Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 28 listopada 2012

Dekoracje na Boże Narodzenie

Każde święta i czas przed nimi to taki okres , kiedy szukamy różnego rodzaju inspiracji dla naszych prac , prezentów , chcemy aby nasze domy , mieszkania w tym czasie wyglądały wyjątkowo i pięknie.
I mnie udzieliły się te emocje , więcej oglądam niż robię , a właściwie nic nie robię bo jeszcze niezbyt dobrze się czuję , ale nie przeszkadza mi to snuć plany i marzyć . A to efekt moich poszukiwań...
Zobaczcie co mnie zachwyciło , myślę , że wiele z tych pomysłów  możemy wykorzystać sami. Zdjęcia znalazłam w internecie.
To pierwsze to dla mnie zdecydowanie najpiękniejsze ! tak wyglądają ozdoby i dom  w którym bym chciała zamieszkać. Oczywiście nie tylko te mi się podobają , ale również wszystkie , które połączyłam aby Wam pokazać .
Zapraszam do oglądania !



32 komentarze:

  1. piękne inspiracje, aż trudno oderwać od nich oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie aranżacje bardzo fajne...miłego0 dnia ...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczne! niektóre dekoracje pasowałyby do mojego mieszkania... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie wnętrza jak na pierwszym zdjęciu! Kocham! Te świeczniki w liściami tui mnie zainteresowały! To wygląda świetnie! I te świeczki oklejone laskami cynamonu! Cynamon, szyszki, tuje! Wanilia, pomarańcze! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjecia wybrałaś i miło, że zechciałaś się z nami podzielić! Mnie w tym roku "bierze" na biel, chciałabym żeby wszystkie dodatki, ozdoby były białe...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :)
    Proste a takie ładne ... chciałoby się wszystkiego spróbować, zrobić.
    Czas stanowczo za szybko mija!
    Ale skoro jeszcze nie ma śniegu, to może jeszcze mamy trochę czasu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wprost bajecznie :) Marzą mi się białe święta. Oby aura nie splatała figla i nie było temperatury dodatniej.Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kopalnia pomysłów, super nastrój, aż mi tęskno za świętami!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. ach...jakie przepiękne zdjęcia!!!
    prześliczne te dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne, warto skorzystać z pomysłów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę ,że będą święta,inspiracje świetne.Życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  12. Trudno jest wszystko ogarnąć-wyjątkowe dekoracje [świeczniki z tują biją wszystko ].Widać, że głowa pełna pomysłów dzięki, że podzieliłaś się z nami warto skopiować te Twoje dekoracje i przenieść na własne podwórko. Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. fenomenalne dekoracje :)


    pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne! świeczniki niesamowite, proste ale z duszą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytasz w moich myślach ....cudoooo buziolek ....

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie zdjęcia- rewelacyjne! Prawdziwa świąteczna burza mózgów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta dekoracyjna girlanda na schodach to tak jakbym u siebie byla..wybralas faktycznie urokliwe zdjecia i miejsca..trudno ogarnac co bym chciala,,,najlepiej to wszystko razem.)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektóre w swojej prostocie przecudne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne inspiracje i też przyszło na myśl że czasem bardziej liczy się pomysł niż kasa.
    Mnie zachwyciły świeczniki z zielonymi gałązkami. Muszę takie mieć:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne inspircje, głównie ze względu na swoją prostotę. Podoba mi się wnętrze z pierwszych zdjęć, podobają mi się świeczniki z gałązkami tui... I w ogóle klimacik tych fotek, który nastraja tak romantycznie i ciepło. To piękne w taki poranek jak dziś. Dziękuję :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne dekoracje , takie sanie ja tez chcę ..
    Tez lubie ogladać jak można naswieta slicznie ustroic swoje cztery ściany /..

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak w snach! Luna zapraszam po maleńkie wyróżnienie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nagle zapragnęłam wszystko mieć, wszystko zrobić, już , teraz, szyć, strugać , malować, i nawet wybrać się na poszukiwanie śniegu. Pięknie narozrabiałaś, starą, "z łamaniem w krzyżu" na śnieg wyganiać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aż dziw bierze jak wiele ciekawych pomysłów na ozdoby dostarczają nam święta :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne świąteczne inspiracje :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie cudne inspiracje dla nas wyszukałaś! Dziękuję. Rzeczywiście wszystkie chciałoby się mieć lub zrobić. Tylko kiedy na to wszystko czas znaleźć?
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę wiele zdjęć, które też zachowałam. Miło, jak ktoś ma podobne upodobania, pokrewne dusze?
    Jestem pierwszy raz na Twoim blogu, pozwól, że się rozgoszczę.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No to napasłam oczy. Marzą mi się ładne słoje. W pięknym szkle można cuda stworzyć :) Kilka pomysłów może nawet tego roku jeszcze zdołam wykorzystać...
    Dziękuję za takie cudne fotki i kopalnię pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne rzeczy.. Za to właśnie uwielbiam święta Bożego Narodzenia. I też siedzę i oglądam zamiast tworzyć ;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy