Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 9 czerwca 2013

Czerwcowy post TUSalowy


Witajcie !
Pogoda sie poprawia , od 3 dni nie padało ! a straszyli nas deszczem.
Każdego ranka spoglądam błagalnie w niebo odpędzając burzowe chmury.
Na razie mi się udaje , oby tak dalej !
Mój Tusalowy słoiczek w czerwcu prezentuję na tle biało-czerwonych Begonii.
To te kolory w tym roku  królują na moim balkonie , więcej pokaże przy innej okazji.
Mulinek w słoiczku przybywa , raz więcej , raz mniej .
Czasem tez pojawiają się wstążeczki i myślę , że będzie ich coraz więcej.

Przypominam o zabawie w łapanie licznika.






Życzę Wam wspaniałej bezdeszczowej pogody i udanego weekendu !
Luna.

21 komentarzy:

  1. Jesteś pracowita jak pszczółka.Piękny jest ten słoiczek . Połączenie krzyżyków z haftem wstążeczkowym jest cudne.Pozdrawiam i dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie dzisiaj kolorki wstawiasz... aż dech zapiera...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie dzis u Ciebie , pachnaco i pracowicie..ten sloiczek podoba mi sie ogromnie,,udal Ci sie .Jak masz znajomosci z gora i umiesz wyblagac pogode to wez wiekszy zakres i blagaj tez, aby u mnie nie lalo..kupilam sliczne ciuchy i ubrac sie nie mam jak bo wtedy, gdy ja pracuje jest pogoda a jak ja mam wolne to leje i ciuchy leza w szafie,,Licze na Twoje pogodowe wsparcie.)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak pięknie tam u Ciebie:) słoiczek się zapełnia:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy ten słoiczek:)cudny!!!brawo za efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super aranżacje zrobilaś....Hafty jak zwykle bardzo ładnie...pa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje hafciki są zachwycające a zdjęcia rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te słoiczki. Piękne hafciki:)
    Sabina

    OdpowiedzUsuń
  9. Que maravilla de trabajos, me encantan!!! besos

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja z chęcią wpadłabym w miejsce gdzie trzymasz wszystkie te cudeńka ze zdjęć ... ;)) Puzderka, kartonażowy fotelik i te Twoje hafty..."ehh" chce się rzec :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, ten Twój różany fotelik! Patrzę na niego rozmarzona, ilekroć tu u Ciebie goszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie tu u Ciebie... im dłużej jestem tym bardziej nie chce mi się stąd wychodzić...
    wczoraj znalazłam spory, kawałek kanwy... i chciałam sobie przypomienć jak cudnie się kiedyś haftowało:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem precyzji wykonania. Śliczne hafty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiadomo , które kwiaty piękniejsze, czy te wyhaftowane, czy te królujące na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I am impressed, your works are wonderful.
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciesze się ,że mój słoiczek i fotelik nadal Wam sie bardzo podoba .

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj podoba się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hello, Twoje projekty są bellissimi.grazie być już ode mnie.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy