Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 7 grudnia 2013

TUSAL 2014 - zapisy!


Długo , długo myślałam nad ta propozycją i doszłam do wniosku , że szkoda by było aby ta 
sympatyczna zabawa przepadła w tym roku. Po rozmowach z  Cyber Julka , postanowiłam 
z drżeniem serca , niepokojem i ogromnymi wątpliwościami podjąć się organizacji zabawy 
TUSAL 2014 .
Nie czuje się najlepiej w tej roli , nie mam tez ku temu odpowiednich kwalifikacji i nigdy
nie zastąpię ( zresztą nawet nie zamierzam tego robić !), naszej wspaniałej Cyber Juleczki ,
która dla mnie jest super-organizatorką wszelkich zabaw i do tego z wszystkiego wywiązuje
 się jak należy ! Moje dylematy dotyczyły właśnie tej kwestii , nie wiem czy podołam , czy nie będzie opóźnień itd. 
Dlatego jeśli wiecie o innej osobie która organizuje wymienioną zabawę lub chce zostać jej organizatorką
proszę o informacje , chętnie zrezygnuję i oddam pałeczkę.!
No to powiedziałam Wam o moich wątpliwościach . Zatem przystępuje do kolejnego punktu..
Nie będę poprawiać tego co jest już doskonałe i zmieniać czy udziwniać ..
Ogłaszam zapisy na zabawę TUSAL 2014 !!!.
Dla tych którzy zechcą po raz pierwszy
zapisać się na TUSAL  i każdego innego przypominam zasady:
  1. Przygotuj szklany pojemnik (np. słoik) i wrzuciaj do niego resztki powstałe podczas haftowania i wszelakiego innego rękodzieła. Można w nim umieszczać np. skrawki mulin, włóczek, resztki materiałów, papierowe ruloniki po mulinach i inne robótkowe odpadki;) 
  2. Należy go ozdobić w okresie od dnia dzisiejszego do dnia 30.01.2014 r. techniką rękodzieła bliską Waszemu sercu (w/w data jest ustalona w oparciu o datę drugiego nowiu w 2014 r., kiedy to należy zaprezentować już ozdobiony słoiczek .W tym roku wyjątkowo macie  mniej czasu na przygotowanie ozdoby słoiczka z racji tego ,ze nów przypada na 30 stycznia i 1 marca! Nie ma nowiu w lutym !
  3. Przed każdym nowiem (bądź w dacie nowiu) zrób zdjęcie mulinowych i innych resztek w słoiku, a następnie opublikuj na swoim blogu w dacie nowiu (począwszy od 01.01.2014 r.). Kilkudniowe opóźnienie jest dopuszczalne.
  4. Musisz opublikować posta na swoim blogu w dacie każdego nowiu nawet, jeżeli nic nowego w słoiku się nie znalazło.
  5. Załóż nowę etykietę na swoim blogu o nazwie TUSAL 2014, abym po zakończeniu zabawy mogła z łatwością znaleźć wpisy na blogu Zwyciężczyni i zweryfikować czy wywiązała się ona z w/w obowiązku.
  6. Osoby, które wezmą udział w zabawie, są nadto zobowiązane do wysłania do dnia 30.01.2014 r. włącznie na mój adres e-mail: magr1@tlen.pl jednego zdjęcia o maksymalnej szerokości 1000 pikseli ozdobionego przez Was TUSALowego słoiczka na rok 2014 podpisanego Waszym pseudonimem i adresem bloga (jeżeli do tej daty nie otrzymam w/w zdjęcia, dana TUSALowiczka nie będzie mogła wziąć udziału w konkursie, o którym mowa niżej),
  7. w okresie od dnia 10.12.2014 r. do dnia 30.12.2014 r. odbędzie się na moim blogu głosowanie na najpiękniej ozdobiony słoiczek (głosy anonimowe nie będą uwzględniane), za pierwsze miejsce należy przyznać 3 punkty, za drugie - 2, za trzecie - 1, wskazując każdorazowo numer wyróżnionego słoiczka. Jeżeli osoba, która wygra w konkursie wywiąże się z obowiązku prezentowania na blogu zdjęcia słoiczka w dacie nowiu - wygra przygotowany przeze mnie upominek, jeżeli nie - zwycięży osoba, która zajęła drugie miejsce w w/w głosowaniu i wywiązała się z rzeczonego obowiązku itd.
  8. Do dnia 15.01.2015 r. ogłoszę Zwyciężczynię ( możliwe kilkudniowe opóźnienie !!!!!!!!!)
  9. Osoby chcące wziąć udział w tym Całkowicie Bezużytecznym SALu winny zamieścić komentarz pod tym postem, z którego to wprost wynika koniecznie wraz z adresem Waszego bloga, na którym będziecie umieszczać TUSALowe posty.
  10. Zapisy przyjmuję do dnia 01.01.2014 r. włącznie.
  11. TUSAL będzie trwał cały rok, tj. od dnia 01.01.2014 r. do dnia 31.12.2014 r. 
  12. Uczestniczki TUSALa, które wyrażą taką wolę (nie jest to obowiązkowe!), mogą po wyłonieniu Zwyciężczyni, wysłać bezpośrednio na jej adres do korespondencji własnoręcznie wykonany upominek. Raz jeszcze podkreślam, że absolutnie nie jest konieczne i uzależnione jedynie od chęci każdej z Was!
  13. Jeżeli macie taką ochotę, możecie umieścić na swoim blogu TUSALowy baner z odwołaniem do tej strony, dzięki czemu w zabawie weźmie udział więcej osób (BANER BĘDZIE GOTOWY JUŻ NIEDŁUGO ).
Daty nowiu w roku 2014
01.01.2014
30.01.2014
01.03.2014
30.03.2014
29.04.2014
28.05.2014
27.06.2014
27.07.2014
25.08.2014
24.09.2014
23.10.2014
22.11.2014
22.12.2014

Jak widzicie daty nowiu w przyszłym roku wypadają dla nas niezbyt szczęśliwie , ponieważ 2 razy 
jednego miesiąca będziecie musiały pokazać swój słoiczek . Ostatni nów przypada tez praktycznie przed
Świętami Bożego Narodzenia ,dlatego musicie pamiętać o przygotowaniu ostatniego posta TUSAl-owego 
jeśli chcecie brać udział w losowaniu upominku.

Jeśli Was nie zniechęciły warunki zabawy , i osoba organizatorki i nadal chcecie wziąć udział w zabawie 
proszę o pozostawienie komentarza pod postem .
Aktualna lista chętnych będzie systematycznie uzupełniana.
Pozdrawiam i czekam na Wasze komentarze.
DZIEWCZYNY ZAPISUJĄCE SIĘ NA TUSAL PROSZĘ UAKTUALNIĆ LINK DO WASZEGO BLOGA !!!!!!!!!!!

87 komentarzy:

  1. Witaj Luna - ja powiem wprost może mnie tutaj nie trawią - ja chciałam uczestniczyć w takiej zabawie bo tak to Ja nazywam ja mam nie raz na miesiąc słoiczek - Ja mam raz w trygodniu można powiedzieć pół kontenera tusalowych badziewi - no cóż nieraz tak bywa ...... nie wiem po kie licho ci to piszę ale NO WŁĄŚNIE ALE - jestem za tym byś poprowadziła całą tę zabawę tym bardziej że Julka jest bardzo poważną osobą i bardzo miłą więc ja jestem za tym abyś ty pociągnęła tę zabawę dalej - myślę ja już od założenia bloga by si ew tę zabawę wpisać ale ja sie nie nadaję - będę wierną obserwatorką w dalszym ciągu a tobie życzę udanych wszystkich następnych 12 - stu miesięcy jako organizatorka - pozdrawiam ciepło i buziaki ślę Marii /// a propo - co złego to nie ja ...... papapa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprostowanie mej trści jako organizatorka TY bo tak jakoś dziwnie ten mój tekst wyszedł w pewnym momencie więc przepraszam Marii

      Usuń
    2. Droga Mario !dlaczego ktos miałby Ciebie tutaj nie trawić, bo chyba nie mnie masz na mysli hi hi :)
      Zapraszam do zapisania sie na Tusal

      Usuń
    3. Luna zapisuje się na TUASL
      artzakatekmarii.blogspot.com

      Usuń
  2. Luna, gratuluję odwagi :)
    i trzymam kciuki :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że TUSAL ocalony i podjęłaś się jego organizacji!:)))) Będę Wam kibicować! Już się nie mogę doczekać galerii Waszych słoiczków! Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę mnóstwa chętnych na tę nietypową i pozytywnie zakręconą zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, to ja jak najbardziej jestem chętna :) Tak czy siak zamierzałam zachować swój dotychczasowy słoiczek, bo jest bardzo praktyczny przy robótkach, pozostaje mi tylko wymyślić coś nowego do ozdoby :)
    Cieszę się, że podjęłaś się organizacji tej zabawy, na pewno będzie super, jak w ubiegłych latach :)
    A, i oczywiście posty będę publikowała na swoim blogu http://nicikal.blogspot.com/ .
    Pozdrawiam cieplutko z zaśnieżonego Gdańska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny prosze o jasne deklaracje czy zapisujecie sie czy sie jeszcze namyślacie czy kibicujecie bo ja juz tak jestem zakręcona jak to wieczko na słoiczku...moze jutro bedzie lepiej.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luna, musimy mieć czas aby się nacieszyć ta nową wiadomością :))))))
      Ja jeszcze pomyślę , bo to by był mój pierwszy noworoczny plan ;)
      Odezwę się!

      Usuń
    2. Oczywiście ! zastanawiaj sie:) dziękuje za miłe przyjęcie mnie jako nowej organizatorki:):)

      Usuń
  6. Ogromnie się cieszę! Właśnie dzisiaj wyrzuciłam zawartość tegorocznego słoika i już zaczynam zbierać resztki do nowej zabawy! HURA! Czekam na banerek!

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa jeszcze mam pytanie - można się bawić i publikować bez brania udziału w losowaniu? Po prostu nie chce mi się na nowo ozdabiać słoika i chcę wykorzystać tegoroczny :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu oczywiście ,ze możesz sie bawić bez brania udziału w losowaniu , ale zachęcam Cię abys jeszcze to przemyślała , moze jeszcze zmienisz zdanie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się bardzo chętnie zgłaszam do tej zabawy
    http://radosna-tworczosc-weronki.blogspot.com/?m=1
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie brałam udziału w takiej zabawie, ale w sumie czemu by nie spróbować. Zwłaszcza, że już teraz mam postanowienie noworoczne, że będę więcej tworzyć. Ciekawe, czy będę jedyną osobą, która w słoiczku będzie zbierać skrawki papieru ;)
    A posty oczywiście w rekiniej krainie: http://krainarekina.blogspot.com ;)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia i radości z prowadzenia zabawy!
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,ze nie będziesz jedyną ! nie jest to zabawa zarezerwowana dla hafciarek :) , a skrapowiczek i innych jest chyba nawet więcej niż hafciarek... Zresztą masz możliwość wykazać się ogromna kreatywnością podczas zdobienia swojego słoiczka :)
      Jeszcze raz zapraszam.

      Usuń
  11. Witaj, ja również z przyjemnością się zapisuję :)
    http://myartkat.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i strasznie się cieszę, że organizujesz w nadchodzącym roku zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oj nie...ja jestem tak opóźniona zawsze ze wszystkimi terminami....na zabawę taka się nie nadaję...w ogóle jak ja nie zauważyłam tyle nowych postów????....zaczęłam dziergać dla ciebie:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kochana!! bardzo się cieszę że to właśnie Ty zastąpisz Cyber Julkę jako Wielka Organizatorka !! a obserwowałam Wasze zmagania właściwie prawie cały rok i chętnie dołączam do abawy 2014!!!!
    posty będą : http://odkrywamnanowo.blogspot.com :))
    pozdrawiam ciepło i miłej niedzieli :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak nie Ty, to kto? Znakomity pomysł, zapisuję się z całym przekonaniem, że dasz radę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już od wczoraj medytuję nad tą zabawą - mam pytanie, czy w zabawie mogą wziąć udział osoby, które nie haftują? czy to zabawa tylko dla osób haftujących? Jeśli wszyscy to z chęcią się przyłączam:) buziaki Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ! tylko proszę o wklejenie adresu blogu !

      Usuń
  16. Cieszę się bardzo, że to Ty przejęłaś organizację tej zabawy - powodzenia, trzymam kciuki :)
    Chętnie wezmę udział, bo... jakby to powiedzieć .... w krew weszło mi już upychanie resztek do słoika!:P
    Pozdrawiam, inaa232

    inaa232.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę powodzenia! Na pewno świetnie sobie poradzisz:)
    Zapisuję się i dołączam do zabawy:)

    http://nitkiariadny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że podjęłaś się organizacji tej zabawy. Z pewną nieśmiałością się zapisuję. Już długo mam słoiczek (co prawda nie ozdobiony), więc jestem przyzwyczajona do jego obecności i mogę mu czasem zrobić zdjęcie. :) Słoiczek zdobimy tylko jeden raz i nie zmieniamy jego wyglądu już w ciągu roku?

    http://zagatkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie mam czasu na pilnowanie dat i do zabawy się nie dołączę w tym roku. Dlatego może nie powinnam się odzywać, ale do zeszłorocznej zabawa zniechęciła mnie zasada, że słoiczek ozdabia się na początku zabawy a potem ma być niezmienny. Czy nie ciekawiej by było aby mógł się zmieniać w w trakcie całego roku a ostateczna konkursowa wersja to ta grudniowa? Dla mnie jako obserwatorki też przyjemniej by było podglądać wasze zmagania, gdybym wiedziała, że nie tylko dochodzą ścinki, ale może słoiki się zmieniły w zależności od nastroju właścicielki w danym miesiącu :)
    Życzę udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóz w pewien sposób ta zabawa wymaga od nas systematyczności i może być to powód dla którego wiele osób się nie zapisze... nie mam doświadczenia w organizacji wcześniejszych TUSALi dlatego skorzystałam z gotowych warunków jakie zaproponowała Cyber Julka .Czy są słuszne , czy nie , nie każdemu musza odpowiadać , ale moim zdanie warunek o którym piszesz wymagałby ciągłej zmiany wystroju słoiczka , może było by to ciekawsze , ale pewnie bardziej wymagające . Nie wiem czy każda uczestniczka była by z tego powodu zadowolona. Może była by zbyt poddana presji , ze ktoś inny ciągle zmienia wygląd słoiczka a ona nie może sobie na to pozwolić. Nie wiem jak by to wyglądało w praktyce , ale każda kolejna organizatorka może wziąć ten pomysł pod rozwagę. A co Wy o tym sądzicie?

      Usuń
    2. Fajnie by było zmieniać wygląd słoiczka w zależności od pory roku na przykład. Ale racja, że wiele osób może nie mieć na to czasu... Trudno powiedzieć jak to rozwiązać.

      Usuń
    3. Fajny pomysł, ale nie dla mnie ... nie mam czasu aby co miesiąc zmieniać gruntownie wygląd słoiczka, mogłoby to być ciekawsze, ale myślę, że dużo osób ze względu na czas nie podjęłoby się tego :)

      Usuń
    4. skoro już coś przeczytałam o ozdabianiu ...
      zabawa jest fajna ... ja ścinki nadal zbieram do słoiczka:)
      ale w tamtym roku już nie brałam udziału właśnie przez warunek, że słoiczek na być ozdobiony już na początku (do drugiego nowiu) ... wcześniej tak nie było ... wiadomo kto go nie ozdobił do grudnia nie brał udziału w głosowaniu i tyle.
      A to czy ozdobiłby słoiczek raz czy kilka razy to już tylko i wyłącznie chęć danej uczestniczki.
      Rozumiem jednak ktoś organizuje i ustala zasady.
      Dobrej zabawy życzę, a ja z przyjemnością jak dotąd będę Was podglądać:)

      Pozdrawiam serdecznie
      Pomyślności wszelkiej w Nowym Roku dla Wszystkich

      Usuń
  20. Witam serdecznie.
    Nie znam zasad, nie uczestniczyłam w zabawie, ale może ............... na razie myślę.
    Jakoś nie doczytałam, do kiedy należy się zdecydować na udział w zabawie.
    Muszę chyba wrócić do źródeł, żeby poznać ustalone zasady i warunki.
    Pozdrawiam słonecznie i życzę radosnego Adwentu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się do zabawy.
    Cieszę się, że zabawa będzie miała dalszy ciąg - życzę powodzenia.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale:) że Tusal ocalony:) Choć w tym roku nie nadążałam z terminami to jednak przyzwyczaiłam się do mojego słoiczka i przyznam, że bez niego byłoby mi smutno:(
    Z radością przyłączę się do nowej zabawy, zwłaszcza, że Ty kochana zostałaś nową opiekunką Tusala:)
    Banerek u mnie na http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo się cieszę, że zabawa została uratowana i to właśnie Ty przejęłaś pałeczkę;) Gratuluje!
    Poprzednią zabawę tylko obserwowałam, więc z miłą chęcią się dołączam do zabawy ;)))
    Banerek na
    http://morisonek.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy :) Podobnie, jak Nati, ja też wcześniej jedynie obserwowałam poprzedni Tusal i z niecierpliwością czekałam na kolejną odsłonę u Cyber Julki. Cieszę się, że zdecydowałaś się zorganizować Tusal 2014 :)))

    Banerek już jest już na blogu: http://hafciarnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. No i ja też chcę się przyłączyć, tylko muszę poprosić was o pomoc. Technicznie leżę jak żółw na skorupie i macham łapkami w powietrzu.Usiłuję zamieścić baner na stronie poprzez gadżety, ale nie chce mi się wgrać. Na pewno coś robię źle, ale nie wiem co? Przeczesałam już dodawanie obrazów itp., ale to dotyczy postów, czy się mylę?
    Z góry dziękuję i pozdrawiam

    http//welnianerekawiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :-) Ja też miałam ten sam problem, ale w końcu się udało :-) A oto jak to zrobiłam:

      Układ -> dodaj gażdet -> dodaj obraz -> w miejscu gdzie wklejasz link PO WKLEJENIU ADRESU dublował mi się "Http://" -> więc przesunęłam kursor na początek wklejonego adresu i wykasowałam podwojone "http://".

      Mam nadzieję, że pomogłam :-)

      Usuń
    2. Zobaczysz poradzisz sobie , jak by nadal były problemy pisz , juz dodaję Cie do listy Tusalowiczek.

      Usuń
  27. Witam serdecznie :-) Ja również zgłaszam się do TUSALu. Baner już umieszczony:

    http://queen-athome.blogspot.com

    Pozdrawiam i życzę wszystkim wielu zapełnionych słoiczków po same brzegi :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam wszystkie nowe osoby , które nigdy wczesniej nie bawiły sie w Tusal , wybaczcie ale mam problemy by dodac wasze strony do listy , czekajcie cierpliwie moze innego dnia będzie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Cieszę się bardzo, że zabawa TUSALowa będzie kontynuowana :) Życzę powodzenia i wytrwałości nowej Organizatorce :)
    Oczywiście zapisuję się na kolejną edycję-dla mnie już czwartą :D

    http://hanulek.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam serdecznie. Również chciałabym uczestniczyć w zabawie
    http://mojswiatmadewithlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się do zabawy
    moka
    www.moka-kramik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. podglądałam tegoroczną zabawę, a chętnie zapiszę się na udział w tym salu :)
    strona na której będą umieszczane posty (już działająca, ale w budowie na ukończeniu)
    http://craftomania.com.pl/
    dotychczasowy blog, z którego będzie przekierowanie na stronę:
    http://craftomanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się do zabawy, to będzie mój pierwszy raz :)
    http://juliaelenatrusq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ok to ja tez sie pisze:)
    www.magdusiaa.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też chciałam się zapisać, mój blog to http://asia0843.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja równiez dołaczam do paczki Tusalowe i ciesze sie ze nadal moge sie bawic
    http://kartki-renii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. I zdecydowałam się! Zapisuję się na TUSAL2014 - nie wyobrażam sobie już teraz pracy bez słoiczka.:)) Pozdrawiam!:)
    promyk2004.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja także się zapisuję. :)
    http://crossmyway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Cieszę się że zdecydowałaś się poprowadzić tę zabawę w nowym roku :))) Oczywiście dołączam!
    wojciacho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. W tym roku nie mogę tego przegapić. Zgłaszam się wredulowo.blogspot.com Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem nowa ale zgłaszam się do zabawy ikaczarna@blogspot.com. Dotychczas tylko obserwowałam a teraz postanowiłam spróbować.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeszcze nigdy nie brałam udziału w Tusalu, kiedyś musi być pierwszy raz tym bardziej w takim towarzystwie zacnym i u takiej wspaniałej organizatorki. Zapisuje się, bannerek dodam najpóźniej jutro. mój blogasek : www.haftkrzyżykowy.pl. Z przyjemnością ozdobie swój pierwszy w życiu słoiczek :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja poproszę o zmianę adresu bloga na
    http://craftomania.com.pl/
    tam będą umieszczane wszystkie tusalowe wpisy
    magda

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie przyłączę się do zabawy. http://hobbykasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. No to ja też, rzutem na taśmę, przyłączę się do zabawy. Może tym razem uda mi się wytrwać do końca.
    http://eda-z-szafirowego.blogspot.com/
    Eda

    OdpowiedzUsuń
  46. Pierwsze postanowienie na 2014 rok to ,
    że jednak się skuszę i zapisuję się
    również na tegoroczny Tusal ;))) pozDrawiaM ;)

    http://xymciadm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Rzutem na taśmę zapisuję się, mimo że brak na razie pomysłu na ozdobienie słoika ;-)
    http://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Będę chyba ostatnia na liście:) http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jednak ja :) Dołączam do zabawy http://mariettaszyje.blogspot.com/

      Usuń
  49. No o mało co a bym przegapiła nowy tusal:))))jasne że się zapisuję:)))to mnie uczy systematyczności,a poza tym dzięki tusalowi poznałam masę fajnych dziewczyn,więc nie podaruję tego roku:))))
    http://bozenaskowo,blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  50. Może się zdarzyć, że od kwietnia w słoiczku nic nie przybędzie, ale ozdobić go chyba zdążę ;)
    Pewnie jako ostatnia zapisuję się i ja do zabawy.
    http://nitkilidki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam nadzieję że jeszcze zdąże sie dołączyc do zabawy, jest to moj pierwszy TUSAL. Jutro robie słoiczek i przedstawie go na moim blogu.
    Pozdrawiam :)
    nitus
    nitusiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Dzewczyny do północy można sie zapisać, posta musicie wstawic jak najszybciej , a na zdobienie słoiczka macie czas do 30 stycznia.

    OdpowiedzUsuń
  53. u, spóźniłam się :( Szkoda, może w przyszłym roku :)
    Tak się też zastanawiam - ścinki? Resztki nitek z handmade? Jak siadam do szycia to zdarza się, że wyrzucam nitki garściami, to jaki musiałabym mieć słoik na te resztki, na same nitki... O.o

    W kazdym razie za resztę uczestniczek trzymam kciuki - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  54. Przykro mi , ale zabrakło czasu na ozdobienie słoiczka.
    Będę kibicować i podziwiać słoiki uczestniczek zabawy !

    OdpowiedzUsuń
  55. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high
    PR Tumblr blogs. I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this
    high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks to your site.


    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    My web page; Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  56. I've been browsing online more than three hours
    today, yet I never found any interesting article like yours.
    It's pretty worth enough for me. In my opinion, if all site owners and bloggers
    made good content as you did, the internet will be
    much more useful than ever before.

    Here is my web page: buy Viagra

    OdpowiedzUsuń
  57. I every time used to study paragraph in news papers but now as I
    am a user of net thus from now I am using net for articles or reviews, thanks to web.


    My homepage - sms lån 5000

    OdpowiedzUsuń
  58. Yoou havee to hit a certain target by hitting as many balls as possible.
    As if having to wait until thee last day to learn of their next opponent and location, thee teams
    face even more difficulty after that one game battle. It has already been proven that cnoosing a good Baseball Mom Shirt Teespring bat is
    the beginning of choosing the right equipment and thus,
    is the key tto presenting a smooth baseball gameplay.

    OdpowiedzUsuń
  59. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr
    blogs. I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr
    were you can use as backlinks to your site.



    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Look into my website; Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  60. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.

    I think as a webmaster, you know the importance of
    having backlinks from high PR blogs. And you also know how costly
    it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use
    as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Look at my web page - Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  61. Interesting blog! Is your theme custom made or did you download it
    from somewhere? A design like yours with a few simple
    tweeks would really make my blog jump out. Please
    let me know where you got your design. Thanks a
    lot

    Also visit my website: weight loss tips [http://www.w3ightl055.com]

    OdpowiedzUsuń
  62. At this moment I am ready to do my breakfast, when having my breakfast coming yet
    again to read additional news.

    Also visit my web-site :: dieting (www.w3ightl055.com)

    OdpowiedzUsuń
  63. Greetings, I do think your website may be having internet browser compatibility problems.
    When I take a look at your website in Safari, it looks
    fine however, when opening in Internet Explorer, it has some overlapping issues.
    I simply wanted to provide you with a quick heads up!

    Aside from that, great site!

    OdpowiedzUsuń
  64. This site is completely gret. I've search these info a whole lot and I view
    it that is good written, fast to comprehend. I congratulate you for this article
    that I'll recommend to people friends. I request you to go to the gpa-calculator.co site where each scholar or college student can calculate results gpa rating.
    Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  65. Thanks very nice blog!

    OdpowiedzUsuń
  66. This article is genuinely a good one it helps new web users, who are wishing for blogging.

    OdpowiedzUsuń
  67. Thаnks very nice blog!
    usefᥙl site : How To Really Password Protect
    Folder

    OdpowiedzUsuń
  68. My brother suggested I might like this blog.

    He used to be entirely right. Tһis put up actually made my day.

    You cann't believe just how so much timе І had spent for this info!
    Thanks!
    g᧐ now : The Single Best Strategy To Use For Encryption Sߋftware Revealed &
    How Τo Learn To How To Encrypt A Password For Frеe In 1
    Hour

    OdpowiedzUsuń
  69. Do you have a spam problеm on this site; I also am a blogger, and I was wondering your situation; many of us
    have created some nice procedures and we are lookіng t᧐ swap stгategies ᴡith others, why not
    sһoot me an emɑil if interested.
    special info : How To Lock Filеѕ With Minimum Effort And Still ᒪeave Peоple Amazed

    OdpowiedzUsuń
  70. Every weekend i used to visit this web page, because i wish for enjoyment, as this this website conations in fact nice funny stuff too.

    OdpowiedzUsuń
  71. Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look of your site is excellent, as well as the content!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy