Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 23 września 2014

Elfica i sikorka

Czy ktoś może zatrzymać czas? bo zaczyna mi go brakować nawet na oddychanie :) Witam Was serdecznie i jak zwykle w biegu..ale tak już chyba być musi, jak już ktoś kiedyś zauważył, że czas ciągle przyspiesza a my zaczynamy go gonić coraz bardziej bo szybciej się chyba nie da :)
Dzisiaj wreszcie mogę zaprezentować wam obrazek elfki na sikorce w całości. Oczywiście wg. grafiki genialnego Pascala Moguerou. Zakochałam się w tym obrazku( zresztą nie tylko tym ). W związku z tym, że nie mogłam sobie pozwolić na zakup wzoru krzyżykowego postanowiłam zmierzyć się z nim w technice która ostatnio spędza mi sen z powiek, czyli hafty cieniowanego.
Obrazek wyszywałam jedna nitką muliny, kolory dobierałam sama intuicyjnie. Jest to pierwsza większa praca tego typu i dlatego nie jest jeszcze taka jak bym sobie życzyła. Mam nadzieje jednak, że z czasem uda mi się osiągnąć wymarzony efekt. Obrazek wystawiłam do konkursu, dlatego potrzebowałam odpowiedniej oprawy. i tu pojawił się problem ponieważ nie mogłam sama wybrać ramy byłam wtedy w pracy. Zrobił to za mnie mąż, który konsultował się ze mną telefonicznie. Nie obyło się bez problemów ponieważ pan oprawiający obrazy miał inna wizję! chciał oprawić w niebieską ramkę!!! o taką na szczęście zapobiegliśmy temu pomysłowi. Chciałam oprawę, która pasuje do każdego wnętrza a nie do pokoju dziecięcego. Mam nadzieję,że udało mi się nadać
 elegancji temu haftowi. A co Wy o tym sądzicie? 













Pozdrawiam Luna.

48 komentarzy:

  1. Cudo Luna oprawa wspaniała wręcz idealna, całe szczęście że zdarzyłaś zapobiec oprawie w niebieską ramkę. Ta jest cudna idealnie współgra z haftem a haft Mistrzostwo świata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, cieszę się ,że udało mi się zapobiec nieszczęściu z ramą :)

      Usuń
  2. Przepiekny haft i cudnie oprwiony:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja elfica jest cudowna a oprawa jej godna

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały obrazek!
    Ramka pasuje do niego idealnie!
    Brak czasu - szczególnie na hobby - to chyba mój największy mankament... staram się kraść minuty codziennie, ale nigdy to nie jest tyle, ile bym chciała... zawsze pozostaje niedosyt...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta elfica i bardzo dobry pomysł z uniwersalną, ponadczasową ramką. Całość wygląda świetnie. Pozdrawiam serdecznie, jesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszło! A ramka idealna...bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczną ramkę dobrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow... całość prezentuje się po prostu rewelacyjnie! Wspaniały dobór passe-partout i ramki. A sam haft... brak słów. Nie wiem co ty chcesz jeszcze poprawiać w swoich umiejętnościach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ty to robisz i tworzysz …..nie wiem…..i chyba nie chcę wiedzieć……istne cudo :) Wolę patrzeć i podziwiać……i nadziwić się nie mogę……jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to zabieram zabawki i idę do domu. Powaliłaś mnie i jak jeszcze raz napiszesz coś o jakimś barku perfekcji to Ci naprawdę z d... piórka powyrywam.
    Muża dostaje szóstkę za przytomnośc przy oprawianiu a dla Ciebie za haft zabrakło skali. Sorki, więc obrazek zabieram z zabawkami moimi.
    Buziole wielkie przesyłam czarownico

    OdpowiedzUsuń
  11. i co ja mogę napisać? znów zbieram z podłogi szczękę - Gosiu twoje hafty są po prostu dziełami sztuki <3 <3 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny haft i pięknie go oprawiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś niesamowita! Genialny haft zyskał mistrzowską oprawę!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No jak napisać słowami, ile zachwytów,ochów achów wydało moje gardlo?? No jak... Przepiękny, idealny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszło idealnie! Bardzo piękny obraz!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne wykonanie, jestem pełna podziwu dla wykonania i cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  17. Haft cudo, jak zawsze :) Rama pasuje idealnie, jest faktycznie ponadczasowa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bajka !!!! Jestem oczarowana !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko pięknie razem ze sobą współgra, piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny!! Podziwiam cię za twoje umiejętności z igłą. Ramka idealna
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. nie nie nie i jeszcze raz nie - jestem już chora bo ja też taki chcę - przecież ty kochaniutka powinnaś dla jakiś extra katalogół robótkowych tworzyć i na okłądki na pierwsze strony z twymi pracami - talent masz boski a obrazek jest cudowny - chylęczołą przed tobą - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie hafty oglądam z OGROMNYM podziwem, ciesząc oczy i dziękując, że chyba nigdy nie dorosnę do tej techniki, bo jeszcze bym ją popsuła!! ;))
    Wolę pozostawić tą piękną sztukę osobom , które są w niej perfekcyjni !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny haft, i wszystko bez krzyżyków - gratuluję! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjny haft, wygląda wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny, cudowny cudowny!
    Rama idealna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję - haft robi ogromne wrażenie, oprawa - wszystko super pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, jakie śliczności! Ależ Ty jesteś zdolna, kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj chciałbym umieć taki piękny haft zrobić, cudo, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Sikora i oprawa znakomite! Brawo :) Pomysłu Pana tamiarza to ja zdecydowanie nie kupuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku muszę pozbierać moją szczenę z podłogi, pełen szacunek za tą pracę za samodzielny dobór kolorów za wykonanie i oprawienie. Teraz widzę jak dużo jeszcze nauki prze demną :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem pod wrażeniem Twojego haftu. I wiesz, dobrze, że nie zdobyłaś schematu krzyżykowego. Ta technika wymaga dużo więcej wysiłku twórczego, ale i efekt jest piękniejszy. Sikoreczkę aż chciałoby się przytulić do policzka.
    Kiedyś, wiele lat temu chciałam się zmierzyć z haftem cieniowanym... ale nie zdążyłam ;) ech ten czas zwariowany.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Oprawa piękna, ale haft to po prostu bajka. :) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Pękna praca-pierwszy raz widzę ten wzór. Oprawa bardzo elgancka.

    OdpowiedzUsuń
  34. Patrzę i podziwiam misterność wykonania haftu. Idealnie oprawiony. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna praca i ślicznie oprawiona

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow... zaniemówiłam. Cudo, podziwiam Twój talent :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastycznie dobrana ramka- tyle elegancji i szlachetności w tym obrazku- gratuluję talentu i gustu:)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Haft jest tak precyzyjnie wykonany, że obrazek wygląda jak namalowany! Wyborna praca!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy