Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 3 kwietnia 2012

Biały obrus z motywem haftu angielskiego


Bardzo lubię biel w hafcie angielskim , Richelie itp. ,ale nie często mam okazję go wykonywać.
Przed wielu laty robiłam to częściej nim odkryłam cudowne wzory krzyżykowe , kolorowe i oddałam się tej pasji bez opamiętania. Przeglądając blogi innych zatęskniłam za techniką , która znam od dawna, a która przynosiła mi tyle satysfakcji..

Ta nico zapomniana technika nie jest wcale taka trudna..Obrus nie powstał teraz , ale ma dobrych ponad 10 lat!
Wychaftowałam go na cieniutkim lnie, taki nadaje sie najbardziej. Musze przyznać ,ze kiedys łatwiej było o tego typu lny niz w chwili obecnej. Mam zamiar przystroić nim stół w święta... i mam silna wiarę ,że dotrwa w stanie nienaruszonym do dnia nastepnego hi hi.


Wybaczcie wszystkie gnioty na tkaninie ,ale nie dopilnowałam prasowania go na mokro i tym sposobem nie mogłam go uprasować na'' listek'' jak mówi moja mama.


Dziewczyny u  xgalaktyki trwa głosowanie na najładniejszą ozdobe wielkanocną , jesli któraś 
ma ochote zagłosowac a nie wiedziała o tym to zapraszam.

I prosze o cierpliwość w sprawie mojego candy ,lada dzień wylosuje tą która otrzyma moja niespodzianke.


23 komentarze:

  1. Piękny obrus i piękne na nim motywy! Kiedyś marzył mi się podobny, ale ogrom pracy, jakoś mnie odstraszył, dziś podziwiam Twój!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekny bialy haft i jednoczesnie bardzo elegancki stol.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak barszczyku czerwonego nie będzie, a i wino czerwone też stanowi zagrożenie:D Piękny obrus, ja kilka lat wstecz wyszywałam bieżniki i miałam nawet taki specjalny nakłuwacz do robienia dziurek, a wzór skopiowałam z babcinej serwetki, staruszka (czytaj serwetka) rozsypała się niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wydziergane dziureczki , kiedyś spróbowałam tej techniki , ale poległam na starcie ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi ten haft. Kiedyś też coś wyszyłam tą techniką. Jak grzebnę z dna szafy, to kiedyś pokażę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :)
    Luna jestem oczarowana, zaskoczona, niezwykłe... Takie pamiętam ponad 20 lat temu jak robiła babcia moja, nie zdążyła mnie nauczyć - no POEZJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ja też lubię takie obrusiki! Piękny naprawdę:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem jak napisać westchnienie:D cudo, dla mnie czarna magia na białym obrusie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez wzdycham.......Cudo ! Piekny obrus !
    Moc pozdrowien !

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam haft angielski:))))))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft angielski ma tyle w sobie uroku, obrus cudny, zazdroszczę tej umiejętności.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny obrus. Powodzenia w nieuplamieniu go :D
    Pozdrawiam i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pmiętam haft Richelieu z dzieciństwa. Matka znajomej mojej mamy robiła przecudne rzeczy, pamiętam, że mama zamówiła dla mnie biały kołnierzyk...:) szkoda, że wtedy nie umiałam docenić tego kunsztu!
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obrus śliczny, ja coraz bardziej lubię biel:) Życzę spokojnych Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  15. Lunko...
    Radosnych Świąt Wielkanocnych, wypełnionych nadzieją budzącej się wiosny i wiarą w sens życia. Pogody w sercu i radości płynącej z faktu Zmartwychwstania Pańskiego, oraz smacznego święconego w gronie najbliższych osób.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Złociutkich kaczuszek,
    jajeczek dzbanuszek,
    słodziutkich baranków,
    słonecznych poranków,
    wiosennej euforii,
    a w brzuszku świątecznych kalorii :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Chrystus Pan - Zmartwychwstał! ALLELUJA!!! Serdecznie pozdrawiam.pa

    OdpowiedzUsuń
  18. Radosnych, rodzinnych i ciepłych świąt, niech Ci upłyną wśród bliskich i niech będą czasem odpoczynku i zadumy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przesylam swiateczne pozdrowienia i dziekuje z awizyte i zycznia!
    Przepiekny obrus zdobi Twoj swiateczny stol!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny obrus :) ja też kocham swoje krzyżyki ale ostatnio nie mam czasu dla nich :(
    P.S. usunęłam weryfikator, masz racje jest denerwujący jak sie nie zostawia komentarzy u siebie :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy