Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 2 grudnia 2012

Grafika na lnie


Od dawna marzyłam o przeniesieniu moich ulubionych grafik genialnego grafika 
Pascala Moguerou na tkaninę , z zachwytem patrzyłam na wykonane przez Was prace
 i zazdrościłam głośno i po cichu denerwując się dlaczego mi nie wychodzi !
I wreszcie mi się udało ! , nie jest to jeszcze transfer idealny , ani taki jak sobie wyobrażałam ,
ale mój pierwszy i jestem z mojego dzieła bardzo dumna. !
No cóż sa tacy którym się te grafiki nie podobają widząc w nich tylko powykrzywiane postacii, ale ja widzę piękno , którym się zachwycam ilekroć na nie spojrzę.
Kolejne dwie czekają na '' oprawę'' a tymczasem pokazuję moją pierwszą grafikę na tkaninie ,
która zostałam umieszczona na torbie . Jej przeznaczeniem będzie przechowywanie reklamówek ,
na które nigdy nie ma miejsca w małym mieszkaniu , lub ziół które też przekładam z miejsca na miejsce.
Mam ogromna nadzieję , że to nie ostatni mój transfer...
A teraz idę zrobić sobie gorącej herbatki bo coś znowu mnie telepie zimno i jakby na nowo pociągam nosem...
Pozdrawiam moich wiernych podglądaczy i podczytujacych .
A następnym razem pokażę Wam jaka to dostałam niezwykłą przesyłkę...


22 komentarze:

  1. Mnie również podobają się takie transfery.
    Przypięłam się nawet i sporo poczytałam, co potrzeba , by to wykonać, ale jak się jakimś cudem zabiorę z a tę technikę, to poszukam wsparcia u Ciebie. Gratuluję udanego rezultatu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło świetnie. Czekam na pozostałe. Pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim zdrowie ...Bardzo ładnie Ci wyszła to torba...Cieplutkie pozdrowienia pa....

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, już się nie mogę doczekac następnych. Grafiką Pascala Moguerou zachwycam się od dawna, są rewelacyjne. W plasowane w torbę prezentują się wyśmienicie. I nie ukrywam, że uśmiałam się jak zobaczyłam motyw, rozbawił mnie do łez. Uwielbiam Twoje poczucie humoru, jest mi niesamowicie bliskie. Nie każdy wybrałby tę grafikę, zdecydowana mniejszośc. Aż mi się oczy śmieją. Dziękuję Ci za tak miły wieczór, hihi. Patrzę i się wciąż chichram, odlot.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja!!! I ja nie wiem gdzie ty widzisz niedoróbki w tym transferze? I ciekawa jestem jak w końcu poradziłaś sobie żeby można było ją prać/ Buziaki Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna torba! Dla mnie trasfery druku na material to czarna magia - szczerze podziwiam!

    Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w zabawie która organizuję na moim blogu!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabójcza torba! Transfer wyszedł Ci bardzo wyraźnie i grafika prezentuje się fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ulala...świetna torba!
    grafika rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez eksperymentuje z transferem, choc ciagle idealnego systemu nie znalazlam. Raz jest lepiej, raz gorzej.
    Grafika bardzo mi sie podoba, jest orginalna i zwraca na siebie uwage. Ja kocham prace Audrey Kawasaki...jest na co popatrzec :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana bo transfer jest jak kobieta w czasie "tych dni"..kapryśny!!! czasem lepiej czasem gorzej...a dlaczego?? bo tak!!!///a mnie się bardzo podoba:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny transfer, świetna torba! Dałaś radę! Pięknie Ci wyszło! I to nie może być ostatni transfer!!! Czekam na więcej! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z Tobą te obrazki są obłędnie śliczne. Sama bym pokusiła się o zakup takie jtorby ale chyba bym miała problem z wyborem grafiki.Zazdroszczę Ci posiadania takiego cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Transfer to dla mnie czarna magia i nie próbuje .
    Cudna grafika i cudna torba wyszła , jakoś mnie nie dziwi twój wybory..

    OdpowiedzUsuń
  14. Luna ta torba jest rewelacyjna!!! Grafika świetna, transfer też i całość po prostu miód i malina.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przewrotna grafika :) Bardzo mi się ...hmm... czy "podoba" to dobre słowo? :)
    O transferze pierwsze słyszę. Muszę się dokształcić :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham takie klimaty :) Torba wyszła cudownie, nabrała charakteru dzięki niezwykłemu rysunkowi. Zauważyłam, że francuscy artyści mają ogromny talent do takich klimatycznych rysuneczków fantasy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie rozumiem, dlaczego nie jesteś w pełni zadowolona :) Wyszło świetnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Danielo - ja nie wiem czy ja jestem dobrym nauczycielem w technice w której robie dopiero pierwsze kroki..

    Kajka miło mi ,że spodobał Ci się mój wybór grafiki... no cóz może mam specyficzny gust , ale to mój... mam nadzieję ,ze nie zawiode Cię następnym razem.

    Sylwia , Chenia palcem nie pokażę hi hi.

    savannah no te transfery nie zawsze sie udaja ale bede próbować, musze koniecznie obejrzec prace autora o ktorym piszesz..

    Qra Domowa -bardzo podoba mi sie Twoje porównanie.


    alex - jak tylko bede miec cos uszytego to zaraz pokazę bo grafiki już mam przygotowane.

    Iskierka -to prawda ! wybor grafiki jest zawsze dylematem hi hi.

    violi igłą malowane -przyznam się sczerze ,że ja tez myslałam ze to czarna magia, no cóz staram się jak mogę hi hi , ale nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałam...


    Edyta - ta torba nie jest wykonczona jak powinna , bo nie ma potrzewki , ale na przechowywanie ziół i reklamówki wystarczy.

    Małgoska , na pewno nie raz usłyszysz jeszcze o tej technice.

    Karolina masz racje co do tych artystów.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy