Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 4 kwietnia 2014

Można i tak...

Bardzo Wam dziękuję za obecność kiedy mnie tu nie ma i wszystkie komentarze! W imieniu syna również dziękuję , starszy czuje się już lepiej, pomogły ziółka i inhalacje...ale za to rozchorował się młodszy, pewnikiem zaraził się od brata. Czasem tak bywa...Cieszę się ,że do tej pory udało się wytrzymać bez antybiotyku. Musicie mi jeszcze wybaczyć ale nadal nie mam czasu by bywać tu częściej. Zresztą prawda jest tez taka ,że nie mam czasu na nic. A pisząc ''nic''mam na myśli robótki :) Mam nadzieję ,że niedługo się to zmieni...A dzisiaj chciałam Wam pokazać moje ukochane elfy w nieco inny sposób..Zawsze to chciałam zrobić i stało się , mój wybór padł na 2 grafiki. Pierwsza jest wam doskonale znana , to właśnie od niej zaczęła się moja miłość do wzorów Nimue. Jej autorem jest Jean-Baptiste Monge , zdjęcie przedstawia parę elfów siedzących na grzybie na tle księżyca w pełni. Ta grafika oczarowała mnie odkąd ją zobaczyłam, no cóż do tej pory nie udało mi się wyszyć tego obrazka. Mam nadzieję że stanie się to w niedługim czasie. Autorem drugiej grafiki jest Pascal Moguerou , którego rysunki również wywołują u mnie emocje. zdjęcie przedstawia śliczną elfkę siedzącą na zającu. 


Prawie wszystkie rysunki wymienionych wyżej autorów bardzo mi się podobają i pewnie nie jedno zdjęcie zostanie oprawione i powieszone na ścianie . A jeśli uda mi się w międzyczasie wyszyć któryś z obrazków to straty nie będzie na pewno znajdę osobę której będę mogła podarować te piękne baśniowe elfy :)



Jak widać podobizny ulubionych elfów nie tylko zdobią moje ściany , o zrobienie tego wisiora poprosiłam jedną z naszych blogowych koleżanek-Gosię , która tworzy niezwykłe rzeczy.
Do tej pory to jeden z moich ulubionych.











Już myślę o następnych grafikach , które sobie oprawię .. i nawet dokonałam wyboru..
A tymczasem uciekam do łóżeczka bo rano muszę wcześnie wstać do pracy. No cóż
wolne weekendy to dla niektórych niedostępny luksus :) 
Ściskam Was mocno.
Luna.

28 komentarzy:

  1. Niume chodzi mi po glowie, ale dalej nie wiem jaki wzor , twoje sa biskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście, śliczne są te obrazki - nawet nie wyszyte.:) Ja też marzę o wyszyciu Nimue - podobają mi się... naleśniki!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Można i tak Luna! Elfy siedzace na grzybku sa cudne podziwialam już u Chagi gotowy haft!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj kocham elfy, mam nawet zapisany zbiór różnych elfich obrazków cudowne sa te które pokazałaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak też ładnie, a Nimue to i moja miłość :)
    Ostatnio widziałam na blogu jednej z naszych koleżanek nowy haft liska z elfem. Widziałaś go?
    Robię wszystko, żeby go zdobyć, ale jest chwilowo niedostępny, bo sprawdziłam w kilku miejscach.
    Czekam na maila od Nimue jak będzie go już można nabyć...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka wzorów nimue ale jakoś boje się zacząć cokolwiek robić bo wiem że i tak ich nie skonczę za to twoje są cudowne obrazki - zdrówka dla synów i buziaki slę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Ściskające się elficzki widziałam, ale tej na króliku nie! oczarowała mnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne grafiki!!. Jeszcze nie wyhaftowałam żadnego Nimue, bo nie wiem który wybrać, wszystkie mi się podobają, zwłaszcza te z elfami:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne hafty i przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te grafiki są niesamowite takie baśniowe z charakterem.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne są te grafiki, też je podziwiam od wielu tygodni... oj cudeńka:)
    zdróweczka al Was tymczasem ..>:))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. przesliczne grafiki,,tak wiec bede czekala az cos elfowego u Ciebie powstanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Poczekam,aż coś Ci zostanie, kiedy zabraknie Ci ścian....Znaczy to ,że zgłaszam akces...poczekam nawet D Ł U U U G O ;-))
    zdrówka i współczuję pracy w weekand...
    Buziaki
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  14. Luno... wspaniałe obrazeczki !!!
    podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne grafiki zwłaszcza ta z zajączkiem mi przypadła do gustu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez należę do miłośniczek Nimue. Wzór pary, o której piszesz nawet mam wydrukowany, ciągle czeka na wyszycie :( Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Super obrazki i super oprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochanieńka, nie rób sobie jajeczek tylko bierz się za haft bo jak nie Ty to kto???
    A synalowi lepiej już nic nie podsypuj bo bidula się teraz męczy. W zasadzie niech zmieni klimat,np...hmmmm...na ...warszawski????
    No, dobra przyjmę go z całym dobrodziejstwem inwentarza czyli...
    A co do obrazków są przecudne i oprawa rewelacyjna ale wciąż uważam, że przeginasz z lenistwem i Parka dawno powinna być wyhaftowana. Muszę z Twoim mużem pogadać, bo coś z Tobą nie halo.
    A tak dla przypomnienia krzyczę , ze już jest wiosna!!! Mówi Ci to coś???!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne grafiki, bardzo klimatyczne i baśniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ piękne te grafiki! Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie dziwię się, że tak Cię oczarowały te elfy! Ja też zachwyciłam się obiema grafikami!
    Chyba w każdym z nas pozostaje coś z dziecka :-)
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Grafiki są piękne! Mam nadzieję, że pociechy już zdrowe:) A na brak czasu cierpi niestety i ja:((( Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe graficzki, pięknie oprawione

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy