Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 10 marca 2011

Anioł z niemowlęciem


Pewnego dnia mój młodszy syn przypatrywał się moim haftom i zapytał czy wyszyje dla niego aniołka..cóż mi wypadało zrobić, rzuciłam wszystko i zaczęłam szukać odpowiedniego wzoru.I tak powstał Anioł wg. projektu NC. Oczywiście obraz ma swoją historię, wyszywałam go ponad rok, z przerwami, ale doczekał się swojego końca. Było ciężko , wyszywanie koralikami nie należy do najłatwiejszych. Metalizowane nici rwały się, plątały ale dobrnęłam do końca. 


A na tym zdjęciu widać nieszczęsny szlaczek który był powodem bezsennej nocy pana ,który go oprawiał he he..


Kiedy odebrałam obraz.. syn stwierdził, że myślał, ze on będzie na poduszkę ..i że go nie chce.. odpowiedziałam mu na to , że w takim razie dostanie go w spadku jako pamiątkę po mamie.


Serdecznie pozdrawiam i dziekuje za wszystkie miłe słowa jakie zapisaliście do tej pory
  Luna.

11 komentarzy:

  1. Pięknie to zrobiłaś, śliczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, a na podusię zrób innego ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zrobię tylko te co mi się podobają sa bardzo pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne :)
    ja, nauczona podobnym doświadczeniem, jak synio sobie życzy jakiś haft - wybieram razem z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna praca. Ja też mam zamówienie od syna, ale na samochód. Już wybraliśmy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. woooooooooow!!!
    cudo ... po prostu CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj. Całkiem niedawno odkryłam hafty Nory Corbett( a dziś Twój blog)i wiem ,że do prostych nie należą. Tym badziej podziwiam Twój obraz.Też planuję coś wyszyć w tym stylu , ąle czasochłonność jakiej wymagają wzory NC , trochę przeraża,choć z drugiej strony ,kiedy widzi się finał jak u Ciebie , to ręce rwą się do kanwy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj, często tutaj zaglądam, ale chyba nie komentowałam jeszcze...?Twoje prace sa bardzo moim guście i emerald mermaid prawdopodobnie też kiedyś zagości u mnie na tamborku :) a Anioł jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny anioł, przepiękna praca!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy