Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 8 czerwca 2012

Zabawa w Euro i atak Lorda Vadera

Jakiś czas temu zapisałam się u Alex
na zabawę pod tytułem 
Robótkowe EURO 2012
O szczegółach możecie poczytać na Jej stronie.
Na razie kończę prace , które już bezwzględnie tego wymagają , i powoli zabieram się 
za te o których wspomniałam w zobowiązaniach zabawy.
Jeszcze dzisiaj chciałam Wam pokazać poduszkę , która powstała
 w ekspresowym czasie ! a wszystko dlatego ,że w wyniku choroby moje samopoczucie tak 
się pogorszyło, że musiałam wszystkie prace odłożyć.
A kilka dni temu mój najmłodszy synalek przypomniał mi o tym , że ponoć obiecałam
wyszyć bohatera ''Gwiezdnych Wojen '' na poduszce urodzinowej dla jego przyjaciela.
O mało się nie popłakałam..sił mało a czasu jeszcze mniej!


Wybór padł na Lorda Vadera.  No to niech będzie Vader , zawsze to lepsze od Griwesa , którego musiałam od razu wybić  im z głowy! z powodu bardzo szczegółowego wzoru.
No i wybór padł na Vadera..


Trwał gorączkowy wyścig z czasem...o godz 16 .00 mój synalek wybierał sie na imprezę urodzinowa a o 15. 45 jeszcze haftowałam , no i trzeba było uprać i wyprasować. Z niewielkim pościgiem i wielkim dopingiem ze strony synka , który dodawał mi otuchy
Poduszka została ukończona i zapakowana do torby.
Nigdy więcej takich emocji  he he.

Nawet  ja dałam sie dzisiaj porwać Euro wariacji i oglądałam mecz przez internet , który często 
się zawieszał a wynik ani specjalnie mnie nie zdziwił ale niestety rozczarował. Chyba czekałam na cud  he he .
Serdecznie Was pozdrawiam i lecę zaaplikowac sobie inhalacje bo zaraz się uduszę.
A jutro jak tylko siły pozwolą zabieram się za woreczek na wymiankę..

29 komentarzy:

  1. Super podusia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och kochana, to kosmiczna poducha i super prezent dla chłopaka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowka zycze Kochana!!! (sobie tez)
    A poduszka z Vaderem piekna, narobilas sie, ze ho ho.
    sciskam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż może zdziałać mama kiedy dziecko poprosi :))) Poducha jest przepiękna!! Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ty to masz powera w dloniach! Bardzo fajna poducha! Co do meczu - dla mnie ten wynik i caly mecz byl cudem - patrzac na wczesniejsze mecze... Nie od razu Rzym zbudowano! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna poducha! Kolega sie na pewno ucieszyl:)

    Wracaj do zdrowia Luno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle Ci wychodzą hafty jak działasz w stresie :) a tak na serio to rewelacja jak zawsze :)
    no cóż, mecz oglądałam i też liczyłam na cud, a wyszło jak zawsze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wole działac kiedy mnie tak nie stresuja he he

      Usuń
  8. Poducha wyszła super, szybkiego powrotu do zdrowia życz e ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś dzielna mama. Podusia znakomita, chociaż tego pana nie rozumiem. Ale chłopakom na pewno się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna poduszka - gratuluję cierpliwości . Wiesław Wernic był moim ulubionym autorem a jego najlepsza książka to Kolorado - zaraz po Ani z Zielonego... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukam pozostałych tytułów wernica, kiedys czytałam ale książki brało sie z biblioteki, teraz tam takich tytułów nie maja.

      Usuń
  11. Kurcze ....tyle haftu, pospiech , i choroba...nic dodac, nic ujac...ale Ty masz zdrowie..ale musze Cie pochawlic..dalas rade.Poducha wyszla swietna a i syn szczesliwy.Zdrowka zycze (ja moja astme inhaluje sola z Morza Martwego)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo , no zdrowia to ja nie mam ,ale szkoda mi dzieciaków ,wiem jak to było kiedy o cos sie prosiło a rodzice nie zawsze wysłuchiwali..

      Usuń
  12. hehe, poduszka pierwsza klasa!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. mimo wielkiej presji powstala sliczna poducha...zycze zdrowka...

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna poduszka:)
    zdrówka życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie kibicujesz??::)))))) poduszka super, taka mroczna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Poduszka mnie powaliła ile sie przy niej napracowałaś , ale efekt godny pozazdroszczenia ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. violi ciesze się ,że Ci sie podoba.... szczególnie ,że powstała w półtora dnia..

      Usuń
  17. Jesteś wielka ,mówił Ci to ktoś? Igłą po prostu malujesz,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może nie aż tak... ale mąz mnie wspiera...dziekuje za miłe słowa..

      Usuń
  18. Moja Bratanica i Bratanek byliby zachwyceni!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudna podusia!!
    Podoba mi się szczególnie jako, że ze mnie wielka wielbicielka Gwiezdnych Wojen. Tą pasją zaraziłam także starszego syna . Myślę , że i młodszego wkrótce w to wkręcę.
    Bardzo dziękuję za wszystkie miłe słowa. Zajrzałam do Ciebie i okazało się , że haftujesz cudowności, szczególnie podobają mi się wzory botaniczne , np. TE POZIOMKI !!
    Ja dopiero rozpoczynam moją hafciarską przygodę.
    W sieci pełno jest różnych wzorów do wyszywania krzyżykami, ale jakoś nie mogę znaleźć tradycyjnych wzorów do wyszywania ściegiem płaskim .
    Pozdrawiam Cię serdecznie i przesyłam pozytywne fluidy :))
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj, wspaniałe hafty z wielką przyjemnością przeglądałam archiwalne posty
    (oczarowały mnie motywy kwiatowe).
    Zazdroszczę zdolności;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Luna podziwiam Cię za cierpliwość i wytrwałość :)
    Jeszcze rok temu łapałam się za haft głównie krzyżykowy ale stwierdziłam, że na obecnym etapie życia nie mam absolutnie do niego cierpliwości :))) Może kiedyś znów spróbuję :) Dlatego też jeszcze bardziej Cię podziwiam :)
    A te hafty z motywami roślinnymi są cudne :) A chyba najbardziej podobają mi się torebki w Twoim wykonaniu :) i Hilda oczywiście ;) Oj w ogóle jest u Ciebie pięknie :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy