Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 23 września 2012

Kazuko Aoki-Na pożegnanie lata...









 

Dzisiaj będzie bardzo mało słów za to dużo zdjęć , mam nadzieję , że spodoba Wam się moja poduszka na zakończenie lata , którą to che pożegnać ten tą cudowną porę roku obfitującą w przepiękne kwiaty i zioła. W tym roku ten motyw zdominował moje hafty i wyparł wszystkie inne.
Zgłaszam ją na wyzwanie w Szufladzie -  " Koniec lata ziołami pachnący"
Kolorów do haftu dostarczyły mi Łagowskie pola i łąki

Pozdrawiam serdecznie .
Luna.


92 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem tego haftu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszaj, zgłaszaj kochana, bo jest przepiękna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to moje pierwsze zgłoszenie w Szufladzie , no i mam tremę..

      Usuń
  3. ależ śliczna jest ta zielnikowa poduszka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna poduszka!! Zdjęcia również:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem pod wielkim wrażeniem ! Prześliczna ! Bardzo wiernie oddaje schyłek lata na łące...
    Bardzo chciałabym taką umieć wyszyć ! Może kiedyś, ale krzyżyczkami... miałam chyba wzór w podobnym stylu...

    Pamiętasz o płótnie ? bo ja chyba zapomniałam... Wysłać ci ten kolejny metr ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna. Jak prawdziwa łąka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna łączka :)i pięknie poduchę zaprezentowałaś na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna łąka! Piękna poduszka powstała z tak zacnej inspiracji! Chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu twoja pochwała wiele dla mnie znaczy , to twoje dzieła zwykle powalaja.

      Usuń
  9. Obłednie piękna poszewka! Trzymam mocno kciuki za powodzenie w wyzwaniu, bo to wyjątkowa rzecz!

    Wzruszyły mnie zdjęcia wrotyczu... Kilka lat temu robiłam z niego wianki. Te skromne kwiatuszki może dziwnie pachną, ale pięknie się zasuszają i zatrzymują słoneczny kolor... A tu gdzie mieszkam, nie mam do niego dostępu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku podziwiałam te cudowne zioła , żałuję ,że tak mało sa znane , moze i ja kiedys zrobie wianki..

      Usuń
  10. Gosiu jest cudowna:)) poczułam się jakby była na tej ukwieconej łące.... tańcząc bosymi stopami o poranku..... zasłuchana w śpiew kwiatów.... Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna podusia , od samego patrzenia poczułam zapach łąki.

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka cudna subtelna łączka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna łąka, jak żywa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. PO PIERWSZE TO CUDNY BANEREK:))...A PODUSZKA..ZAKOCHAŁAM SIE:))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. trzymam kciuki za wygraną, bo podusia śliczna, no i te pszczółki - urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziękuje , szczescie bedzie potrzebne , bo dziewczyny cudne rzeczy przygotowały.

      Usuń
  16. bardzo mi się podoba, jest SUPER!!!. sama wymyśliłaś wzór?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekna poduszka,polne kwiaty maja wiecej wdzieku niz roze.Iwona

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny hafcik, ja niestety kuleje w jego dziedzinie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj gdybys wiedziała w ilu dziedzinach ja kuleje he he, a ten rodzaj haftu nie jest taki trudny , zachecam bys spróbowała.

      Usuń
  19. Uwielbiam te Twoje hafty łąkowo-kwiatkowo-ziółkowe :))) Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku, ale super!!! bardzo mi sie podoba!!! czy to 100% twoich pomysłow na haft??

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudna poduszka, jestem zachwycona - powinnaś wygrać wszystkie konkursy!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest przepiękna, wykonana ze smakiem i szalenie delikatna. Takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Och jej poduszeczka jest prześliczna !!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna! Poducha w prawdziwą łąkę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pieknie pozegnalas lato..poduszka z recznymi haftami ziol i kwiatow jest tak delikatna ze az szkoda na niej lezec..tylko mozna patrzec..pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniala praca, te ziola i kwiaty i cala laka na podusi - rewelacja ! Trzymam kciuki zebys wygrala, bo na to zasluzylas! A tak swoja droga Lagow, to chyba ten, niedaleko Kielc - mamy tam wlasnie rodzinke :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Великолепная работа!!!
    Я в восторге!

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem oczarowana! Mieć taką - marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepięknie haftujesz:)!!!! naprawdę podziwiam i zazdroszczę cierpliwości, pozdrawiam ziołowo:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna poduszka!! Uwielbiam poduchy, zioła i łąki... Są cudowne.
    Zapraszam do mnie: http://lavenderandrosestories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. hej napisz mi w tym poście http://www.eetoilee.blogspot.com/2012/09/podaj-dalej.html
    w jakim kolorze chciałabyś dostać ode mnie biżuterię.

    p.s. poducha piękna

    OdpowiedzUsuń
  32. Obłędna!!!! Zima teraz nie straszna!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dołączam do zasłużonych słów zachwytu - przepiękna! Łąka jak żywa!

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna podusia aż miło się do niej przytulić.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdolne masz łapki ....))))aż pachnie łączką ..... Cieplutkie buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne rzeczy tworzysz. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam serdecznie!
    Podusia śliczna, hafty przepiękne.Jestem pełna podziwu Twoich prac,wszystkie mi się podobają.Dziękuje za odwiedziny na moim blogu i za miłe słowa.Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jest absolutnie piekna!
    Dopracowana w kazdym szczegole a haft zrobiony z taka precyzja i dokladnoscia prezentuje sie wysmienicie.
    WOW

    usciski

    OdpowiedzUsuń
  39. Niesamowita,zdolne masz łapki:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ależ masz wspaniałą letnią poduchę!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow!!! Ale piękna poducha... Po prostu niesamowite. Gratulacje i powodzenia w Wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj, poduszka przepiękna. Bardzo się cieszę, że napisałaś komentarz na moim blogu, bo dzięki temu mogę tu zajrzec i chyba się rozgoszczę na dłużej, bo piękne rzeczy tworzysz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło było gościć u Ciebie , pewnie nie raz wpadne.Zapraszam do siebie czesciej , smiało mozesz sie rozgoscic pozdrawiam.

      Usuń
  43. Przepiękna łączka! Na pewno będzie budzić wspaniałe wspomnienia zimą!

    OdpowiedzUsuń
  44. Poducha jest absolutnie i bezapelacyjnie GE-NIAL-NA!!!
    Jestem oczarowana i zazdroszczę posiadania takiej pięknoty.

    OdpowiedzUsuń
  45. Przecudnej urody łączka!!! Aż mnie korci, by zostawić choć na chwilę krzyżyki! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Boże, jaka cudna !!!
    Cudna!!!
    Bardzo mi się podoba.
    A jak świetnie zaaranżowałaś zdjęcia.Świetne kompozycje.
    Marzę o posiadaniu podobnego skarbu.
    No cudna !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga Twój zachwyt to dla mnie największy komplement !, nie zdawałam sobie sprawy do niedawna ,że ten rodzaj haftu sprawia tyle emocji, bardzo bym chciała kiedyś obdarowac Was wszystkich, pozdrawiam.

      Usuń
    2. Och, jak mi miło:)
      A Ty jesteś zbyt skromna ☺

      Usuń
    3. Prawda jest taka ,że czasem nam sie coś tak opatrzy , że przyzwyczajamy się do tego widoku tak bardzo ,że nie potrafimy patrzec na to co robimy każdego dnia , tak jak widza to inni. A ta poduszkę robiłam zbyt długo i zbyt wiele widzę niedociągnięć , ale miło , że sie To podoba innym.

      Usuń
  47. Przepiękna poduszka :) Ależ musiałaś się napracować :) Cudna łączka :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jest przepiękna! Nie mogłam się napatrzeć na zdjęcia, a na żywo na pewno prezentuje się jeszcze lepiej, jeszcze piękniej :) Masz talent, oj tak :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Luna - To piękna poduszka! Twoja praca haft jest piękny. Tyle piękne kolory :)
    -Kim

    OdpowiedzUsuń
  50. Matko - zakochałam się w tej poduszce! Ile czasu robi się takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jak kto szybko robi i ile ma czasu... ja zaczełam ją w połowie lipca a ukonczyłam całkiem niedawno , jest dosyć pracochłonna , same french knoty zajmują wiele godzin , pozdrawiam.

      Usuń
  51. O i załapałam się na 300 obserwatora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he , no to jest dla mnie coś ! dlatego chyba należy Ci się jakas drobna nagroda co ty na to?

      Usuń
  52. Te poduszki są bajeczne! Od razu ukradłabym cały komplet. Idealnie pasowałyby do wielkiej kanapy i kubka ciepłej herbaty. Nie tylko na koniec lata.

    OdpowiedzUsuń
  53. Tenshi- to wielka przyjemnosc i radośc dla mnie ,że komus tak bardzo podobają się moje prace , że zechciałby mi je ukraść !!

    ellga-nie wiem co powiedziec...dziekuję ...

    OdpowiedzUsuń
  54. O matko! Jest przepiękna! Patrzę i patrzę i nie mogę przestać podziwiać... tyle szczegółów...a te pszczółki! Są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękna poduszka! "Wspomnienie lata" w zimowe wieczory.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. W tej podusi to ja się zakochałam, jeśli mogę złożyć tu takie wyznanie...
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  57. Очень красиво!!!!!! Любуюсь вашими стежками.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy