Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Wyniki w moim candy i nowa zabawa blogowa.

Tak jak pisałam wczoraj chciałam ogłosic wyniki w moim candy.
 Dokonałam losowania używając generatora liczb , nie pokaze zdjęcia bo mi padły baterie w aparacie dlatego musicie wierzyc na słowo.
Wylosowana osoba jest 
Gratuluje i proszę o kontakt. szczegóły ustale z zainteresowana.

Wczoraj zapisałam sie u cyberjulki na zabawę ''podaj dalej'' ,
 juz wcześniej miałam ochotę na nią ,
ale dopiero wczoraj mi sie to udało.

Zasady zabawy:
1. Musisz posiadać bloga
2. Pierwsze 3 osoby,które umieszczą pod tym postem komentarz,w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymają ode mnie malutki ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.
3. Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezenty wykonane przez siebie.
4. Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w takiej zabawie

Zapraszam 3 pierwsze osoby do zabawy.

Jeszcze raz wszystkim dziekuje za życzenia Wielkanocne.

20 komentarzy:

  1. Поздравляю!Замечательная игра)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni!!! W takim razie zapisuję się będzie to mój ostatni trzeci raz w zabawie "Podaj dalej" Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To i może ja się zapiszę? Nie wiem jeszcze na czym to polega ale rozkminię to szybciutko! :) Jestem trzecia??

    OdpowiedzUsuń
  4. No własnie nie jestem pewna cz Alice sie zapisała... może ktoś potrafi lepiej rosyjski niz ja? wydaje mi się ,że to nie jest deklaracja wzięcia udziałuw zabawie .. ale musze to sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alice napisala : gratulacje, wspaniala gra. To chyba nie jest deklaracja udzialu, przynajmniej mi sie tak wydaje.
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie poczekam na odpowiedz Alice, gdyby nie chciała brac udziału w zabawie to jeszcze 1 osoba może sie zapisać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawdziłam dwa razy :) to ja wygrałam?!
    Ale niespodzianka!!!
    Bardzo dziękuję!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym z chęcią do zabawy dołączyła, ale nie jestem pewna czy jeszcze mogę :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi mi o to oczywiście, że nie wiem czy załapałam się do trzech pierwszych osób :(

      Usuń
  9. rrrrobaczek-jeśli Alice nie bedzie brała udziału w zabawie Ty bedziesz 3.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Anji i dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuję za odwiedziny i życzenia dotyczące konkursu.Wielka szkoda,ze spóźniłam się
    na Twoją zabawę może kiedyś się załapię, pozrdrarwiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. rrrrobaczek- myślę ,że wobec braku odzywu ze strony Alice możesz czuc się brana pod uwage w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, strasznie się cieszę :)

      Usuń
  13. Gratuluję Anji i bardzo zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Edyta juz niedługo zorganizuję kolejną zabawę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. To jak rrrrobaczek bierze udział u CyberJulki i tutaj to na swoim blogu będzie organizować zabawę podwójnie?

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy