Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 6 października 2014

Biżuteria w barwach jesieni














Znowu mam tyły a to za sprawą biżuterii, która ostatnio zajmuje cały mój czas, mam jedną zaległą paczkę do wysłania, ale nie mogę się zmobilizować by ją wysłać.Trochę mam problemów z chodzeniem coś mi ''wlazło w nogę'' i to chyba jeden z powodów mojej niemocy. Czy Wy też cierpicie na zespół chronicznego zmęczenia? Nie wiem co się dzieje , ale chyba zacznę się tym przejmować... Pozdrawiam Luna.

44 komentarze:

  1. Marzenie.Jestem zachwycona.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś pięknego! Po porostu oczu oderwać nie można... kolorystyka i te zamotane jesienne róże - raz jeszcze podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przepiękne i do tego ta oprawa!

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba urok jesieni..latem śmigałam jak na jęta, spać szłam o 23, a wstawałam o 6 i było o.k., teraz oczy kleją się mi się już o 21, a przez cały dzień ziewam...oby do wiosny ;) A biżuteria prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne jesienna biżuteria! Kocham takie kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne - ty to jestes mistrzxyni w tych sprawach medalionowych a ja nic tylko podziwiam -kolorystyka jest pięknie dobrana - może dlatego że jesień uwielbiam - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Biżu cudne : ). A jeśli chodzi o zmęczenie,to ja od pewnego czasu mam to samo : (...Tylko u mnie to bardziej takie zmęczenie psychiczne,które sprawia,że totalnie nic mi się nie chce,a już najbardziej to mi się nie chce nic nie chcieć...Wiem,strasznie to skomplikowane ale tak właśnie mam,obawiam się,że chyba pierwszy raz w życiu dopadła mnie jesienna deprecha,choć przecież aura na razie jest bardzo łaskawa ; ) Nic już z tego nie pojmuję ale mam nadzieję,że i Twoje i moje zmęczenie w końcu się od nas odczepi : ). Zdrówka życzę : ).

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny sekretnik:) o tak, to właśnie są barwy jesieni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam haftowaną biżuterię. I oglądać i robić. To cudo z koralikami absolutnie mniam, choć wszystkie cacka są piękne :) Nic nie mów o zmęczeniu, czasem mam wrażenie, że wstaję bardziej zmęczona rano niż kładłam się wieczorem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna biżuteria :) A zmęczenie? też to mam i nie wiem czemu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Preciosos colgantes Luna, yo también he hecho algunos parecidos. Besitos canarios.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, romantyczne wisiorki. Kolory cudownie jesienne.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny wisior! :) Kolorki i uroki jesieni... Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu ale cudowna jesień w twojej biżuterii, piękne medaliony cudne. I jakie piękne nici miałaś do tych różyczek cudowne jesienne kolorki :) A przemęczenie to chyba normalka, mnie też ciutek dopadło. Dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny medalion, w jesiennym wydaniu. Życzę Ci zdrowia Luno i pogody ducha :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Medaliony super - jak zawsze. A zmęczenie... senność i przeziębienie to mój ostatni upiorny kumpel co to mnie nie chce zostawić. Zatem wiem co czujesz.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tą Twoją haftowaną biżuterię - wprost nie można się napatrzeć.Życzę zdrowia i powrotu "mocy" twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko piękne, ale ten wisior z listkiem naj... naj...
    Dużo zdrówka życzę i uściski ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello Luna,
    thanks for visiting and your lovely comment!
    Your embroideries look so beautiful.

    greetings
    Gabriele

    OdpowiedzUsuń
  20. o jej, wszystkie kobitki takie poważne w tych komentarzach, że nie wiem czy znowu nie odstanę, ale...nie umiem z Tobą inaczej. Ja Ci napiszę co sądzę o Twoim...po prostu łupie Cię w ...a mąż za bardzo się leni i żonie palemka się rozrasta. Dobrze, że chociaż tak piękną biżu robisz bo przechlapane miałabyś po całości. Wiosennie się nie dało, letnio również nie więc może j z podmuchem jesieni do mnie przylecisz. Wyleczę Cię ze wszystkich bóli, smruli i takich tam. Tylko przyjedź.
    Wiesz, że bilety samolotowe z Wrocka do Wawy są po 19 zeta???!!! Ruchi karaluchi. CZEKAM NA CIĘ STRASZNIE DŁUGO, ZA DŁUGO!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniałe, nietypowe biżutki... twórz je dalej... bo są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne medaliony, urocze, śliczne. Chyba bym nie wiedziała który założyć, więc założyłabym wszystkie, a co tam :) Mówisz o bólach w nogach, kochana, trzeba założyć buty sportowe, wziąć kije w dłonie i do przodu. Wszystkie bóle mijają, możesz mi wierzyć :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  23. To chyba czysta przyjemność wykonywanie takich cudeniek, prawda?

    A zmeczęnie...powoli obejmuje swym zasiegiem coraz szersze kregi...
    Pozdrawiam Cie serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful pieces! I love them all!

    OdpowiedzUsuń
  25. Biżuteria jest absolutnie piękna! Warta zmęczenia! Cuda robisz , kochana, prawdziwe cuda!
    A z tym zmęczeniem to chyba wszystkie tak mamy, "pasjonatki-wariatki". Ja się też ostatnio z łóżka zwlekam zmęczona. Co dzień myślę,że dziś wyluzuję, ale jak zwykle tylko myślę...A lista rzeczy na już coraz dłuższa...Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna biżuteria! Bardzo jesienna:) A zmęczenie też mnie dopada, taka pora roku, czy co...:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zjawiskowa biżuteria :)

    Z powodu reorganizacji bloga zmieniłam adres bloga mulinowy.blogspot.com (Mulinowy Blog Karoliny) na nowy: thevintage-owl.blogspot.com
    Jeśli miałabyś ochotę odwiedzić moje nowe/stare progi to serdecznie zapraszam :)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  28. Biżuteria przecudowna te kolory i dodatki. Mistrzowska. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne prace, jesienne... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Sliczna jesienna bizu..zdrowka zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna biżuteria życzę dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. beautiful stiching work. beautiful blogg!
    regards from slovenia

    OdpowiedzUsuń
  33. te przedostatnie są cudowne - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy