Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 26 sierpnia 2014

Sierpniowy post TUSAlowy (8)


Witam Was gorąco tym bardziej, że pogoda za oknem iście jesienna! czyżby to już koniec lata? Nie wiem jak Wy, ale ja nie jestem jeszcze na ten ''koniec'' gotowa :). Dzisiejszy post tusalowy udało mi się zamieścić w terminie hi hi i tym samym przypominam wszystkim z Was biorących udział w mojej edycji zabawy, że czas na Wasze posty. A wieczko słoiczka prezentuję na tle lawendowej skrzyneczki którą miałam kiedyś zamiar ozdobić tym samym zakrywając piękny malunek lawendy...na szczęście zdążyłam zrezygnować z tego pomysłu...w tle widać też nowy projekt który zaczęłam na wakacjach pod wpływem prac Claudii którą wielu z Was pewnie poznało obserwując to co tworzy na blogu. Urzeczona Jej pracami, prostotą formy i subtelnymi kolorami postanowiłam i ja spróbować innego rodzaju wypełniania małych powierzchni. Nie miałam wzoru, ale jej monogramy są proste do odwzorowania, wystarczy narysować sobie wzór na kartce dostosować do swoich oczekiwań a potem tylko przenieść na tkaninę i zacząć wyszywać.
Wypełnianie french knotami okazało się na tyle pracochłonne, że zwyczajnie nie zdążyłam skończyć literki, a teraz brakuje mi czasu. Mam nadzieję, że uda mi się ją w niedługim czasie skończyć. A teraz przedstawiam Wam moją interpretację tematu :)









Do zobaczenia :)
Luna.

23 komentarze:

  1. uwielbiam Twoje nietuzinkowe hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się pięknie :) Uwielbiam lawendowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachniało lawendą... pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się pięknie i chyba faktycznie jest bardzo pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna praca! Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. No to pracujemy nad tym samym :)))) Ja właśnie robię literkę A :)))))
    Ale Ty na pewno skończysz pierwsza, bo ja się strasznie obijam :)))
    Ślicznie Ci wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowo piękny haft, a poduszka z poprzedniego posta jest po prostu PERFEKCYJNA. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje hafty są tak piękne, że tylko patrzeć i patrzeć i podziwiać. Cudnie. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz ja też jeszcze nie jestem gotowa , żeby pożegnać się z latem....Fajnie się mówi ale gorzej się haftuje....Ja swojego obrazu to chyba nie skończę....Gorące buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześlicznie !!!!!! Dla mnie hafty to czarna magia i bardzo podziwiam wszystkie hafciarki !!!!! Z moją cierpliwością ( a raczej z jej brakiem ) wchodzi w grę tylko haft wstążeczko-wy .Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie lawendowy post tusalowy

    OdpowiedzUsuń
  12. o no proszę :)jaki fajny sposób na lawendę:)))

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy