Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 21 czerwca 2011

Poduszka dla małego piłkarza


Jakiś czas temu syn zapytał mnie czy nie zrobiłabym poduszki z piłkarzem dla jego kolegi na urodziny.
Podeszłam do problemu poważnie .. ale przyznam się byłam trochę zdziwiona i pełna wątpliwości , czy będzie to wyczekiwany prezent dla młodego człowieka..


Po krótkim namyśle postanowiłam przełamać stereotypy zwiazane z prezentami i ofiarować dziecku coś związanego z jego zainteresowaniami i co bedzie mu towarzyszyć codziennie  ułatwiając zasypianie.


I tak wspólnie z synem wybraliśmy wzór , dodatkową motywacją była postawa Jakuba ,który często towarzyszył mi podczas wyszywania , ale też jego entuzjazm działał motywująco i nie zniechęcał. widziałam jego zainteresowanie i radość i dlatego taka to była przyjemna praca.


Widziałąm też ,żę sam chciałby dostać taką podusię.. muszę teraz o nim pomyśleć..


Dzisiaj odbyła się impreza urodzinowa , synek zabrał swój podarek .. a ja czekałam niecierpliwie czekając na relację..


Moja próżność została połechtana.. no i czeka mnie praca nad kolejnymi , już mam zamówienia na kolejne.. mam nadzieję tylko ,że nie będą to tylko piłkarze.. he he


Dodam tylko ,że cieszę się z tego ,że miałam rację.. intuicja podpowiadała mi ,że nie zawsze prezent musi być najdroższy i z najmodniejszych katalogów..


Kotek którego pokazałam wcześniej doczekał się podusi ,którą i dzisiaj mogłam podarować Kubusiowi.
Przesyłam uściski , Luna.

11 komentarzy:

  1. Najlepsze prezenty to re w których przekazujemy , cząstkę siebie, serce, zaangażowanie, swoją wrażliwość, dzieci wbrew pozorom też potrafią to docenić. A dla syna zrób poduszkę z samochodem ,najlepiej sportowym, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te poduchy zrobiłaś, a tę z piłkarzami każdy chłopak by chciał!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich piłkarzy i kotka:) Odpisałam u siebie na Twój komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł Twojego syna był genialny, to już połowa sukcesu w udanym prezencie. A w połączeniu z Twoim talentem.. Cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyszli Ci sportowcy, to się nazywa mieć talent. Mój syniu jest na etapie czaszek, szkieletów itp. Chyba niezbyt ciekawa tematyka do wyszycia hehehe. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Красивые работы! Люблю контурную вышивку, на подушках она особенно хороша :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podusia super!!!!!!! No gdybym miała chłopca, to sama bym ja od ciebie kupiła, ale solenizanta na pewno ucieszy. Stereotypy trzeba łamać, w weekend byli u nas znajomi, a ich syn był tak oczarowany pracownia,że uczy kręciły mu się na około głowy. powiedział,że dla niego są tu same czarujące rzeczy, w wydawać by się mogło,że same babskie. Takie drobnostki budzą w chłopcach wrażliwość, a która my kobiety musimy dbać.Nikt inny ich tego nie nauczy i tego nie pokaże.
    pozdrawiam i zapraszam na Candy u mnie nowa edycja może się uda?

    Życzę z całego serca. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie poduszki rewelacyjne :) najlepsze prezenty są własnoręcznie robione bo widać w nich serce twórcy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna poduszka z piłką nożną :D

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy