Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 28 sierpnia 2014

Ażurowe skrzydła Ważki- haft na Siłownie Twórczą

Dzisiaj chciałam Was zaprosić do nowej Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku 
której tematem są Ażury. Ja przygotowałam jako pracę przykładową haft ważki w którym najważniejsze są skrzydełka :) to one właśnie maja dla mnie wygląd ażuru :) korpus i oczy zrobione są z koralików i metalizowanej muliny. Koleżanki z ekipy Turkusowego Hamaka również przygotowały swoje prace. Są naprawdę wyjątkowe, zechciejcie zerknąć na stronę, może coś Was zainspiruje.  Serdecznie zapraszam do zabawy wszystkich kreatywnych, to nie tylko wyzwanie dla szydełkujacych i drutujących :)










Te bajecznie kolorowe zdjęcia bez nazwy bloga ściągnęłam kiedyś z internetu by przyglądać się podczas haftu wyglądowi tych wspaniałych owadów.







Widok stopy mojego najmłodszego, któremu królowa ważka wyświadczyła tę uprzejmość przysiadając na chwilę by nieco odpocząć po locie :)




To zdjęcie wykonałam pływając kilka lat temu po łagowskim jeziorze :)



Pozdrawiam Luna.

37 komentarzy:

  1. Ważka jest fantastyczna! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu jest cudowna....Super zdjęcia....Gorące buziaki Mazurskie pa....

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle Ci pozowała ta ważka, efekt cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieziemski efekt !!! Bajecznie oddaje rzeczywistość ta ważka ! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. E' bellessimo. ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna ważka zarówno ta Twoja koralikowo ażurowa jak i te na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjecia rewelacyjne, a sama wazka "Hand made" jest najladniejsza jaka widzialam w takim wykonaniu. Fantastycznie sobie z ta praca poradzilas, podoba sie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ ta twoja ważka jak żywa:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jest Twoja wyhaftowana ważka i pięknie pokazana wśród zdjęć żywych ważek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. AZ mi sie zimno zrobiło jak zobaczyłam na ciałku takie wazki:)brrr....ale hafcikowa jak najbardziej-zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja :) Twoje hafty są niesamowite :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. ważka jest niesamowita, wręcz zapierająca dech - jest jak żywa idealnie odzwierciedliłaś delikatnośc jej skrzydełek ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ważka wygląda bardzo realistycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ważka jak żywa, ślicznie wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku, wyszło Ci rewelacyjnie. dziewczyny mają rację, jak żywa, no zaraz odfrunie. Trzymam kciuki za wygraną.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękna ta Twoja ważka, jak żywa!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne ważki, obie wyglądają cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny haft! Ważka jak żywa!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo Wam dziękuję za wszystkie te miłe słowa , to jak balsam dla mojej duszy, tylko Wy potraficie powiedzieć tyle miłych słów. Niestety w życiu codziennym nie zawsze to co robię znajduje zrozumienie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne ważki ta haftowana i ta żywa :) . Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne obie; i ta żywa i ta wyglądająca jak żywa. Wspaniałe zdjęcia :) Życzę takich cudownych chwil przynoszących radość i ukojenie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Wazka jak zywa..sliczna praca.)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zywa, milego weekendowania☺

    OdpowiedzUsuń
  24. ważki są przepiękne :))))i tak trudno je sfotografować :)))masz szczęście ,że Ci się udało:))a Twój haft to w ogóle mistrzostwo świata:))))

    OdpowiedzUsuń
  25. ….a ważka jest prześliczna…..brak mi już słów na opisanie Twoich dzieł :) Zostaję u Ciebie na dłużej, bo mi się podoba to co robisz. Dziękuję za każde miłe słowo i odwiedziny, Basia

    OdpowiedzUsuń
  26. Zmyślna i urocza ważka wyleciała spod Twoich rąk,
    ważki uchwycone w kadrze są piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy