Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 16 sierpnia 2014

Candy z okazji 2 rocznicy istnienia bloga Turkusowy Hamak

Witajcie dziewczyny po małej przerwie. Dwa dni temu wróciłam z urlopu do domu i nie miałam okazji z Wami się przywitać. O tym gdzie byłam co robiłam jeszcze napiszę. A teraz chciałabym zaprosić Was do nowej zabawy z okazji istnienia Turkusowego Hamaka , którego jestem współautorką.
Zapraszam wszystkich odwiedzających do udziału w Blog-Hop Candy!
Z tej okazji zespół Turkusowego Hamaka postanowił obdarować zaglądających na Hamaka.
Każda z nas przygotowała swój upominek który prezentuje na swoim blogu. 


Ja przygotowałam dla Was upominek w postaci wisiora w kolorze turkusowo-niebiesko-różowych różyczek. Jeśli Turkusowy Hamak to upominek tez musi nawiązywać do turkusu :), tak a propos to pierwszy wisior w tej kolorystyce...





Kto ma ochotę na ten wisiorek musi spełnić następujące warunki:

Blog Hop Candy organizowane jest jednocześnie na 5 blogach  Zmierzch Luny,  Uroczysko Luny,  Moja Pasja-mój świat,  Niteczki Hanulka Dysiakowo i Turkusowy Hamak.
Na każdym z blogów Candy rozpoczyna się i kończy w tym samym czasie. Każdy blog sponsoruje własne nagrody - zapraszamy na każdy z blogów, abyście mogły zobaczyć jakie cukierasy przygotował dla Was nasz Zespół :).

 Żeby wziąć udział w losowaniu nagród na każdym blogu należy spełnić parę zasad.

1. W Blog - Hop Candy może wziąć udział osoba prowadząca bloga, która zostawi komentarz pod tym postem oraz zbierze 5 banerów z blogów objętych Blog - hop Candy.
2. Na swoim blogu  umieszczacie na pasku bocznym podlinkowane banery z wszystkich blogów objętych "Blog - Hop Candy" czyli:

POSTY NA INNYCH BLOGACH BIORĄCYCH UDZIAŁ W CANDY POJAWIĄ SIĘ DO KOŃCA DZISIEJSZEGO DNIA, czyli 16.08.2014  bądźcie więc czujni:)

W losowaniu nagrody wezmą udział tylko te wasze blogi, na których znajdzie się 5 banerów z podanych wyżej blogów oraz odpowiecie na pytanie zawarte w punkcie 4, które to pytanie znajduje się na Turkusowym Hamaku w TYM poście.
Poniżej do pobrania mój baner.


3. Zabawa trwa od 16 sierpnia do 5 września 2014 roku.
4. Losowanie nagród na wszystkich blogach objętych Blog - Hop Candy nastąpi 5 września 2014 r. wtedy też zostaną podane osoby, które zwyciężyły w losowaniu nagród na każdym z blogów. Osoby, które zostaną wylosowane proszone są o kontakt e-mail z blogiem, na którym zwyciężyły w celu podania adresu do wysyłki nagrody. Nie skontaktowanie się w terminie do 7 września 2014 r. do godziny 23.59 skutkować będzie ponownym losowanie zwycięzcy.

Życzę udanej zabawy !
Luna.

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam turkus! Rozpoczynam zabawę i linkowanie banerków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj kochana w zabawie oczywiście chętnie biorę udział...Jest mi przykro, że w tym roku się nie spotkałyśmy na kawusi....Gorące buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje wisiory, więc natychmiast staję w kolejce po to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wisior poczyniłaś!
    P.S. Wracaj już do nas!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie, chętnie po takie cudeńka stanę w kolejce.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wisior :) grzecznie staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  7. Wisior rewelacyjny :) Natychmiast się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję 2 rocznicy "Turkusowego Hamaka" i życzę wielu kolejnych lat w blogosferze.
    Z wielką przyjemnością biorę udział w zabawie. Piękny prezent przygotowałaś !!!
    Na bezludną wyspę zabrałabym pudło z kanwami, wzory haftów, muliny, kordonki i koraliki ( najlepiej całą kolekcję TOHO) oraz igły, nożyczki, okulary i lupy.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z okazji 2 rocznicy wspólnej działalności "Turkusowego Hamaka" Życzę wielu sukcesów w blogowaniu. Prezent cudny przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję współtworzenia rewelacyjnego miejsca :)
    Wisiorek jest wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję drugiej rocznicy i życzę kolejnych takich lat. Wisiorek jest wspaniały ,więc ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje urodzinek. Piękne cuda tworzycie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział! Po raz pierwszy :) pozdrawiam serdecznie i życzę więcej takich wspaniałych pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się po wisiorek :) banerek u mnie na blogu http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo chętnie wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z przyjemnością dołączam do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Z radością udział w zabawie biore .
    Nie mogę banerka pobrać-wyskakuje blokada.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  18. Z radością udział w zabawie biore .
    Nie mogę banerka pobrać-wyskakuje blokada.
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wisior! Z przyjemnością staje w kolejce, przesyłając pozdrowienia;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje rocznicy!
    Oczywiście zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dołączam do zabawy i życzę wszelkiego dobra na kolejne lata blogowania :) Kamea przecudna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. chętnie dołączam do zabawy :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak na koniec i ja się jeszcze przyłączę do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa zegarek u Ciebie inaczej działa... u mnie jest 21:42

      Usuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy