Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 15 lipca 2014

Lawenda, Lawenda..


Witam Was bardzo gorąco ! chyba spełnią się moje sny o ciepłym urlopie...ale cicho sza bo jeszcze słońce się zbuntuje...A dzisiaj post, który hmm niby już był, ale okazało się, że go nie ma ! nie wiem dlaczego. Niektórzy z Was pewnie przypominają sobie tą torbę, byłam z niej ogromnie dumna, a raczej z haftu, który wykonałam. Okazało się jednak zupełnie przez przypadek, że ten post nie istnieje!  ,mam go w postach roboczych, a dałabym głowę, że go publikowałam!!! Dlatego postanowiłam go odświeżyć z racji tego, że lawenda od dłuższego czasu chodzi mi nie tylko po głowie.. ale o tym na razie pisać nie będę.


Wzór pochodzi od mojej ulubionej projektantki tego typu rozwiązań hafciarskich Kazuko Aoki.
Sznureczki , pętelki , ściegi margaretkowe to jest to co kocham najbardziej w hafcie płaskim. Można wykonać ten hafcik na wiele różnych sposobów z użyciem różnych odcieni fioletu, różu, zieleni i tak wszystko będzie pasować..



A moja prawdziwa lawenda zaczyna kwitnąć co widać w koszyczku o zachodzie słońca..
Na zdjęciu widać nowy nabytek , przepiękny magnesik , jestem z niego bardzo dumna.
Ogromnie ułatwia prace w czasie haftu.
Nie gubię już tak nagminnie igiełek.


Tak naprawdę to widziałam tylko 3 rodzaje lawendy a w trakcie haftowania zobaczyłam jej
różne odcienie . Ta jasno różowa bardzo mi się p

Zbliżenie..


Te różowe kwiatki są niezwykle dekoracyjne.


Haft miał być obszyty koronką , ale wybrałam nieco sztywniejszy akcent, który też dobrze wygląda.




Nie zrobiłam zdjęcia podszewki, ale jest dobrana kolorystycznie do całości ,
lawendowa krateczka z fioletowym zamkiem .


Tymczasem ostatnia fotka mojej torby i haftu..

I to tyle, jeśli chodzi o zaginiony post, ciągle w biegu bo jak pisałam moje wakacje ograniczają się tylko do kilkunastu dni urlopu, a dzisiaj jeszcze idę na nockę. Pozdrawiam serdecznie.
Luna.

59 komentarzy:

  1. Nooo!!! Kochana śliczną torbę uczyniłaś. Lawenda jak żywa i cudna inspiracja. Gratuluję !!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A Ja się powtórzę z poprzedniego posta:)) Przepiękna lawenda, piękne zdjęcia, przepięknie wyszywasz i przepiękne torby szyjesz :)) Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna, taka delikatna, romantyczna jak mgiełka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, ja Ci się wcale nie dziwię, że już tęsknisz za tą torebką. Jest wykonana wg mnie perfekcyjnie- wszystkie akcenty na tip top dopasowane łącznie z podszewką, którą widać. Jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna:)a taśma to taśma tapicerska ja takiej używam pod gwoździe tapicerskie jak przerabiam meble:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę Cie pochwalić, piękna torba, piękny haft i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym się bała używać takiej torby, żeby jej nie zniszczyć... taka piękna :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj , przepiękny haft i świetna torba - chapeau bas! :-) Pozdrawiam serdecznie,Maja

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo po prostu, oszalałam na punkcie tej torby.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja ostatnio nie mam tez czasu na komputer:))) a torba przepiekna...ach te twoje hafciki:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna. Wcale się nie dziwię, że nie chcesz się z nią rozstać

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej, jest cudowna. Taka świeża, pachnąca wręcz.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna torba! Nowa właścicielka na pewno zachwycona.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba - marzenie! Ale w każdej chwili możesz uszyć taką samą dla siebie, a ja nie mam odwagi brać się za szycie, więc jesteś w lepszej sytuacji :))) Na Twoim miejscu nie wahałabym się ani chwili i zabrałabym się za kopię :))) TYLKO DLA SIEBIE!!!
    Bo jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna w swojej prostocie, haft delikatny ale bardzo dekoracyjny, super !

    OdpowiedzUsuń
  16. dopicowana ta torba. Jest sliczna i ta krateczka w środku. Dobry pomysł.... i świetne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastycznie się prezentuję. Haft pięknie wykonany, a torebeczka dopracowana w każdym calu, podszewkę widać przy uszach - bardzo ładnie pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Очень красивая вышивка! Потрясающая лаванда!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna torba i jej każdy szczegół :) A ta lawenda, aż czuje ją u siebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna torba! I bardzo dobry wybór z tym obszyciem, myślę, że koronka odciagnęłaby uwagę od tego cudnego haftu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Luno pięknie wyhaftowałaś a torba jest super, bardzo ale to bardzo bardzo podoba mi się.Pozdrawiam i dobrego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna torba i ta lawenda ... jak prawdziwa :) śliczne hafty
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem zachwycona tym haftem! A torba - marzenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Super , taka letnia.....Pozdrawiam ciepło....

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny pomysł:)i wykonanie z taką precyzją!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny haft, torba jest cudowna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Torba jest wspaniała w każdym aspekcie! Haft jest przecudowny, różne rodzaje lawendy - rozkosz dla mej duszy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna,bardzo:)))hafcik cudny,jak prawdziwa lawenda:))

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna, oryginalna torba :) Fajnie, że zestawiłaś obok siebie zdjęcia haftu i prawdziwej lawendy - widać dokładnie, jak precyzyjnie są te kwiaty odwzorowane :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne są twoje hafty i fajnie je wykorzystujesz , Torebka taka delikatna nie dziwie się że trudno ci się z nią rozstać ,,

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacyjna jest ta torba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem tu dziś drugi raz :) Teraz przynoszę zaproszenie po wyróżnienie do mnie. Nie znalazłam informacji, że nie przyjmujesz, a Twój blog zasługuje na nie, więc wybrałam Cię. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Od poczatku wiedzialam ze to bedzie haft na torbe,,hihi,,slicznie Ci wyszla..a haft jest tak delikatny jak sama lawenda;pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. return to read extra of your helpful info. Thank you for the post. Ill certainly return.
    Dreambox Cccam | Dreambox Cardsharing

    OdpowiedzUsuń
  35. Uroczy haft wyczarowałaś. Nie ma wdzięczniejszej modelki, niż przyroda. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziewczyny , nie jestem w stanie podziękowac Wam wszystkim osobiście , ale chyba kazda z nas jest szczęśliwa gdy docenia sie jej prace, pamietajcie jednak , ze ten haft zyskał dzieki torbie , a uszyła ja moja kochana mamusia , i część tych pochwał przekazuję Jej.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiekna torba, podziwiam urok i rewelacyjne perfekcyjne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  38. Lawendowy haft jest przesliczny i wcale sie nie dziwie ze trudno rozstac sie z takim dzielem.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam lawendę i uparcie gdy jedna nie przetrzyma zimę sadzę następne. Piękne hafciki dzięki nim Twoja lawenda będzie wieczna.
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacja :)
    Pozdrawiam Sabina

    OdpowiedzUsuń
  41. Jest prześliczna:)Haft bardzo piękny:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam lawendę! Torba wyszła Ci prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny haft i piękna torba:) Zapraszam do mnie na film tutorial o igielniku w kształcie lilii:http://www.youtube.com/watch?v=UPc4a133wK8

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciao Luna, la tua borsa è molto bella e il ricamo...anche di più!! Complimenti.
    Ste

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudna torba i ciekawe migawki z balkonu. Wrzuć więcej musi to być uroczy zakątek.

    OdpowiedzUsuń
  46. Sliczny hafcik..delikatny jak sama lawenda..narobilas mi ochoty na haftowanie.Udanego urlopu CI zycze.)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna lawendowa torba ten delikatny haft...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Torba prezentuje się cudnie!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczna i bardzo subtelna :)

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam lawende - piekny subtelny haft oraz sliczna rorba ci wyszla - buziaki sle Marii

    OdpowiedzUsuń
  51. W lawendzie się kocham, a Twój haft jest prześliczny i trochę edukacyjny!. Nie każdy wie, że są różne gatunki tej rośliny, taka torebka zwróci na siebie uwagę i to bardzo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danielo ja też nie miałam pojęcia o istnieniu tylu gatunków lawendy.

      Usuń
  52. Coś pięknego! Cały urok w różnorodności kwiatostanów różnych odmian lawendy :) Wykonałaś haft perfekcyjnie! Chętnie paradowałabym z taką torbą przy zakupach wyjątkowych, czyli gadżetowych lub kwiatowych :)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ach, jaki cudny ten haft... masz dar do takich magicznych klimatów...
    Lawendę w pełni rozkwitu,u Ciebie francuska lawendę, moja jest taka zwykła, ale dumna jestem z niej, bo wyhodowałam ją z nasion...
    U mnie syrop lawendowy,moze poczynisz?:-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Prześliczny haft - lawenda taka realistyczna, że wygląda jak zasuszone kwiatuszki. :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Śliczności:)lawendy uwielbiam pod każdą postacią,u mnie w tym roku kwitną jak szalone. Polecam ciekawy artykuł na temat tych roślinek w sierpniowej "werandzie country",a jaka piękna jest biała lawenda o której istnieniu nie miałam zielonego pojęcia do tej pory,ho,ho,cudo,zresztą wszystkie są nieziemskie,te wyszyte przez Ciebie wyglądają jak żywe i dam sobie głowę urwać,że czuję jak pachną,pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy