Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 23 lipca 2013

Serce dla Małgosi


Ranek przywitał mnie bardzo pochmurny i chłodny , chyba znowu muszę zapomnieć o urokach kąpieli ,
jak tak dalej pójdzie to zapomnę jak się pływa hi hi.
Chciałam Wam podziękować za wszystkie pozytywne komentarze pod moim małym cyklem dotyczącym Mazur . Jak już wspominałam nie mam wielkiego doświadczenia , ale sama wiem jak to jest gdy jedzie się w całkiem nieznane tereny bez żadnej wiedzy na temat tego gdzie można się zatrzymać , czego unikać itp.
Dlatego postanowiłam się podzielić trochę tym czego doświadczyłam i co zwiedziłam , mam zamiar polecić Wam kilka ciekawych knajpek i opisać swoje wrażenia z odwiedzić w pewnej wiosce turystycznej..
Ale to w kolejnych postach..


Dzisiaj mały przerywnik w moich Mazurskich podróżach. 
Chciałam Wam pokazać co przygotowałam na Siłownię Twórczą w 
Turkusowym Hamaku którego tytuł brzmi ''Od serca''.
Ja przygotowałam obrazek wykonany haftem wstążeczkowym . Jest to tez kolejny prezent dla nauczyciela 
mojego syna , ale tym razem wychowawczyni Małgorzaty. Poprzedni możecie zobaczyć tutaj .


Pani Małgorzata na zawsze zapisze się w naszych sercach jako wyjątkowy pedagog i nauczyciel.
Mój syn i my rodzice mogliśmy liczyć na Jej wsparcie, radę , słowa otuchy. Kiedykolwiek zwracałam się do Niej pewna obaw i wątpliwości miała dla mnie same słowa dające nadzieję i ufność. 
Dzięki Niej i Jej podobnym szkoła gimnazjalna przestała jawić się jako horror z największych koszmarów.


Wychowawczyni Dawida bardzo lubi motywy kwiatowe , dlatego mam nadzieje ,ze wykonane przez mnie serce przypadnie Jej do gustu .



Powiem szczerze , że ta wersja serduszka bardziej mi się podoba . Wykonałam je na bazie poprzedniego szablonu z tym że monogram wyszyłam w kolorze bordowym. Całość bardziej się odbija. 
Ale wszystko jest kwestią gustu i zależy od tego dla kogo jest przeznaczone i z jakiej okazji.





Już niedługo planuję kolejne serduszko w innych kolorach , ale na razie nie będę zdradzać szczegółów .



Wiem , że ten rodzaj haftu bardzo Wam się podoba , zachęcam do spróbowania , ten rodzaj różyczek naprawdę nie jest zbyt skomplikowany warto czasem spróbować czegoś nowego a na pewno będziecie dumni z efektów swojej pracy.


Przeciąganie przez ten rodzaj tkaniny wstążeczki było bardzo męczące i strasznie bolały mnie palce , dlatego
na próbe użyjcie tkaniny mniej zbitej i zasięgnijcie rady doświadczonych w tym hafcie osób.


Pozdrawiam , wasza Luna.

41 komentarzy:

  1. Piękne serce. Ja byłabym zachwycona takim prezentem :)))Jeśli można.....jakie to wstążeczki????, może jakiś namiar ??? z góry dziękuję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja korzystam z tasiemek satynowych o różnej szerokości , zerknij tu.
      http://allegro.pl/szycie-i-dziewiarstwo-tasmy-i-tasiemki-76724?gclid=CJfohqXQx7gCFdLLtAodoWIA-w&order=qd&string=&utm_source=google&utm_medium=cpc&ev_campaign=Kolekcje+i+sztuka+-+R%C4%99kodzie%C5%82o&ev_adgr=R%C4%99kodzie%C5%82o+-+Szycie+i+dziewiarstwo+-+Ta%C5%9Bmy+i+tasiemki&ev_ln=wst%C4%85%C5%BCki%20satynowe&ev_mt=&ev_content=31677890599&ev_n=g

      Usuń
    2. bardzo, bardzo dziękuję :)pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ależ to piękne! Nauczycielka będzie zachwycona i na pewno bardzo wzruszona...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Dopracowane i widać, że prezent od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezent naprawdę od serca

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne serce.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś pieknego- jak zwykle u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tylko przepięknie wyhaftowałaś serducho ( o hafcie wstążeczkowym mam pewne pojęcie i wiem, że wcale nie zawsze jest tak łatwo, jak piszesz ;), ale i cudnie je nam zaprezentowałaś wśród tych płatków róży! Zachwycająco wyglądają fotki :) A szablonu jestem bardzo ciekawa! Skąd pochodzi? A może sama go wymyśliłaś i wykonałaś?
    U nas wręcz upalnie. Oj, chętnie wskoczyłabym do czystej wody dla ochłody!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon miałam gotowy , nieco go zmodyfikowałam , trudnośc faftu polega głównie na przeciąganiu przez tkanine co nie zawsze jest łatwe no i w samej technice, jeszcze się jej uczę.
      No a unas zimno i pada !

      Usuń
  8. wspaniałe serce i pięknie pokazane... :)
    zachwycam się haftem wstążeczkowym już od dłuższego czasu, ale jeszcze nie jestem gotowa żeby spróbować:)
    jeszcze trochę będę podpatrywać :)
    miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne serduszko :) i nie ma co, trzeba spróbować tych wstążeczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak koniecznie musisz spróbować to nie jest takie skomplikowane.:)

      Usuń
  10. zawsze podziwiam Gosiu twoje hafty:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny hafcik - osoba, która otrzyma go będzie zachwycona.
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne :) jak zresztą wszystko co spod Twoich rąk wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serduszko jest przepiękne!!! Wychowawczyni z pewnością będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. co tu dużo mówić:)śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy to jest MAZURSKIE natchnienie.....Jeśli tak to musisz przyjeżdzać częściej. Dziękuję za miło spędzony czas przy kawus.....Takie spotkania pozwalają uwierzyć w ludzi......Cieplutkie BUZIAK dla Ciebie i rodzinki.....

    OdpowiedzUsuń
  16. No koniec świata....Czy to mazurskie klimaty miały wpływ na Twoje Śliczne dzieło.....Kochana bardzo dziękuję za miło spędzony czas przy kawusi.....Takie spotkania wracają wiarę w człowieka....Gorące buziaki dla Ciebie i "chłopaków".....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi nie ma tak dobrze , chwilowo wena mi odleciała , to serce powstało w domu.

      Usuń
  17. Haft wstążeczkowy wcale nie jest łatwy, podziwiam piękny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne to serce ..jak i czy można coś u ciebie zamówić???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Zatkał mnie jak uwidziałam co stworzyłaś!!!!
    Cudeńko takie, że bedę musiała odgapić - za Twoim przyzwoleniem:))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne serduszko!!!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Serducho jest cudowne:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  22. Ihre Handarbeiten sind wunderbar! Besonders- die Monogrammen

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy