Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 18 czerwca 2014

W Poszukiwaniu Magii-opowieść o ważce...

To będzie bardzo długa opowieść w.. obrazkach...a raczej na zdjęciach..
Magia jest wokół nas... ale często jej nie dostrzegamy i kiedy przechodzi obok nas bierzemy ja za zwykłą codzienność..Dlatego otwórzmy nasze oczy i przyjrzyjmy się z bliska przedmiotom i rzeczom których piękno nam spowszedniało...To co z pozoru zwyczajne w pewnych okolicznościach odsłania inna naturę..
Z magią mam do czynienia na co dzień :) :), dlatego temat kolejnej Siłowni Twórczej Na Turkusowym Hamaku specjalnie mnie nie zaskoczył a wręcz był mile oczekiwany. Tak się składa, że musiałam w trybie natychmiastowym zrobić 2 rzeczy...o jednej z nich napisze teraz a o drugiej w następnym poście.
Dzisiaj pokażę Wam Zaczarowanego Elfa, który tym razem przybrał postać ważki:)...Jak już pisałam ostatnio te niezwykłe magiczne owady mnie prześladują! obawiam się, że na dłużej zagoszczą w moich pracach, musicie to jakoś wytrzymać :) postaram się by nie było zbyt monotonnie i każda była jedyna w swoim rodzaju, no chyba ze będzie inaczej :) Bardzo się cieszę, że poprzedni haft zyskał w Waszych oczach przychylność a ważka tak się Wam spodobała,  mam nadzieję, że i dzisiejsza zawojuje Wasze serduszka tym bardziej, że to nie jest zwyczajny owad! To Magiczna Ważka, której celem jest pobudzenie Waszej wyobraźni i zobaczenia czegoś co na co dzień jest w ukryciu :) Świat Magii wzywa wszystkich by wykreować to co najbardziej Wam się podoba. Zachęcam Was do wzięcia udziału w nowym wyzwaniu Siłowni Twórczej, to wspaniała okazja by odkryć na nowo w sobie dziecko. Dla jednych będą to elfy, gnomy, czarodziejki i czarownice a dla innych jeszcze coś innego:) to wyzwanie stwarza wiele możliwości. A może dzięki Waszej pracy ktoś uśmiechnie się szeroko!  Może dla tego jednego uśmiechu warto tworzyć:)
Jeszcze raz zapraszam :) :)
A teraz kilka słów o hafcie i torbie...której nowa właścicielka ponoć uroniła łzę na widok prezentu...
To dla mnie największa pochwała kiedy wiem, że moja praca się podobała a trud został nagrodzony. Akceptuje łzy,  ale tylko te ze wzruszenia i radości, innych sobie nie życzę. Może nie zabrzmiało to zbyt skromnie, ale nie będę ukrywać radości z faktu, że haft się podobał. No cóż moja mama też się do tego przyczyniła bo bez Niej nie byłoby tej ślicznej torby a jednak liczy się całość, więc nagrodę w postaci radości dzielę się z mamusią:) ( a propos prezent był od Niej dla szwagierki mojej mamy, która jest już kobietą wiekową). Uważam ,że piękno powinno nam towarzyszyć do końca naszych dni a potem będziemy je kontemplować w innej postaci:)...Ale miałam pisać o hafcie...

Haft wykonałam wstążeczkami o różnej szerokości i muliną. Użyłam koralików by nadać pracy magicznego wyrazu, mieniące błyszczące koraliki bardzo mi w tym pomogły. Efekt 3D uzyskałam łącząc wszystkie te elementy w hafcie.
Jeszcze raz serdecznie Wam dziękuję za każde słowo pod moja pracą i wszystkie ochy i achy, któż ich nie lubi !  Jeśli chodzi o ewentualną adopcję mojej skromnej osoby to jest ona możliwa ale z mężem i dziećmi ( przypis od zainteresowanych :D )
A teraz zapraszam na sesję zdjęciową.





























Życzę wam magicznych prac:)
Luna.











60 komentarzy:

  1. O Chrystusie ale cudo! Mówisz że adopcja możliwa?:-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem tak:)w ważce się normalnie zakochałam...i już zagościła w moich myślach i już bym chciała sobie takową zrobić:))))tylko jeszcze muszę promotorkę o zgodę poprosić:))))....chociaż nie!nie umiała bym zrobić tak pięknej:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wygłupiaj się tylko zabieraj za robotę , przecież chyba ze zdjęć widać wszystko czytelniej nie idzie ! a efekt jest przypadkowy , nie sądziłam ,że tak wyjdzie:) nie miałam przezroczystej wstążki ( a chciałam pójść na łatwiznę )i musiałam skrzydełka wyszyć cieniowana metalizowaną muliną ... no i zakochałam sie w efekcie hi hi ale ze mnie skromnisia :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieskończenie piękne....
    Serdeczności,
    m.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudo. Haft, ważka i całość nie mam słów. Właśnie wyobraziłam sobie jak bym dumnie kroczyła z taką torbą. No nie muszę Cię adoptować z całym dobytkiem. Miałabym o jedną córcię więcej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ważka cudowna ;))
    Kochan ta nitka dodała jej uroku .
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna !
    Jak z paryskiego salonu mody !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko to ci dopiero komplement ! :) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW, WOW, WOW!!!!
    Stworzyłaś niesamowitą torbę :)
    Piękną i precyzyjnie dopracowaną
    Cudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się ogromnie ,że Ci się podoba.

      Usuń
  10. Bez komentarza..no bo co tu pisać o TAKIEJ piękności.....?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejna cudowna torba Twojego wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna torba piękny haft ale ta ważka to już naprawdę jak elf w niej zaklęty

    OdpowiedzUsuń
  13. Sam haft est zjawiskowy, ale Twoje zdjęcia jeszcze bardziej podkreślają jego piękno! Aż żal nosić taką torbę i coś zniszczyć albo zaciągnąć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu , ja uważam ,ze nasze życie jest za krótkie by nim się nie cieszyć , dlatego staram się robić rzeczy nie tylko ładne ale także użytkowe.

      Usuń
  14. Tak całe piękno otacza nas ale tak rzadko go dostrzegamy... Po prostu jest urocza....Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  15. Gosia jestem oszołomiona!!!! CUDOWNY JEST TEN HAFT!!!! I torba też pięknie się z nim prezentuje :) świetny duet tworzycie z mamą - wyrazy uznania dla Was kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudeńko i te piękne kolory róż, a ważka to dopiero cacko. Oj Luna ty razem z mamą to taki duet że ho ho, razem cuda robicie wszystkie wasze torby są arcydziełami :). Pozdrowionka dla obu zdolnych pań :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna cudowna torba:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna Torba, tak samo jak i poprzednia! Haft wstążeczkowy opanowałaś do perfekcji i tak cudownie sie nic bawisz tworząc kolejne niesamowite rzeczy! Gratuluje talentu!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda że w tym hafcie jest dużo zabawy , ale do perfekcji go jeszcze nie opanowałąm daleko mi do wielkich mistrzów. Myślę ,że piękno tego haftu tkwi w połączeniu różnych technik.

      Usuń
  19. Torba istne cudo , Twoje hafty zawsze są wspaniałe. Ważka to coś nowego , jest piękna i ta poprzednia biała również. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ważka, piękne kwiaty, piękna torba:):):)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowite... Torba powala na kolana! Kazdy element pieknie ze soba gra! Magia w czystej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieasmowity, przepiękny haft! A ważka wygląda bardzo realistycznie i jak pięknie się mieni w promieniach słońca :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczności :) Jak zwykle :)
    A magię w świecie to chyba najlepiej dostrzegają dzieci.
    Właśnie patrząc na syna, który dopiero odkrywa otaczający nas świat i zachwyca go wszystko (i o wiele więcej dostrzega rzeczy) widzę, jak mi wiele spraw spowszedniało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! dzieci najwięcej wiedzą o magii :)

      Usuń
  24. O raaaajuuuu..to majstersztyk,przeuroczy...nie dziwię się łezce...pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Luna, gratulacje dla Mamy za uszycie pięknej torby a dla Ciebie za przepiękne jej ozdobienie. Absolutne cudo stworzyłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Och ach i ech pięknie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. zamarzyła mi się taka prosze napisać jaki byłby koszt i termin oczekiwania popi@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Jesteś niesamowita! Piękna aplikacja, ale jako wielbicielka i fotograf makro muszę Ci powiedzieć, że ważki mają po 3 pary odnóży ;)) Tak czy siak wspaniała praca. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już myślałam,że nikt nie zauważy hi hi,ale ok muszę następnym razem naprawić to niedopatrzenie. Pozdrawiam.

      Usuń
  29. Podziwiam tę piękną torebkę i misterny hafcik. Pozdrawiam, miłego tygodnia i dziękuję za odwiedziny na moim blogu,

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie liczba odnóży jest najmniej ważna , wspaniały haft , a na tej torebce wygląda odjazdowo ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  31. Tylko powzdychać mogę do twoich haftów ,,,

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ ta ważka subtelna i delikatna! Zastanawiam się, jak wpadasz na pomysły tak oryginalnego wykonania różnych elementów.. Podziwiam, praca jak zawsze idealna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysły skrzętnie zapisuje na dysku, podpatruje u innych potem zmieniam przerabiam dodaje swoje wizję i tak to idzie.

      Usuń
  33. Niesamowity efekt Waszej wspólnej pracy - może rodzinna firma? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowna praca, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ...nie chcę wyjść na zapatrzoną w siebie, ale przeważnie mam rację :) I w kwestii letniej pogody na pewno tez tak będzie.
    Buźka.

    OdpowiedzUsuń
  36. No to w sierpniu bedzie pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękna torba, przepiękny haft, a ważka jak wisienka na torcie! Też bardzo lubię ważki, są jak latające klejnoty, tak cudnie mienią się zielenią, turkusem i bursztynem :) Kiedy byłam mała, nazywałam je helikopterkami :) Są niezwykłe, kiedy tak zawisają w powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy