Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 18 stycznia 2012

Trochę lata ,trochę zimy.


Bardzo bardzo Wam dziewczyny dziękuję za tak liczne komentarze, nie spodziewałam się że będzie ich tak dużo , co za tym idzie wyobrażam sobie , że jednak jest wielu zwolenników tego rodzaju haftu. Jak już obiecałam postaram się umieścić niewielki kursik aby łatwiej było nauczyć się niektórych  ściegów. Muszę się jednak do tego przygotować . Dziękuję Wam też za życzenia powrotu do zdrowia , bardzo się przydają bo ostatnio marnie się czuję ,nie jestem jeszcze zdrowa ,ale dzisiaj troszkę wstałam a juz ogarniają mnie słabości.. ale dość już o mnie.


Ośmielona Waszymi komentarzami przedstawiam Wam kolejny hafcik który poczyniłam jakiś czas temu. Ten motyw już znacie ponieważ haftowałam go jeszcze dwukrotnie.
Ale teraz zmieniłam troszeczkę sposób haftowania . Ten bardziej mi się podoba niż hafcik umieszczony na torbie.
Poprzednim razem wykonałam go nie zapełniając całych listków . Wydaje mi się ,że obecny hafcik wygląda bardziej naturalnie . Jeśli porównacie z tym na torbie to zauważycie , że haft płatków kwiatów też idzie w inną stronę , tak haftowałam bratki i znowu mam wrażenie ,że czyni go to bardziej rzeczywistym.. ale znawcą nie jestem to subiektywne wrażenia.


Do haftowania gałązek i liści użyłam 3 kolorów muliny , ale można zrobić to dowolnie wedle fantazji.   



Nie zdecydowałam jeszcze czy będzie to motyw na poduszkę czy torbę ale niedługo pokażę Wam jak to wygląda.

 

Jak wszyscy zauważyliśmy zima do nas wróciła i ja zaczynam się przestawiać.. ale nie do końca he he. Muszę jeszcze poczuć śnieg pod nogami a nie miałam jeszcze okazji.
Ale aby zadowolić tych co ''wyrzucają '' mi pomylenie sezonów hi hi przedstawiam niewielki hafcik który ukończyłam niedawno. 
Zazdrościłam go dziewczynom z innych blogów bo wydawał mi się taki piękny ,i nadal tak myślę!
Wiem ,że zazdrość to niedobre uczucie he he ale czasem działa twórczo..


Tym razem obrazek zrobiony jest krzyżykowo , kolorystyke zachowałam , ale odcienie nie są oryginalne . Uznałam ,że w tym wypadku nie jest konieczne użycie muliny DMC.


Na koniec bo już mnie oczy bolą chciałam dodać ,że na wasze pytania i komentarze będę odpowiadać (jeśli nie będzie tego wymagało napisanie dużego maila ), pod danym postem . Bo przez moje roztrzepanie potem nie wiem czy odpisałam czy nie . Pozdrawiam serdecznie.
Luna.

39 komentarzy:

  1. śliczny haft. bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. znów latem powiało, i to jak przyjemnie ^^. bardzo urocze poziomki ^^.

    kursik - z miłą chęcią ^^

    haft świąteczny - śliczny :)

    i zdrowiej szybko ^^
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ piękne hafciki. A na kursik poczekam cierpliwie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czarujące te poziomeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda twoja wariacja z igłą wychodzi świetnie, więc zmieniaj, kombinuj i pokazuj:)

    OdpowiedzUsuń
  6. hafcik jest prześliczny i wygląda wg. mnie tak aksamitnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekamy na kursik.Hafty bardzo ładne,pełne wiosenno letniej aury.Krzyżykowy haft też super.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu stworzyłaś coś pięknego.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne hafciki ;) strasznie mi się podobają ;) a te poziomki- mmm :D
    pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Och ale bym sobie zjadła teraz poziomek ;o) Śliczności ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ smakowicie się zrobiło u ciebie Małgosiu:) Prześliczne te twoje hafty - aż żal się robi że człowiek tak nie umie:( Buziaki Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością zapisuję się na obiecany kursik. Nawet po cichutku gromadzę wzorki do takiego haftu. Jak to ja mówię: przydadzą się na emeryturze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te poziomki! Uwielbiam takie motywy. Normalnie czarujesz igłą!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, haft jest niesamowity... ja lewa jestem do tego... ale podziwiam!!! Marzy mi się płaszcz wyszywany i kiedyś taki będę miała :-) Rozgościłam się na Twoim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż poziomkami zapachniało... Ach jak tęsknie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj narobiłaś smaka tymi czerwonymi owockami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. O poziomeczki zjadło by się.

    OdpowiedzUsuń
  18. "Zmierzch Luny"-spodziewałam się czegoś mrocznego, a tu tak słodko i wesoło.Pięknie haftujesz,ślinka cieknie na widok tych poziomek.Lubię hafty na surowym płótnie-ukłon!.

    OdpowiedzUsuń
  19. cudo cudo, czy ja się kiedyś nauczę haftu płaskiego, wydawał mi się prosty,ale jak widzę Twoje prace z bliska to zmieniłam zdanie:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ te poziomki cudne!!!! Normalnie wiosna i lato w jednym :D

    Bardzo sympatyczny akcent w środku zimy wreszcie pełnej śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje poziomki mnie urzekły i aż zatęskniłam za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudne poziomki, jak żywe.
    Bardzo uroczy hafcik :-)
    Śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne hafty!!!
    rzeczywiscie listki wygladaja bardziej realistycznie haftowane w ten sposob:) a oprocz tego bardzo smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziewczyne przez to ciągłe przypominanie i mnie udzieliłsię apetyt napoziomki a w zamrażalce mam tylko truskawki ! a to nie to samo. Cieszy mnie Wasze zainteresowanie tym haftem ,jak już wpominałam niedługo przedstawię kursik.
    chcę jeszcze zapewnić te z Was które nie wierzą w siebie ,że można się tego nauczyć naprawdę!.

    OdpowiedzUsuń
  25. Smakowite poziomki. Już nie mogę doczekać sie lata!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bravo, ces fraises sont vraiment très jolies. J'adore. Bonne journée

    OdpowiedzUsuń
  27. Poziomki jak z mojego ogródka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne poziomeczki, jak żywe :D Napatrzeć się nie można :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Emilio- mnie tez ten motyw bardzo sie podoba..

    OdpowiedzUsuń
  30. Beautiful embroidery! It's a joy to see your work!!! judy

    OdpowiedzUsuń
  31. Urzekły mnie są takie apetyczne !!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzieki Margo , lubie ten hafy ale ciagle brakuje mi czasu..

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy