Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 9 lipca 2014

Wracam na hamak...


Witam Was serdecznie ale burzowo!, deszcz jednak i nieco ochłodzenia bardzo się przydadzą, jest bardzo sucho, a upały dały się we znaki szczególnie ludziom starszym, którzy bardzo źle znoszą wysokie temperatury. Dlatego bądźmy wyrozumiali :). Niektóre ''czarownice'' twierdzą, że w tym roku wszyscy maja mieć udane urlopy. Trzymam je za słowo!!! ufając w to, że w końcu i ja będę mieć wystarczającą ilość ciepła, która pozwoli mi się zanurzyć w tafli mazurskiego jeziora :).. I tak to oto przechodzę do tematu posta, który tym razem nie jest robótkowy :) zaczynam odliczanie dni , które pozostały mi do urlopu. A z racji tego, że miesiąc mam bardzo pracowity a z wiekiem, jak już kiedyś wspominaliśmy dni płyną szybciej mam nadzieję, że jutro stanie się szybko dzisiaj !!! :)
Za kilka tygodni znajdę się w miejscu w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia wśród wspaniałych gospodarzy, których serdeczność cały czas wspominamy. Warunki jakie nam stworzyli oraz oni sami sprawiły ,że z przyjemnością wrócimy tam znowu by kontynuować naszą wycieczkę po wspaniałych mazurskich krajobrazach...A teraz kilka zdjęć-wspomnień, patrzę na nie z lekkim rozrzewnieniem...wydaje się, że to było wczoraj...



















Mam jeszcze kilka zaległych opowieści z tamtego roku..może uda mi się je opowiedzieć do końca wakacji :)
Pozdrawiam Was wszystkich , szczególnie Ciebie Ula i wszystkich którzy zamieszkują ten cudowny zakątek naszego kraju.
Luna.

21 komentarzy:

  1. Smutna to prawda niestety, że z wiekiem czas płynie szybciej. Przekonałam się o tym na własnej skórze. Ale cóż korzystajmy z życia ile się da. Mazury to cudne miejsce. Chciałabym tam pojechać, ale w tym roku się nie uda. Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnego wypoczynku.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, magiczna kraina, nie dziwię się, że tak za nią tęsknisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za pozdrowienia! :-) Więc znowu Mazury ! A już napisałam na blogu, ze cała Polska jak zwykle ruszy nad morze !

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniale!!sielsko,anielsko :)nic tylko odpoczywać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja czuję się kiepsko w czasie upałów, zdecydowanie wolę umiarkowaną temperaturę - 22 stopnie.
    Cudowne miejsce pokazujesz na zdjęciach - prawie tak samo, jak na naszym ogródku, tylko malw nie mamy :P Uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemnego odliczania;) i udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Natura jest CUDEM, życie jest piękną BAŚNIĄ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak bajkowo i ten hamak ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądam zdjęcia,i się rozmarzyłam...Cudownie,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te nasze mazury....Cieszę się, że będziemy mogły wypić kawkę... Mam nadzieję że ciężkie dni dla mnie już się wtedy skończą....Cieplutkie buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie byłam na mazurach:))muszę to nadrobić:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne miejsce! Udanego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i romantyczne zdjęcia :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. milego wypoczynku ci zycze - buziaki sle marii

    OdpowiedzUsuń
  15. przyjemnego wypoczynku ... a zdjecia rewelacyjne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicze lawendy...te prawdziwe i te wyszywane :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy