Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 18 marca 2015

Przebiśniegi-Symbol nadchodzącej wiosny

Bądź jak przebiśnieg
co w zamarzniętej ziemi zapuszcza korzenie
odważnie pnie się  do góry – choć jeszcze tyle lodu
przebija śniegu pokrywę
nadziei zieloną  szyją
by ujrzeć nieśmiałe promienie słońca
Bądź jak przebiśnieg
co nie rozmyśla nad sensem bytu
lecz tak jak umie najlepiej –  przypomina
że przecież wiosna wciąż jest przed nami
Marta Dąbrowska

















Przestały już kwitnąć...przynajmniej u mnie, ale ich piękno jest tak wielkie, że postanowiłam zachować je na dłużej ''zamykając'' w haftowanej biżuterii. Pozostałe prace już znacie..., 

Zrobiło się wiosennie, niektórzy zaczęli już porządki w ogrodzie ja też zdążyłam posprzątać pod moim balkonem bo róże już wypuściły pierwsze pąki liści, ale mój blog zrobił się nieco zapomniany i zakurzony..wiele jest tego powodów ale nie zmienia to faktu, że na robótki brakuje mi czasu... wydaje mi się, że ten rok będzie dla mnie bardzo trudny..
Pozdrawiam Was serdecznie
Luna.

47 komentarzy:

  1. a ja myślałam, że to jajka są tak pięknie ozdobione:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jeszcze kwitną, ale chyba tylko dlatego że rosną w cieniu. Śliczna biżuteria, a rok niech nie będzie dla Ciebie taki srogi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że uwielbiasz przebiśniegi. Pięknie je pokazujesz i tworzysz najróżniejszymi technikami. Nie nastawiaj się źle - rok będzie jaki będzie na to wpływu nie mamy ale dobre nastawienie pomaga.
    Nie było Cię dawno a mój ukończony kot czeka na Twoją ocenę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. przebiśniegi są prześliczne, ale Twoje hafciki także

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie piękne, szalenie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Śliczności. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudnie !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ wiosennie!:) optymistycznie :) Wspaniały haft elfa, ale i komplet :) Zazdraszczam weny twórczej. U mnie sobie drzemie niestety.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim życzę Ci, by wszystko, co trudne, znalazło jak najlepsze rozwiązanie. Biżuteria mnie urzekła pięknem motywu i wykonaniem :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  10. Ahoj, ďakujem za návštevu môjho blogu. Mám zaťa z Poľska z Rumie, tak milujem aj všetko Poľské.
    Emily

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kwiaty , piękne hafty i piękna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudnie wykonane prace i ta bżu extra - serdeczności Marii śle

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesliczna i bardzo orginalna bizuteria. Niby prosta a jednak z odrobina wyrafinowania, i to polaczenie daje niesamowite efekty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne dzieła,wprost ARCYDZIEŁA ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ cudowności ! No nie wiem co ładniejsze ... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne i coraz piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna biżuteria Jak i obrazek z Elfikiem! Cudowne prace.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny komplecik :), już tak mamy , że nie możemy być wszędzie , czasem są rzeczy , które nie pozwalają nam na tyle ile byśmy chcieli :)
    Pozdrawiam
    Ps. Cieszę się każdym postem ukazanym na twoim blogu :) , nie zawsze komentuję , ale czytam każdy post z radością.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna wiosenna biżuteria. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ci te przebiśniegi zajefajnie wyszły. Zdolniacha z Ciebie kochana Małgoś. Przyjeżdżaj wreszcie do mnie to wszystkie trudne sprawy naprostujemy , damy radę ze wszystkim. Specjalnie na Twoją cześć i przybycie drzwi do przybytku zamontuję co byś w spokoju i bezstresowo co nieco mogła zrobić.Rok mija od Twojego rzekomego przyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to taki fajny łącznik z łącznikiem . Podoba mnie się bardzo, bardzo

      Usuń
  21. Biżuteria cudowna, motyw przebiśniegu urzekający. Rozumiem Cię czasami trudno pogodzić wiele rzeczy a w tym robótki i bloga, ale życzę Ci żeby wszystko się ułożyło. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba medaliony są po prostu zabójcze.:) Nie umiałabym wybrać. Mam nadzieję, że zdrowie już dopisuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tylko jedno mogę napisać - to po prostu bajeczne rzeczy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się z poprzedniczką bajecznie. Dzięki za pokaz tylu uroczych rzeczy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie uwieczniłaś wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak cudnie wiosennie u Ciebie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiosna u Ciebie na całego...Super...Polecam się pamięci....Hi...Hi...Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiam Twoją zdolność do zatrzymania na dłużej ulotnego piękna kwiatów. Cudowne prace. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne pierwiosnki, wspaniałe wisiory :)cudowna biżuteria. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana z okazji Świąt Wielkanocnych najserdeczniejsze życzenia zdrowia i szczęścia, radości oraz nadziei, którą przynosi budząca się do życia wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdrowych i spokojnych świąt kochana życzę - serdeczności ślę Marii z rodziną

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekny przebisniegowy post i sliczne przebisniegowe prace.)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękny post :) i pomimo że przebiśnieg jest mało kolorowy, to dodałaś mu mnóstwo koloru i uroku. Kocham!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudne przebiśniegi! Piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne, naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No właśnie, gdzie się podziewasz - tęsknimy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ piękny jest ten pierwszy naszyjnik , zainspiruje się ! <3

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy