Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 25 października 2014

Bransoletka z charmsami









Już dawno marzyła mi się bransoletka z małymi zawieszkami, tak się złożyło, że tego rodzaju nie mam ani jednej. Dlatego postanowiłam zrobić sobie sama. Zakochałam się w tych maleńkich łącznikach do biżuterii na których można wykonać mikroskopijne hafty. Z racji pory roku, która obfituje w modne ostatnimi czasy warzywo, dynię postanowiłam wykonać jej małą wyszywaną wersję .I tak powstała bransoletka z charmsem dyni, a z tej prawdziwej będę robić jutro zupę :)
No cóż, nie długo cieszyłam się tą biżuterią :), komuś wpadła w oczy i muszę zrobić sobie następną...
Luna.

40 komentarzy:

  1. O Boże jeszcze takiego pomysłu nie widziałam!
    Lunka jesteś obłędna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że wzbudziła Twój zachwyt, no musze nieskromnie przyznać, że to mój autorski projekt jeśli chodzi o charmsa, w dalszym ciągu myślę co można by jeszcze wyszyć na takiej małej powierzchni, ale w tym wypadku możliwości mam ograniczone. :P

      Usuń
  2. Sliczna, nic dziwnego, ze juz poszla w swiat:) Tak to juz jest ze szewc bez butow chodzi:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł, a dyńka świetnie wygląda, nawet jest trójwymiarowa ;) Nie dziwię się, że szybko się z nią pożegnałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jesienna bransoletka:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dyniowe owijki, wspaniały pomysł na charms do bransolety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama jestem zaskoczona efektem końcowym hi hi, nie spodziewałam sie, ze tak fajnie będzie to wygladac.

      Usuń
  6. Super pomysł , ta dyńka jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super dynia!!!!!!!!!!!! A moglabys przy okazji robienia kolejnej pokazac jak ja zmachlowalas? Bardzo mi sie podoba:) I wreszcie cos innego niz rozyczki, ktore lata temu wprowadzila cyberjulka i na wieluuuuuuu bnlogach bardzo popularne. SUPER!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku chyba zrobię ich więcej, skoro twierdzisz ze jest fajna:) czy chodzi Ci o to jak ją wyszylam?

      Usuń
    2. Tak, jak powstala dynia:) Wklejac to juz umiem, bo sama sporo roznych wisiorkow zrobilam, nie?:P

      Usuń
    3. ok postaram się , ale kachna od której nauczyłam sie tego ściegu byłaby lepszym instruktorem.

      Usuń
  8. ależ to musi być maciupki haft :) świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic dziwnego, że jej już nie masz. Jest przepiękna. Każdy chciałby mieć taką. Dynia jest modna, ale bardzo zdrowa. Ja od lat robię z niej różne potrawy, soki itp.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No ja się nie dziwię że wpadła w oko, bo bardzo gustowna. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest przepiękna, ciekawy pomysł na dyniową ozdobę. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł na bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też wpadła w oko hi hi :D Cudowne te jesienne zawieszki i super dyńka na dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely pumpkin charms! Totally hand made!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie zrobiona bransoletka, śliczna ozdoba główna!

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki uroczy hafcik :) całosć prezentuje się wspaniale!!

    OdpowiedzUsuń
  17. dynia?tak pomyślałam,ale zaraz pomyślałam,że przecież dyni by sobie nie robiła na biżuterii..ale w sumie dlaczego nie?:))))))fajna:))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje dynia wymiata, Maleńka. Z wielką niecierpliwością czekam na Twoją przesyłka. Mam nadzieję, że już dzisiaj dotrze. Pozwolisz, że odgapię dynię do monogramów. Takie jesienne wariacje.
    Dzisiaj lecę na pocztę z przesyłką dla Ciebie. Mam nadzieję, że spożytkujesz to w sposób zacny i pokażesz wszem i wobec.
    A tak swoją drogą to zastanawiam się co z Tobą zrobić. Już rok mija odkąd obiecałaś mi coś i co????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż zgadnij kto mnie zainspirował ? ;p, juz nie mogę doczekać sie przesyłki...no i obiecuje juz nic nie obiecywać...może na emeryturze bedzie więcej czasu? to jakieś 20 lat aby...:D

      Usuń
  19. Jezu, jakie to maleństwo!!! Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękna - nosiłabym taką z przyjemnością!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta bransoletka wyszła tak rewelacyjnie, że kusi mnie, by zrobić sobie podobną.:) Mam nadzieję, że nie naruszę praw autorskich.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, cieszę się jesli Cię zainspirowałam, masz moja zgodę ;P

      Usuń
  22. Uwielbiam Twoją biżuterię, a pomysł z dynią.,,, Super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna bransoletka!! Hafcik jak najbardziej na czasie:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy