Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 27 marca 2013

Jak ja kocham takie prezenty !

Dzisiaj znowu chciałabym sie pochwalic tym co dotarło do mnie w ostatnim czasie pocztą.
W styczniu brałam udział w wyzwaniu Szuflady pt.'' Koronki'' i chociaż nie udało mi się
uzyskać wyróżnienia to wygrałam główna nagrodę , którą wykonała dla mnie 
Powiem Wam , że byłam ogromnie zaskoczona i zachwycona tym co od Niej
otrzymałam. Jak piękne zrobiła rzeczy możecie ocenić same .
Przecudny woreczek z transferem w kolorze który uwielbiam różu 
i koronki uszyty z bawełny..

Sutaszowy wisior w tej samej kolorystyce różu i perły ! uwielbiam , kocham takie połączenia .
To moja pierwasz sutaszowa biżuteria , zakochałam się !

Ten wisiorek znajdował się w kolejnym przeuroczym woreczku , który widzicie na zdjęciu .
Cudne !
Ale to nie koniec sutaszowej bizuterii . Dorota zrobiła dla mnie przepiękne kolczyki
i wisior . Ogromnie jestem zaskoczona bogactwem tych prezentów . 



Otrzymałam tez przepiękna karteczkę z motywem wielkanocnym z życzeniami.

Ale to jeszcze nie koniec ! W paczuszce znalazła się jeszcze jedna 
piękna rzecz ! zawieszka składająca sie z 4 elementów domka ,2 serduszek i ptaszka.
Wszystko ślicznie wykończone , dobrane kolorystycznie , ozdobione koronkami 
szydełkowym kwiatuszkiem , naprawdę piękne.


Tak bardzo spodobała mi się ta ozdoba ,że natychmiast umieściłam ja na mojej nowej starej witrynie.


I tam chyba będzie jej miejsce . Mam nadzieję ze pomoże przywołać wiosnę.

Dorotko , bardzo , ale to bardzo Ci dziękuję. Trafiłaś tymi podarkami w dziesiątkę.
Jeszcze jedna przesyłka dotarła do mnie w ostatnich dniach i sprawiła mi wiele radości .
Otóż otrzymałam gazetki od Alicji , na które to leciał mi ślinka już od dawna.
Mam szczególna słabość do tego typu gazetek.
Alicjo sprawiłaś mi wiele radości tymi gazetkami , szczególnie ta o wnętrzach , będą cieszyć
nie tylko moje oczy , ale i tych którzy zechcą z nich skorzystać a rodzinę mam dużą
i wiele chętnych kobiecych rąk .

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za obecność i komentarze , widzę , że kolejne osoby
zechciały mnie zaszczycić i dołączyć do grona obserwujących mojego bloga , to bardzo miłe!
Ciesze się , że tak wielu chce tutaj wracać , wszystkich was mocno ściskam i pozdrawiam .
Luna.

23 komentarze:

  1. Same cudeńka dostałaś :) Bardzo mi się podobają retro woreczki i zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno do Ciebie nie zaglądałam jak tu się zmieniło jakie piękne zdjęcia,prezenty wspaniałe, muszę częściej Cie odwiedzać, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne prezenty - gratuluję!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńka otrzymałaś:) ta zawieszka z domkiem serduszkami i ptaszkiem cudowna!!!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Ciebie szczęściara! Same śliczności ! Gratuluję i pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Alez piękne prezenty!
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super prezenty. Ja tez dostałam od Alicji gazetki z różnymi pomysłami i cieszę się ogromnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty godne pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka! Życzę wesołych, spokojnych słonecznych i radosnych Świąt. Wesołego Alleluja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowności dostałaś , ja tez sie ciesze gazetek od Alicji ..

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezenty otrzymałaś! Wesołych świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezenty cudne....Spokojnych, rodzinnych świat....pa....

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje!!! :) Cudowne prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  14. Życzę Tobie i całej Twojej rodzinie wszystkiego co najlepsze na ten świąteczny czas !
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  15. Tęczowych Pisanek
    Na stole pyszności
    Mokrego Dyngusa
    I wspaniałych gości
    Niech to będzie czas uroczy
    Życzę miłej Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prezenty, ja też uwielbiam gazetki robótkowe , szkoda, że u nas taki mały wybór:(
    Wesołych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne rzeczy, moje klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  18. pięęęęęęęęęęęęknie się u Ciebie zrobiło :))

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy