Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 24 czerwca 2014

Mamm Gozh - W Poszukiwaniu Magi cz.II, Wielki powrót Nimue


No i wreszcie stało się! Wróciłam do mojej pierwszej wielkiej miłości :) haftów Nimue.
Już dawno chciałam to zrobić, ale zawsze coś mi w tym przeszkadzało. Z rozrzewnieniem patrzyłam na Wasze poczynania w tej materii i marzyłam o tym kiedy to zrobię. Okazję ku temu stworzył mi temat nowej Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku, ale był też inny powód..i to z jego powodu ostatnie tygodnie wyłączyły mnie z  życia :) przynajmniej tego wirtualno-blogowego. Dostałam  zaproszenie na 25-lecie Święceń Kapłaństwa naszego przyjaciela, któremu dawno temu podarowałam inny obraz z tej serii. Kiedy przeglądałam wzory i mój wzrok padł na Mamm Gozh to wiedziałam, że kiedyś ten obraz trafi do znajomego księdza. Czyż tak nie powinna wyglądać idealna gospodyni dla kapłana? :P. Wszystko w niej jest idealne, wygląd ,wiek, ubiór itd. Posiada wszystkie zalety idealnej kandydatki na tą funkcję :P I takim to sposobem zabrałam się za wyszywanie, miałam tylko 4 dni ...a wzór nie jest mały, siedziałam po kilkanaście godzin by zdążyć i udało się! ale nigdy więcej takiego tempa,na to już nie mam sił.
Jestem bardzo zadowolona i szczęśliwa . Zdradzę Wam, że nie miałam pomysłu na inny prezent .Dlatego tak mi zależało by skończyć haft, który został oprawiony na ostatnią chwilę! Dobrze ,ze pan który oprawia moje obrazki okazał wiele zrozumienia bo w przeciwnym wypadku nie udało by mi się go oprawić.
I takim to sposobem mogę Wam zaprezentować obraz w całej krasie.








Haftowałam 2 nitkami muliny na lnie z użyciem oryginalnych nici podanych we wzorze.
Pewnego dnia zrobię sobie taki sam.
Pozdrawiam serdecznie.
Luna.

36 komentarzy:

  1. Obraz jest świetny! Ale nie zgodzę się, że tak powinna wyglądać idealna gospodyni dla kapłana....Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. perfekcja w każdym calu !!!! chylę czoła!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie rządzić twardą ręką :) A jaka była reakcja po wręczeniu prezentu?

    OdpowiedzUsuń
  4. ;) widać charakter i determinację do igły .Przesympatyczna praca. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft jest niesamowity! Mam nadzieję, że obdarowany odpowiednio docenił prezent!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nasz znajomy bardzo lubi takie hafty a zwłaszcza podobała Mu się ta seria.

      Usuń
  6. Ooooo tak! Żadnych pokus :))) Dokonałaś idealnego wyboru :) Co na to Waz Przyjaciel?
    I Ty i ramiarz sprawiliście się na szóstkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Żadnych pokus i do tego wiek kanoniczny :p ,o ile wiem zabrał gosposię do sypialni...gdzie wisi już jej ,,mąż,, rybak hi hi.

      Usuń
  7. Oby tylko ta gospodyni robiła robiła co do niej należy a nie tylko siedziała z igłą w ręku :)))
    Podziwiam Twoją determinację! Fajnie, że się udało go skończyć i oprawić. Jest super!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam za expresowe tempo haftu i perfekcyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa reakcji księdza:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Najważniejsze jest by prezent się podobał! A pomysł był świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja :) Świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No tej paniusi na naszych rodzimych blogach jeszcze nie widziałam. świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny :) I tempo wyszywania niesamowicie szybkie.

    OdpowiedzUsuń
  14. cudny! gratuluję :) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest super....Pomysł też....Całuski pa...

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny pomysł na prezent, świetnie wykonana praca i jak pięknie oprawiona, to wyjątkowa pamiątka :) niepowtarzalna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ,że podoba Ci się oprawa :) dla mnie to bardzo ważne , ponieważ najpiękniejszy haft można zepsuć źle oprawiając obrazek.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  17. Przepiękny haft (podziwiam tempo pracy !) i ślicznie oprawiony!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudeńko! I haft, i oprawa. Nie mógł nie zrobić wrażenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uzdolniona z Ciebie osóbka - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowity prezent a haft cudny ;o) taki dopracowany i zabawny ;o)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy