Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 19 grudnia 2014

TUSAL 2014 - konkurs na najpiękniejszy słoiczek

Witam wszystkie TUSALowiczki 2014, które w tym roku zaszczyciły mnie udziałem w kolejnej edycji  tej niezwykłej zabawy. Bardzo Was przepraszam za kilkudniowe opóźnienie, ale jak to w życiu bywa czasem zabawę należy odłożyć na dalszy plan. Mam nadzieję, że dobrze się bawiłyście!  Dziękuję za to, że zechciałyście towarzyszyć mi w TUSAl0wych zmaganiach.
Zapraszam wszystkie chętne osoby do głosowania od dnia dzisiejszego ( z uwagi na opóźnienie) tj. 19.12.2014 r. do dnia 30.12.2014 r. na najpiękniejszy TUSAlowy słoiczek (osoby anonimowe nie mogą głosować) poprzez pozostawienie komentarza pod tym postem. Za pierwsze miejsce należy przyznać 3 punkty, za drugie-2, za trzecie-1, wskazując każdorazowo numer wyróżnionego słoiczka. Jeżeli osoba, która wygra w konkursie wywiąże się z obowiązku prezentowania na blogu zdjęcia słoiczka w dacie nowiu -wygra przygotowany przeze mnie upominek, jeżeli nie -zwycięży osoba,  która zajęła drugie miejsce w w/w głosowaniu i wywiąże się z wymienionego wyżej obowiązku itd. Do dnia 15.01.2015 r. ogłoszę Zwyciężczynię ( możliwe kilkudniowe opóźnienie ).
Osoby, które wysłały na mój adres e-mail zdjęcia ozdobionego słoiczka po terminie są niestety wykluczone z udziału w konkursie. Uczestniczki TUSALa, które wyrażą taką wolę (nie jest to obowiązkowe!), mogą po wyłonieniu Zwyciężczyni, wysłać bezpośrednio na jej adres do korespondencji własnoręcznie wykonany upominek.  Nie jest to absolutnie konieczne i uzależnione jedynie od chęci każdej z Was ale na pewno byłby to miły akcent tej zabawy !Zatem zapraszam do oglądania, podziwiania i głosowania!:)
Wykonałyście bardzo piekne ozdoby słoiczków i będzie niezwykle trudno wybrać ten najpiękniejszy
Życzę Wam wszystkim powodzenia w głosowaniu!
Jak już wspomniałam nie podejmę się organizowania kolejnego TUSALU, na szczęście zgłosiła się nowa organizatorka przyszłorocznego TUSALU -Ania która zechciała zorganizować zabawe na swoim blogu :) a więc TUSL-uratowany !

Zapraszam do głosowania!
Luna.

45 komentarzy:

  1. Love all the tulsa jars . Merry Christmas.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie pierwsze miejsce Promyk (9)
    Drugie Szafirowy zakątek (120
    Trzecie :Pasje Violi (19)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie słoiczki bardzo ładne aż trudno wybrać który najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie słoiczki wspaniałe, cieszę się, że zabawa słoiczkowa będzie miała swój dalszy ciag:)
    Moje głosy kształtują się następujaco:
    3pkt- 3NatiB-Poplątana
    2pkt- 7inaa232
    1pkt- z Agatkowa Pracownia
    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne słoiczki. Szkoda,że przez awarię internetu odpadłam z konkursu :( Moje głosy wedrują do:
    Pasje Violi 3pkt; Promyk 2pkt. ;Magda 1pkt. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Promyk-3 punkty, Ania Wojcieszek- 2 punkty, zAgatkowa-1 punkt
    Gratuluję wszystkim pięknych słoiczków, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasje Violi 3p;
    Promyk 2p;
    Magda 1p.
    Wszystkim - Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 punkty-Magda(1)
    2 punkty-Kasia krzyżyk(4)
    1 punkt-z Agatkowa pracownia(27)
    pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Promyk- 3 points (9), 2 points -love-bozeraskowo(15), 1-point-waedulowe Handmade(20)

    Merry Christams from Lynda Ruth

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, a mnie zabrakło? Czyżby nie dotarło moje zdjęcie? Szkoda... :(((
    Moje głosy:
    1 miejsce - nr 15 bożenaskowo
    2 miejsce - nr 19 Pasje Violi
    3 miejsce - nr 9 Promyk
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chyba się zakopie pod ziemię... jak tak dalej pójdzie to to kolejna tusalowiczka zgłosi swoje
      uzasadnione pretensje do nieopublikowanych słoiczków... czy mam zrobić ''sepuku''?

      Usuń
    3. Nie żartuj, takich "problemowych" we wszelkim tego słowa znaczeniu, jak ja niechcący, jest zawsze mało... obym się nie myliła i nie rozpętała jakiej lawiny zgłoszeń. W przeciwnym razie mnie usuń... :)

      Usuń
    4. Nie żartuję! ktoś może poczuć się zlekceważony i pewnie będzie miał rację ale ja naprawdę nie przeoczyłam nikogo specjalnie ... zwyczajnie nie nadaje się do takich akcji:) za to życzyłabym sobie aby każda osoba była tak wyrozumiała w stosunku do mnie jak Ty !

      Usuń
  11. Biję się w piersi! nie wstawiłam zdjęcia słoiczka Hani - Niteczki Hanulka ...mówiłam ,ze ze mnie marna organizatorka ale pragnę to naprawić , jeśli ktoś chce poprawić swój głos oddając na słoiczek Hani to może zrobić korektę a ja usunę poprzedni jego komentarz z punktacją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dodanie mojego zdjęcia :*

      Ja głosuję tak:

      3 pkt - inaa232 (nr 7)
      2 pkt - Promyk (nr 9)
      1 pkt - Wojcieszek (nr 23)

      Usuń
  12. 3pkt - ZeppOn
    2pkt - Kasia N
    1pkt - JuliaElena

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, ja głosuję następująco:
    3pkt - Julia Elena
    2pkt - Kal32
    1pkt - Kasia Krzyżyk
    Pozdrawiam :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie słoiczki mają niepowtarzalny urok.
    3pkt - nr9 Promyk
    2pkt - nr12 Szafirowy Zakątek
    1pkt - nr23 Wojcieszek
    Pozdrawiam Wszystkich Świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie śliczne, ciężko wybrać :)
    3p - nr 23 - Wojcieszek
    2p - nr 19 - Pasje Violi
    1p - nr 9 - Pomyk

    OdpowiedzUsuń
  16. 3p - 27. z Agatkowa Pracownia
    2p. - 19. Pasje Violi
    1p. - 17. Craftomania

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj ciężki wybór, taka różnorosność:)
    3p. - Promyk praca nr 9
    2p. - Inaa praca nr 7
    1p. - Craftomania praca nr 17
    Poczułam się z jak na Eurowizji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie świetne ale wybrać trzeba.
    3 p - Promyk
    2 p - Pasje Violi
    1 p - z Agatkowa Pracownia

    OdpowiedzUsuń
  19. They're All so beautiful !!
    Wishing you a Happy Holiday!
    A big hug
    erba

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja typuję
    3pkt dla Julia Elena
    2 pkt dla ZeppOn
    1 pkt dla Niteczki Hanulka

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj jakie cudne: ale ja zagłosuję i pójdę za głosem serca i wrażeń artystycznych:
    osoba z nr 7 - inaa232 - góra słoika i zawartość - kolorystycznie dobrane i z dowcipem - 3 pkt.
    osoba z nr 19 - Pasje Violi - kto nie spojrzy ten wie na co i do kogo należy słoiczek - 2 pkt.
    osoba z nr 24.- Kramik Moka - tusal kończy się w grudniu a to na pewno zimowo-bałwankowy czas - 1 pkt.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mysle, ze powinnas przeczytac
    http://xymciadm.blogspot.com/2014/12/soik-tusalowy-odsona-13.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Cóż za śliczne słoiczki! Głosuję na:
    3pkt - 23
    2pkt - 26
    1pkt - 17
    Ja niestety nie wywiązałam się z przedostatniej odsłony słoiczka - i to w moje urodziny!!! :) - zupełnie nie zauważyłam tej daty :) A że wtedy też był pierwszy dzień mojej pracy to jakoś mało w blogosferze bywałam i się stało;/ Także w związku z tym muszę zrezygnować z konkursu. Ale dziękuję za świetną zabawę! Za rok też będę się bawić i lepiej sobie zanotuję daty :P Powodzenia i czekam niecierpliwie na Zwyciężczynię :):) Lunie dziękuję za super organizację, błędy każdemu się zdarzają i nie ma co się przejmować :):)
    Inaa232

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze...Wspaniałych, ciepłych , rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego Nowego Roku życzę....

    OdpowiedzUsuń
  25. Luno, dziękuję Ci że podjęłaś się organizacji tej edycji TUSAL-a.
    Moje głosy:
    3 pkt. - nr 9 (Promyk)
    2 pkt. - nr 1 (Magda)
    1 pkt. - 19 (Pasje Violi)

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę Ci spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz wspaniałego Nowego Roku. Ania

    Moje głosy:
    3 pkt. - nr 21( Wredulowe Handmade)
    2 pkt. - nr 22( Barbara S)
    1 pkt. - nr 7 ( inaa232)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję, Luno, za zabawę. :) Moje głosy:
    3 pkt - nr 19 (Pasje Violi)
    2 pkt - nr 23 (Wojcieszek)
    1 pkt - nr 1 (Magda)

    OdpowiedzUsuń
  28. 3 punkty dla nr 27
    2 punkty dla nr 9
    1 punkt dla nr 24

    A na koniec chciałam Ci złożyć życzenia, niech te Święta będą magiczne, wypełnione radością i uśmiechem! Ściskam mocno! Mysia ;o)

    OdpowiedzUsuń
  29. dla mnie
    inaa 232 -> 3 p
    Promyk - 2p
    Pasje Violi - 1 p

    OdpowiedzUsuń
  30. pkt. 3 dla nr 3
    pkt. 2 dlanr.7
    pkt. 1dlanr. 1
    dziękuję za świetną zabawę - wszystkiego dobrego życzę na te dni oraz szczęśliwego Nowego Roku dla ciebie Marii

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwsze miejsce dla nr 15-ego tu mieszka miłość- bożenaskowo (3pkt)
    Drugie miejsce dla 24 - Kramik Moka (2pkt)
    Trzecie miejsce dla nr 9 - Promyk(1pkt)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje typy (chociaż wszystkie słoiczki są jedyne w swoim rodzaju)
    nr 9 - 3p
    nr 12 - 2p
    nr 26 - 1p

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje głosy :
    Magda (nr1) - 3p
    Promyk (nr9) - 2p
    Pasje Violi(nr19) - 1p
    Luno dziękuje za zabawę i życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nominuję :)
    3 p. - nr 19,
    2 p. - nr 26,
    1 p. - nr 25.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wasze słoiczki są tak pięknie ozdobione,dlatego trudno mi wybrać najpiękniejszy, postanowiłam w tym roku zagłosować na moim zdaniem najbardziej nietypowe tak więc:
    3p. - nr 20
    2p. - nr 17
    1p. - nr 7
    Przykro mi ale nie mogę dać więcej punktów..

    OdpowiedzUsuń
  36. Trudno było ale wybrałam :)
    3p nr 7
    2p nr20
    1p nr 19

    OdpowiedzUsuń
  37. A głosowanie nie miało być do 30 grudnia?...:)

    OdpowiedzUsuń
  38. no fakt! masz rację, głosowanie było do 30 przez moje gapiostwo i notoryczny brak czasu nie dopilnowałam swoich głosów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na jeden dzień można przymknąć oko...;)

      Usuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy