Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 27 stycznia 2012

Nietypowy hafcik na torebkę...


Nie wiem jak jest u Was , ale u mnie świeci słońce!! i to w środku pięknej zimy! Mrozik jak trzeba , trochę śniegu , a przede wszystkim nie ma tej paskudnej chlabry!  o przepraszam.. to poznańska gwara , mam na myśli Dżdżystą pogodę hi hi .


Obiecałam Wam dzisiaj , że wywołam uśmiech na Waszych depresyjnych twarzach...
mam nadzieję ,że tak będzie i nikt mnie do sądu nie wezwie za niedotrzymanie obietnicy..




Bo jak do tej pory wszystkim '' zakwitał'' uśmiech na twarzach na widok tego obrazka...
Widzieliście kiedyś elfa z bojową miną dzierżącego wielgachną łyżkę? Bo ja tak...
Genialny grafik , który stworzył to urocze dzieło , należy do moich najważniejszych mentorów w tej dziedzinie .To Jego prace są motywem wielu moich haftów
Jego obrazki są tak niezwykłe ,bajkowe , wręcz czarodziejskie .I świetnie oddają klimat moich fantazji


już wcześniej o Nim wspominałam , prezentując niektóre z jego obrazków. Jestem nimi zauroczona od dawna i jak tylko mam zły humor sięgam do tej niezwykłej grafiki!


 Bo przecież wierzę w istnienie elfów! całe wakacje się za nimi uganiałam , w magicznym lesie szukając inspiracji na moja torebkę, która tym razem jest moja , długo trwało wyszywanie motywu na jej wierzch , ale to co dla mnie często musiało poczekać ...


Ale nareszcie mam ! to pierwsza torba dla mnie , która więcej mówi o mnie niż cokolwiek innego hi hi , mam nadzieję ,że i Wy w tym zabieganym , zwariowanym świecie poddacie się jej urokowi i na chwilę zapomnicie o codziennych zmartwieniach.


Obrazem a za nim haft ukazują samotnego efa walczącego z osami...oj nie przebiera on w środkach
Czasem zachowuję sie podobnie , kiedy trzeba to walczę he he


..ale jeszcze nikogo nie zabiłam he he


Jestem pod tak wielkim wpływem tych grafik , że już planuje kolejny hafy. Moi bliscy uważają , że nie wszystkie nadawają się  na haft ze względu na względy ha ha. No cóż ja bym nie miała takich zachamowań.. ale muszę brać pod uwagę odczucia  moich bliskich i najwyżej zrobię poduszki..


chyba.. nie obiecuję , ponieważ tak bardzo podobają mi się te obrazki .. nie wiem czy zdołam się opanować ....

Juz powoli kończę , zdaję sobie sprawę , że może macie już dość ...ale jestem tak bardzo dumna z tego haftu! ,wybaczcie przechwałki ,ale komu mam się pochwalić tym co robię?
skoro połowa mojego świata wogóle tego nie rozumie i nie wie o czym mówię!!!!!!
Tylko wśród was znalazłam zrozumienie i tylko Wy możecie pojąc to co czasem przekazuję.
Ze świat jest piękny , pomimo całej istniejącej brzydoty , zła , cierpienia , niegodziwości ludzkiej a My to Niezwykłe Istoty osadzone w tym co nie zawsze jest realne , ale śnimy jak potrafimy nasz świat i chcemy w nim znalezć  szczęście i odnalezć siebie i Zycie które Jest..
Wybaczcie .. ale czasem mnie ponosi ..


torba posiada oczywiście potrzewkę w odpowiednim kolorze ,są to jak widać beżowe paseczki. W środku jest kieszonka na zamek.


Przypomnę  jeszcze , że wcześniej powstała jeszcze jedna torba z kolorowym haftem , której wzór opracowałam na podstawie wymienionych grafik.

 
Torbę podarowałam   Cyber Julce 
z okazji naszej prywatnej wymianki elfowej


Mam nadzieję , że słoneczko nie zaszło a ja zaczynam rozbierać sypiącą się choinkę.. no cóż do następnego roku.
Mówiłam Wam ,że lubię piec i często to robię? właśnie z kuchni dochodzi zapach upieczonego chleba... ale o tym kiedy indziej. 
Ściskam Was serdecznie i dziękuję , że jesteście..

A PODOBA WAM SIĘ OBRAZEM  Z SIKORKAMI? BO MNIE BARDZO ROZGRZEWA HI HI..

57 komentarzy:

  1. Unfortunately, I can't read the text, but I can admire the bag. It's awesome! I love fairies as well!

    OdpowiedzUsuń
  2. hi hi:) świetny wzorek:)
    taki bajkowy:) ... uwielbiam bajkowe klimaty:)
    z taką torebką miło będzie wyjść w świat z odrobina magii przy sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny elfik! :) I nie dziwię się, że jesteś dumna z tej torby! :) Jest niesamowita! Z niecierpliwościa czekam na następnego elfika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hafcik prześliczny no i zabawny :) Torebka też bardzo ładna... chciałabym kiedyś spróbować takiego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna torba! Jak ja się cieszę, że znalazłam Elfice na tym blogowym swiecie:D. Jak widać po moim avatarze( tak tak to ja) równiez wierze w elfy i uwielbiam Twoje hafciki:)) pozdrawiam magicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ta torba i haft! Gratuluję talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chwal się jak najwięcej! Piękny jest ten haft! Kochana? Co mogę Ci podarować w zamian za taki sam? Mąż jest pszczelarzem (dopiero zaczyna) i zrobiłabym mu okładkę na notes lub zeszyt. . . Strasznie mi się Twoja praca! Już szukam w sieci (póki można) grafik tego Pana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Torba jest świetna, jak zresztą wszystkie Twoje dzieła i miałaś rację obrazek wywołał uśmiech na tworzy, no a sikoreczki mięciutkie i cieplutkie czyli to czego zimą potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  9. Beata- nie czekaj na kiedyś ,zacznij już!

    witchqueen- i ja się cieszę ,że kochasz elfy

    Smoczyca - co by tu Ci powiedzieć- ten haft jest zbyt duży jak na notatnik, chyba ,że by go zmniejszyc , ale nie wiem jak wtedy wyglądałyby szczegóły, hmm co do haftowania , to hafcik powstawał od czerwca, jest troche pracochłonny .. może tak nie widac , ale jednak,, może znajde coś małego to podagamy bo chwilowo mam duzo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten dowcipny hafcik wyszedł Ci super , a torba elegancko wygląda ! Bardzo podobają mi się elfiki, zresztą nie tylko one, w Twoim wykonaniu!Pozdrawiam i gratuluję ciekawego wpisu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten dowcipny hafcik wyszedł Ci super , a torba elegancko wygląda ! Bardzo podobają mi się elfiki, zresztą nie tylko one, w Twoim wykonaniu!Pozdrawiam i gratuluję ciekawego wpisu!

    OdpowiedzUsuń
  12. tak mi sie wydaje,ze wsrod ptaszkow to Ty?hi,hi a hafcik wyszedl zajefajny...pozdrawiam i zycze dalszych takich hafcikow...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna torebka. Ciekawam ogromnie tych pozostałych grafik :) Oj muszę się wsiąść za haft płaski bo tak u Ciebie z nim pięknie, że zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny haft na tej torbie ;-)))))a obrazek z sikorkami strasznie mnie rozbawił , jeszcze mi się gębula śmieje .POZDRAWIAM CIEPLUTKO;-))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam elfowe motywy! Ten hafcik jest rewelacyjny :) Świetnie wygląda na torbie. Niech Cię ponosi jak najczęsciej :) A elf między sikorkami... czysta perwersja!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Danielo jeśli Tobie się podoba , to dla mnie najlepsza pochwała, pozdrawiam.

    pelasia- no wreszcie ktośmnie zauważył w śród tych ptaszków hi hi.

    Edyta zachęcam do prób a linka do obrazków podałam w poście...

    Maciejka taki był mój zamiar!

    petra bluszcz- perwersje to ja dopiero wyszyję hi hi

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj Hafciarko przez duże "H". Ależ Ty masz talent!. Dziękuję za wizytę, będę zaglądać, bo widzę, że warto. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to właśnie te sikorki ,, sympatyczne i wywołały uśmiech na mej twarzy ,..Dalej uśmiech nie schodził jak oglądałam zdjęcia twojej torebki ..
    Przypuszczam że nie jedna osoba będzie się dokładnie przyglądać jej dokładnie z uśmiechem na twarzy ,,..Czekam na dalsze hafciki elfowe bo są po prostu boskie ....

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajezacna torba ^^. Obrazek mnie po prostu powalił :D. I wołam o więcej ^^.

    Cała torba prezentuje się po prostu rewelacyjnie :)

    A obrazek z sikorkami... hmmm.... rozgrzewający to całkiem niezłe określenie :D

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. może i nietypowy, ale za to niespotykany!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jakiś czas temu zawitałam z wizyta na twój blog i tak juz zostało,że zaglądam tu regularnie. Właśnie ze względu na elfy. Tez je kocham i jestem nimi oczarowana. Torba świetna. Brak słów nad jej urokiem i żarcikiem. Zazdroszczę tych elfowych wyszywanek.

    OdpowiedzUsuń
  22. O jaka cudna... ELfica dziarska, no no...
    Dawno mnie nie było u CIebie...ciagle czasu brak na wszytko :-)

    Moje pociechy ostatnio ogląają wierni Minimki... są takie urocze...wyszyłabyś Im Minimka?? plisss:-))))

    żartuję bo zapewne masz także zaległości jak i ja...

    Pozdrawiam cieplutko...u mnie zapach pieczonego mięska dobiega ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Cóż tu mogę powiedzieć innego niż to, że misja wykonana! Wywołałaś uśmiech na mojej twarzy nie tylko walczącym elfem ale i tym z sikorkami :) nie dziwię Ci się że jesteś tak zauroczona tymi grafikami, są świetne - ładne, ekspresyjne i z pazurkiem :) Torba jest świetna i ze względu na haft i ze względu na wykonanie.
    Haftuj dalej te elfy, już się następnej panienki nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Od dłuzszego czasu miałam problem ze wstawianiem komentarzy na Twoim blogu, co bardzo mnie irytowało, bo tworzysz arcydzieła!!!
    Uwielbiam podobną tematykę i nie mogę oczu oderwać od więkrzości Twoich prac. Podziwiam Cię od czasu kiedy trafiłam na Twój blog.

    Pozdrawiam bardzo serdecnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anioły Anielki- nie mam pojęcia dlaczego tak zmula ,może inne osoby sie wypowiedzą czy u nich jest tak samo, nie wiem jak to zmienić.

    Renka- no arcydziełami bym tego nie nazwała.. ale miło mi słyszeć ,że podobają Ci sie moje prace , zmieniłam sposób wstawiania komentarzy , może teraz bedzie lepiej... z tym ,że teraz muszę czytac je z lupą!

    Lothluin-taki był zamiar, wywołać uśmiech , jeśli jeszcze podzielasz moją fascynację to tym lepiej.

    Sabik- z tym czasem to chyba wszyscy tak mamy, ucieka przez palce... jeśli chodzi o muminki... to jeśli hafcik bedzie prosty to kto wie..

    indzia to zabieraj sie za robote hi hi.
    pozdrawiam wzystkich.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki Tobie poznałam tego grafika i podzielam Twój zachwyt jego pracami! Stworzył niesamowity, magiczny świat elfów, w którym chciałabym się znaleźć:) Czuję nieodpartą chęć wyhaftowania jednej z prac Pascala:) Jak z grafiki robisz wzór, a następnie w jaki sposób przenosisz go na tkaninę? Twój haft jest zachwycający, przepiękny i jedyny w swoim rodzaju! Wielbicielka Twoich haftów - Cyber Julka:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cyber Julka -cieszę się ,że obrazki Ci sie podobają .. a maila wysłałam..

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejusiu jakaż ta torba jest piękna!!! Ten hafcik jest niesamowity, Kochana ależ Ty masz zdolności ;o)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczny haft! W hafcie płaskim (mam na myśli nieliczonym) jesteś po prostu mistrzynią!
    Nie wierzę, że Twoje otoczenie nie docenia Twojej pracy. Krzyżyki jeszcze można zrozumieć, ale wzór haftu stworzony od A do Z?
    Jakbyś zorganizowała wystawę (może w Twojej okolicy jest koło zainteresowań), wzięła udział w warsztatach albo udzieliła wywiadu, choćby tylko gazetce parafialnej;-) spojrzeliby na Twoją pracę innym okiem.

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś niesamowita!!!!! a haft przecudny
    jestem zauroczona Twoją torbą!!!
    sylwia
    www.romka.mojabudowa.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Torba prześliczna, a ten hafcik i nietypowy, i zaskakujący:)

    OdpowiedzUsuń
  32. rozbawiłaś mnie tym haftem do łez :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. MB Vintage- taki był zamysł, pozdrawiam.

    Sylwia miło mi to słyszeć.

    OdpowiedzUsuń
  34. kobietka na drzewie siedząca z sikoreczkami to po prostu wyczes! uśmiałam się! podobnie jak z wzorku zamieszczonego na torebce :) skąd Ty je bierzesz? Są pierwszej klasy! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem w szoku! Piękne te Twoje hafty! Wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Lunko,ten haft jest tak piekny i tak mnie zauroczył,że w pierwszej chwili myślałam,że to jakiś nadruk,coś pięknego!Ja również lubie takie klimaty,kiedyś lubiłam szkicować takie rzeczy,w "dawnych czasach"hi hi podziwiałam i dalej to robię komiksy Tolkiena.
    Zajrzyj do mnie,zapraszam Cie do zabawy ;-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. sikoreczki cudne, torba też.

    OdpowiedzUsuń
  38. Moja droga,jakże się cieszę,że znalazłam taka osobe która tak jak ja uwielbia "władcę pierścieni" mogłabym ja oglądać na dzień dobry,w południe i dobranoc,każda część podoba mi się w każdym calu,niestety nie posiadam żadnych wzorków związanych z ta tematyką,ale myslę,że jakieś szkice byłby fajniejsze,ten który wykonałaś na torbie jest mistrzowski!uwielbiam takie rysunki,do końca nie wiadomo jak je odczytać i to jest najpiękniejsze,każdy interpretuje je jak chce.Może odnajdę w swoich szpargałach to co kiedyś próbowałam robić z ołówkiem;-) i prześlę.
    Co do zabawy,masz rację ja też wolałabym filmy,dlatego wymieniłam tylko stare seriale,o nowych nie będę pisała w niecenzuralny sposób;-)chociaż oglądałam usta usta i przepis na życie.
    Pozdrawiam goraco!

    OdpowiedzUsuń
  39. Arachne- ubawił mnie Twój komentarz a najbardziej ten pomysł z gazetką parafialną hi hi, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za ten deszcz komentarzy! To bardzo miłe, że moje posty nie pozostają bez echa. Po kolei, haft złoty na razie odstawiłam, bo muszę dokupić nieco materiałów, ale dzielnie robótkuję. Aktualnie mam na tapecie kilka projektów, m.in. jeden haft krzyżykowy oraz quilt.
    Twój hafcik jest przepiękny! Wygląda jakby był nadrukowany na tkaninie, a nie wyhaftowany.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wzór na rękawiczki jest super prosty! Podstawą jest, oczywiście łańcuszek, jak chcesz możesz go wzmocnić półsłupkami. W następnym rzędzie pięć oczek łańcuszka i półsłupek. W kolejnym rzędzie półsłupek jest wkłuwany w środkowe oczko łuczku z poprzedniego rzędu.
    Najlepiej zrobić najpierw próbkę. Ja robiłam naokoło, od strony przedramienia, w razie potrzeby zwiększając lub zmniejszając ilość oczek w łuczkach. Myślę jednak, że lepiej jest zrobić na płasko, a potem zszyć.
    Wzór jest zmodyfikowanym wzorem na zwykłe, koronkowe rękawiczki. Robiłam z kordonka "Kaja". Jeden motek starczył mi na oba rękawki.

    OdpowiedzUsuń
  42. Swietny haft, elf bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  43. jak masz ochotę na wyróżnienie, to zapraszam.pa

    OdpowiedzUsuń
  44. Już na widok sikorek buzia mi się uśmiechnęła, a przewijając dalej jeszcze tyle atrakcji ujrzałam i przeczytałam. Z taka torbą będziesz nieźle szpanować. U mnie zima na całego ze śniegiem i mrozami, słońce też świeci:)

    OdpowiedzUsuń
  45. ...pierwsze koty za płoty, to i na torebeczkę znajdę czas, żeby uszyć a Twoja jest przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Prześliczne te twoje elfy, torebka śliczna...zapraszam do mnie po wyróżnienie i na powitalne candy...pozdrawiam...mi by się taka mała torebka w odcieniach niebieskiego podobała oczywiście z elfikiem jeśli jest możliwość daj znać:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Beautiful bag!!! Very interesting and funny embroidery, which makes the bag totally unique!

    OdpowiedzUsuń
  48. Какая красивая сумка! Очень понравилась! Сделана очень аккуратно. :)

    OdpowiedzUsuń
  49. No muszę przyznać nieskromnie ,że ta torba nadal bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  50. Że też dojrzałam dopiero teraz taki piękny hafcik. Torba pięknie uszyta, podoba mi się bardzo wykończenie hafciku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo się ciesze ,że go zobaczyłaś a jeszcze bardziej mi miło ,że ktos przegląda moje starsze prace, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy