Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 15 kwietnia 2012

Prezent z okazji 18 urodzin Kasi

Nie znikneły jeszcze emocje  związane z polowaniem na licznik u  cyberjulki 
gdzie wygrałam przecudowny , przepiękny , przsłodki przyborniczek ,
 którym na pewno się pochwalę... 
a już pokazuje Wam kolejna pracę tym razem związaną z 18-nastymi urodzinami Kasi. 
Zrobiłam dla Niej hafcik na torebkę w wiosennym motywem kwiatów.
 Haft dosyć prosty o ile ktoś ma doświadczenie w tym rodzaju ściegów. 
Tym razem dokonałam jednej inowacji do haftu dodałam sznurek , którego użyłam zamiast ściegu sznureczkowego. 
Jak widać na zdjęciu właśnie ślimaczek został potraktowany wymienionym sznureczkiem.


Już wcześniej miałam zamiar wykorzystać technikę sznurka i innych materiałów w hafcie ,
 ale zawsze brakowało czasu.. Jednakże tak bardzo podoba mi się ten sposób ''haftowania'',
 ze zamierzam w najbliższym czasie zrobić ponowne torby.


Na tym zdjęciu możecie przyjrzeć się sposobowi w jaki wypełniłam wnętrze małego ślimaczka ,
ścieg sznureczkowy na wypełnienie takich powierzchni jest nieco łatwiejszy niż cieniowany.


Kolory pozornie jaskrawe ale na tyle stonowane ,
że nie przytłaczają barwami. Pamiętam jak przed laty miałam z tym problem .. 
ale teraz wydaje mi się ok tym bardziej , że dostępność kolorystyczna nici jest tak duża ,
że nie trzeba wymyślać nie wiadomo czego


Kwiatki zrobiłam french knotem , nieco pracochłonnym ale to daje ciekawy efekt, 
zreszta to nie są maki przy których myślałam  , że umrę hi hi..możecie porównać ilość francuzów na obecnym hafcie a ile ich było przy haftowaniu torby z motywem pola maków..
Dzisiaj nad ranem wróciłam z wesela ,na które wyszywałam pamiatkę , 
ale pokażę ją Wam w iinym terminie tak jak i to co zostanie wysłane do zwyciężczyni mojego candy... 
mam nadzieje ,
że pominiecie milczeniem to opóżnienie... ale ja całe życie gdzieś się spóżniam i tak jest też z moimi pracami..no cóż nikt nie jest doskonały, ale pracuję nad sobą!
serdecznie Was pozdrawiam i witam bardzo serdecznie nowych obserwatorów!.
 Bardzo mi miło,że ktoś przeglada moje strony, a jeszcze mi milej gdy zostawi na nich ślad w postaci komentarza.

Dziewczyny mam jeszcze pytanie czy któras z Was nie ma w swoich zbiorach nietypowych guziczków ,
które by chciała wymienic na inne ,
lub na inne akcesoria. Chodzi mi o guziczki typu serduszka, gwiazdki ,słoneczka  , ksieżyce itp.
Dziewczyny  może macie też jakieś propozycje ,
sugestie dotyczące zabaw blogowych, innych niż były, zastanawiam sie nad łapaniem licznika u siebie na blogu ale moze z jakaś inowacją?
 Czekam na propozycje i życzę miłego niedzielnego  wieczorka  chociaż u mnie aura nie sprzyja spacerom , jeśli więc nie legnę na łożu to zabiore się za zaległości hafciarskie.
 Pozdrawiam .. zmaltretowana Luna

33 komentarze:

  1. Kochana przepiękny ten prezent ;o) No i gratuluję złapania licznika ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję:))...a torba super...ja u siebie odarowuję...chociaz o tym nie piszę...4444 ,5555komentarz...teraz będzie ...no za jakiś czas 6666..potem 7777....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba przepiękna.U mnie też pogoda typowo barowa.Mam tylko nadzieję,że jutro będzie lepiej.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. torba super!! a tego facecika zaczytanego to chyba mam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Luno - link do SOTM - http://www.needlepoint.org/Stitch.php

    a torba świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba piękna,wiosenna i dziewczęca.Pozdrawiam również wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torba, oprócz haftu na niej podoba mi się również fason, może odgapię:) Gratuluje refleksu w łapaniu licznika:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna torba, podziwiam Twoją cierpliwość do tego typu haftów.

    OdpowiedzUsuń
  9. ech...chciałabym dostać taką torbę na urodziny...
    sama nie wiem, która piękniejsza, ta w maki czy ta dla Kasi-szczęściara z niej:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne jak zwykle sa twoje hafty . Choć mi obce te techniki ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, cudny prezent zrobiłaś, arcydzieło! Haftów , których szukasz niestety nie mam, a co do guziczków to mam dostęp do aplikacji (motylki, kwiatuszki) , a guziczki serduszka takie malutkie też kilka znajdę, to jak chcesz to wyślij mi swój adres na haftytiny@o2.pl (myślę, że te aplikacje też by ładnie wyglądały na Twoich pracach, albo jak chcesz to zrobię zdjęcia tego co mam?)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torba urocza, delikatna i świeża jak młoda dziewczyna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięny hafcik! Super pomysł ze sznurkiem! wszystko razem dało niesamowity efekt :)
    Co do guziczków, to mam kilka różowych seruszek, a i inne ciekawe mogłabym znaleźć w przepastnym pudełku. Większość jednak to pojedyncze egzemplarze. Jak znajdę jakieś fajne, to zrobię fotkę i Ci prześlę. Zobaczysz, czy będziesz zainteresowana. Co do blogowych zabaw, to niestety jestem zielona. Chociaż ostatnio Anuszka z Wrzosowiska proponowała wymiankę książkową, jak chcesz, to do niej zajrzyj.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. petra bluszcz-ok jak bedziesz miec coś ciekawego to zrób fotkę pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba Twoja torba, i hafcik, i fason:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całość prezentuje się uroczo:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Po prostu CUDNY! pomysł na prezent! Mogę się założyć, że obdarowanej też się strasznie podobał :D Jak tylko będę coś wiedzieć w sprawie wzorków - dam znać :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękności same!!!Kochana jak chcesz, to oczywiście możesz u siebie podlinkować moje kursy, pozdrawiam serdecznie.pa

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziekuje za odwiedzinki i mile slowa. Super torba i pomyslowo ozdobiona. A czy sama torba zostala uszczyta przez Ciebie czy nabyta? bo bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba świetna :)))
    luknij tu może coś dla siebie znajdziesz z neocraft:
    http://stef13.gallery.ru/watch?a=bo0z-hXnA

    OdpowiedzUsuń
  21. nie no, ja w tych Twoich torbach jestem po prostu zakochana ^^ piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ urocza jest ta torebka, Kasia będzie zachwycona - ja bym była :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciesze się,że torba Wam się podoba, w niedziele byłam na 18 i mam nadzieje ,że włascicielce przypadła do gustu, pozdrawiam serdecznie , w sprawie guziczków odpisze na maila.

    OdpowiedzUsuń
  24. Trafiłam przypadkiem i zachwyt mnie ogarnął, jak Ty precyzyjnie i ślicznie haftujesz! Jestem pod wrażeniem uroku Twoich prac. Rozgoszczę się, dobrze? :) Pozdrawiam! - Dominika

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniała torba, forma, kolorystyka, haft cudowny i są perły :)) Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :) Pozdrawiam BUBA

    OdpowiedzUsuń
  26. Łał! po prostu! Uwielbiam hafty niekrzyżykowe. Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Haft bardzo pomysłowy i całą torba prezentuje się wspaniale. Na pewno się spodobała! A wzorki Nimue super! Niestety, nie spotkałam się z nimi, ale będę mieć na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy