Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 16 listopada 2011

Piłkarze górą


Uf maraton poduszkowy wreszcie mam za sobą.. w tej chwili marze już tylko o śnie ..  Dosłownie 2 godziny temu ukończyłam  poduszkę urodzinowa dla kolegi  mojego syna. Obiecałam i musiałam stanąć na głowie... a miałam wielkie obawy , że niestety nie zdążę jej skończyć. Ale się udało .Zachwycony Kubuś złapał swój prezent i wybiegł z domu o 15 .50. Mam tylko nadzieję , że tak jak mojemu synowi podusia przypadnie do gustu jego koledze..Najbardziej cieszy mnie fakt , że moje dziecko nie wymagało abym kupiła kolejną bezsensowną zabawkę tylko było zachwycone faktem , że wyszyje jego koledze postać ulubionego piłkarza Lionela Messi  he he tym sposobem moja edukacja sportowa nabiera tempa.



Jak widać ten wzór jest bardziej dojrzały i bardziej przypadł do gustu chłopakom , no cóż  teraz już wiem jak szukać i gdzie.
 Mam nadzieje,że pierwsza poduszka też będzie się  podobać  Marcinowi.



Jestem tylko ciekawa kiedy znowu przyjdzie mi wrócić do tematu piłkarzy... a moja mała chrześniaczka zapytała mnie ostatnio kiedy wyszyję jej obiecaną księżniczkę!... Gdybyż doba miała 80 godzin a sen nie był koniecznością życiową!!!!!!!!!!



17 komentarzy:

  1. Piłkarze górą.Bardzo udany haft.Ma sportowy urok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajni piłkarze. Solenizant na pewno bardzo zadowolony z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ostanie zdanie , to marzenie pewnie wielu z nas. Piłkarze super, oby nasi byli górą, kiedy będzie trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, rewelacja. Mój brat jest byłym I-wszo ligowcem Śląska Wrocław więc wiem jak można być zafisiowanym na tym punkcie. Teraz mój Maxio ma odjazd po wujku ale on koniecznie bramkarzem chce być. I jak znam mojego uparciucha, to będzie.
    Jak odsapniesz to o podusię z bramkarzem Casillas dla mojego osobistego bramkarza poproszę.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  5. kochana te poduszki sa swietne..idealne na męski prezent:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna podusia. Zdradzisz gdzie szukasz obrazków na podstawie, których wyszywasz?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piłkarze są super a co do doby to faktycznie cudownie by było gdyby się rozszerzyła;) a i żeby spać organizm nie chciał aż tyle;) Pozdrawiam cię serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda by chciała tych 80 godzin... Piłkarze świetni na pewno będą się podobać solenizantowi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kajka pogadamy po Nowym Roku..

    OdpowiedzUsuń
  10. Piuma za wzór służą mi kolorowanki ,powiem szczerze, ze nie zapisałam strony ,ale to była jakas obcojęzyczna , wpisz w wyszukiwarkę a na pewno na cos trafisz ,jakbys miała jeszcze jakieś pytania to służę pomocą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odpowiedź.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. no podusie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne te hafty z piłkarzami! No i poduchy z nimi wyszły extra!

    OdpowiedzUsuń
  14. Po prostu wspaniały! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne te Twoje hafty.
    Zupełnie inne niż wszystkie...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy