Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 31 sierpnia 2014

Schyłek lata..

Zaczynam tęsknić za tym co przemija, a kiedy ogarnia  mnie tęsknota to nie mam ochoty ani pisać ani mówić...Lato przemija a  wraz z nim najpiękniejsze kwiaty, które odrodzą się za rok. O tej pięknej porze roku będą mi przypominały wszystkie prace które zainspirowała natura...












Dobrego tygodnia.
Luna.

26 komentarzy:

  1. Jesień także jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Extraordinary ! Your embroidery is just extraordinary! I love it!



    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne motywy, lawenda jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i lato się kończy, ale za to utrwaliłaś je w pięknych haftach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje hafty są cudowne... liczę, że piękne barwy jesieni złagodzą tęsknotę za latem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno do Ciebie nie zagladalam, ale lato mialam b. pracowite/ przewrocilam mieszkanie do gory nogami?! Mnie tez jest szkoda lata.....kocham tez sloneczna jesien, ale juz w tym okresie mam gorsze samopoczucie! Twoje prace sa przesliczne! Pozdrawiam Cie Luna b. serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia i wspaniała wyhaftowana lawenda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię oglądać zdjęcia na których prezentujesz swoje misterne hafty odwzorowujące naturę - szczególnie te z lawendą. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) ja też lubię lawendę, wiem ,że nie wszyscy za nią przepadają, ale dla mnie jej kwiaty są niezwykłe to bardzo wdzięczny motyw do haftów dlatego chętnie ją wyszywam , pozdrawiam.

      Usuń
  9. Beautiful lavender , always so pretty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te Twoje przypominajki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też patrze z lekkim smutkiem na moją balkonową lawendę, każdego dnia cieszy mój wzrok i węch ale już niedługo, za parę dni staną koło niej w doniczkach wrzosy, które będą cieszyć moje oczy. Hafty lawendy cudne jak zawsze, idealnie odwzorowane różnymi technikami mistrzostwo świata :) Uwielbiam twoje lawendowe hafty wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne, szczególnie ten biały woreczek łał

    OdpowiedzUsuń
  13. Lawenda w Twoim wykonaniu wygląda jak żywa, dopiero co zerwana:)) Piękne hafty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoja haftowana lawenda jest tak cudna jak ta prawdziwa, a lata szkoda.... :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Odróżnić trudno żywe gałązki od tych wyhaftowanych :) Cudnie :) Mamy to szczęście, że utrwalamy dary natury na płótnie i w ten sposób możemy cieszyć się z nich cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Luna. zdjęcia piękne!
    A haftowana lawenda okazała się być haftowaną dopiero jak powiększyłam zdjęcia- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie lawenda zachowana, nie zwiędnie, nie zniszczy się, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje prace są jak żywe, idealnie potrafisz oddać to co stworzyła natura

    OdpowiedzUsuń
  19. Haftowana lawenda będzie kwitła baaaardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Patrząc na Twoje prace zastanawiam się, co jest haftem a co prawdziwe :) Istne cudeńka tworzysz przy pomocy igły i nitki :) jestem zachwycona Twoimi pracami…..i ta perfekcja w ich wykonaniu, takie arcydzieła to ja lubię podziwiać :) pozdrawiam, Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo się cieszę ,że udało mi się zwieść Twoje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Луна,какие же красивый у вас работы!!! Японские дизайны, в вашем исполнении ВДОХНОВЛЯЮТ!!! Лаванда как живая!!! Хочу тоже попробовать Аоки, у неё дивный объём.
    Прочитала как вы прекрасно владеете русским языком, очень рада общению!!! ВСЕХ БЛАГ!!!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy