Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 19 września 2013

Jesienią Malowane


Jesień za pasem , już możemy podziwiać jej kolory , które każdego dnia stają się coraz bardziej 
intensywne . To własnie za te kolory kocham te porę roku najbardziej.
Zainspirowana niesamowitymi barwami wykonałam haft na torbę o której marzyła moja mama.
Jest to tez praca przykładowa na Siłownię Twórczą w Turkusowym Hamaku
pod tytułem :
"Jesienią Malowane"
na która już dzisiaj Was serdecznie zapraszam !


Mam nadzieję , że wiele z Was zgłosi się na tę Siłownię i pokaże swoją interpretację tematu.
A nagrody są naprawdę bardzo kuszące .
jeszcze raz zapraszam.


Mój haft jak zresztą widać wykonałam wstążeczkami , które podobają mi się coraz bardziej.
Dodane koraliki maja uatrakcyjnić haft.


Widać też gotowe elementy , które mają ubogacić pracę.


Bogactwo kolorów i kwiatów uzasadnia sama pora roku !, przecież jesień taka jest ! 
Zalewa nas barwami by zrekompensować ich brak w zimie.


Środek słonecznika wykonała cieńszą wstążeczką w kolorze brązowym , muszę przyznać ,że akurat ta częśc haftu nie była wbrew pozorom zbyt trudna.



Wbrew pozorom największy problem miałam z jarzębiną , nie mogłam znaleźć 
odpowiednich koralików , musiałam łączyć większe z drobniejszymi , kolor tez nie jest idealny , no ale nie zawsze się ma to czego się w danym momencie potrzebuje.


Wielokrotnie pytacie mnie o tkaninę na której powstał haft a potem torba.
To akurat jest materiał tapicerski o fajnym splocie , na którym bardzo dobrze się wyszywało.
Dodam tylko , że idealnie pasuje do okresu przejściowego jesień-zima.


Jeśli chodzi o wzór to jest to mój projekt. Nie potrafiłam znaleźć wzoru na którym mogłabym się wzorować.
Podpatrywałam prace innych , tak było w przypadku jarzębiny i starałam się przenieść swoja własną interpretacje na tkaninę.


Biedronka z poprzedniej torby musiała znaleźć się i tutaj hi hi , no może nie tak piękna jak poprzedniczka,
ale nie mogłam oprzeć się urokowi wstążki , która świetnie spełniła swoją rolę.











Wybaczcie tą ilość zdjęć... ale nie mogłam się oprzeć...
Jak nie pisałam postów to nie pisałam..ale teraz nadrobię w tydzień.
Dobrej nocy Wam życzę.
Luna.

116 komentarzy:

  1. Luna, nie jesteś Ty zbyt zdolna, zbyt kreatywna i zbyt pracowita? :-) Zawstydzasz maluczkich :-) Poza tym, zakochałam się w tej jesiennej torbie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze ,że torba Ci się podoba , jesli chodzi o zdolności to jestem pewna ,że Ty tez je masz , tylko musisz uaktywnic, pozdrawiam.

      Usuń
  2. Gosiu!!! cudo stworzyłaś!!! wielkie brawa!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak tu sie nie zgodzic z pozostalymi dziewczynami :). Przesliczna ta torba!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tam torba haft na niej to dopiero jest cudo, prześliczny, a biedronka odlotowa pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. O Luno! Coś pięknego! W życiu nie widziałam równie pięknie ozdobionej torby. Zazdroszczę Twojej mamie!! Kolory cudowne,szczególiki również - całość majstersztyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cos Ty ! , a ja widziałam tyle piękniejszych haftów jak ten , ale dziękuję !, buziak.

      Usuń
  6. Wspaniały prezent dla Mamy! Jesienne wiaty jak malowane, cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Do słoneczników zawsze mam słabość, a ilość kwiatów - brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, zdjec nie jest za duzo. ich jest za malo! wpatrywalam sie i ogladalam kolejne i kolejne i jestem zachwycona! torba marzenie... moke umiejetnosci hafciarskie sa znikome a i szyciowe takie sobie. jakbys miala kiedys czas i ochote to moze jakas wymianke zrobimy - za taka torbe to nawet obrus czy bieznik duzy moge zrobic. choc nie wiem kiedy bo zima za pasem a ja nawet bez jesiennych czapek dla dzieci... pozdrawiam!
    p.s. to nic zobowiazujacego - nie naciskam, jakbys miala na cos ochote kiedys tam w przyszlosci - cos co ja umiem wykonac... to pamietaj o mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będę pamiętać, marzę o obrusie szydełkowym lub na drutach , ale to by była nierówna wymianka , takie szydełkowe rzeczy sa bardzo pracochłonne.
      Ale bede pamiętać o Tobie.

      Usuń
    2. No co Ty! taki szydelkowy obrus robi sie dosc przyjemnie jak dla mnie. a ja w hafcie to taka noga ze nawet imie wyhaftowac to ... koslawo jak nie wiem... ciesze sie ze bedziesz o mnie pamietac:-) pozdrawiam!

      Usuń
    3. akurat hi hi Ty mi nie wmawiaj ,że to prościzna , bo ja za 10 lat bym go nie zrobiła.

      Usuń
  9. Jedno wielkie 'Łał'. *___* Prześliczny ten haft! Haft wstążeczkowy zawsze mi się podobał, a w takim wydaniu jest fenomenalny! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po prostu cacko! Niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam podobnie jak Alex .... za mało zdjęć!!!! patrzę i patrzę!! od początku do końca GENIALNA!!! SUPER!!! po prostu torba marzenie!
    Wspaniale Gosiu! Masz złote ręce!
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak , to nastepnym razem dam więcej zdjęć hi hi.

      Usuń
  12. Luna:))normalnie cudo stworzyłaś:))Twoja pomysłowość nie zna granic:)i dobrze:))piękna ta torba:)))a to bogactwo haftu:))brak mi słów,żeby opisać mój zachwyt:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna torba, a na niej obłędny haft i te kolory ....
    Zdolna bestyjka z Ciebie.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. powiem szczerze, że po prostu opadła mi szczęka. Uwielbiam haft wstążeczkowy i patrząc na twoją torbę żałuję, że do tej pory nie spróbowałam! Jestem do granic możliwości zainspirowana :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zbieraj ta szczękę , ale już ! będzie Ci potrzebna !a haftu musisz spróbować bo to naprawde jest do zrobienia.

      Usuń
  15. Cudowne barwy , takie prawdziwie jesienne....Chyba się nie odważę aby spróbować takiego haftu...Torba jest urocza , mama będzie zachwycona...A słońce od kogo masz???? Bo u mnie to leje na okrągło....Buziaki ...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co zaczarowałam słonce w koncu hi hi , a haftu spróbuj koniecznie !

      Usuń
  16. Mistrzowska robota, Piękniejsze niż prawdziwe. CUDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Torba jest piękna,patrzę na ten haft i aż mnie skręca , ze ja tak nie potrafię ;) Bardzo , bardzo utalentowana z ciebie kobieta :)
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa na pewno potrafisz ! ja kiedys tez tak myslałam.

      Usuń
  18. Piękna torba i taka jesienna...Cudo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoja mama będzie musiała tej torby dobrze pilnować. żeby jej ktoś nie podebrał - jest tak piękna, że brak słów. Też taką chcę!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to wpadłam. Co mam zrobić żeby taką zdobyć. Przez tydzień, no dobra dwa mogę za Ciebie gary myć, albo prasować. Ok, dorzucę wyrzucanie śmieci, ale na wycieranie kurzy nie dam się wrobić. Eeeeeeeee, no może raz. Więc?????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobrze ... gary sobie daruj mam zmywarkę , ale możesz prasować i odkurzać bo tego NIE CIERPIĘ !!!!!!!!!

      Usuń
  21. po prostu piękna!!najbardziej podoba mi się jarzębina.Jak żywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kto widział te torbę mówi to samo... zdradzę Ci ze mnie tez ta jarzębina najbardziej się podoba.

      Usuń
  22. Piękna torba. Dopracowana w każdym szczególe. szczególnie urzekła mnie wstążeczkowa biedroneczka i jarzębina. Kocham jesień, z jej wspaniałymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  23. WIEDZIAŁAM!!! WIEDZIAŁAM, że będzie cos ślicznego, ale żeby aż tak! Torba przerosła moje wyobrażenia o dwie mile! Bez dwóch wyzdań, Twoja będzie wygrana! JARZĘBINA OBŁĘDNA! Ja chcę taka torbęęęęęę!

    OdpowiedzUsuń
  24. tylko czemu napisałam: "wyzdań" zamiast zdań?
    :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  25. jejuś ta torba jest cudowna!!!!!!! właściwie to brak mi słów zachwytu nad Twoją pracą
    haft wstążeczkowy jest na mojej liście do nauczenia się
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zacznij juz dzis a na pewno się nauczysz.

      Usuń
    2. zacznę ale może jak skończę mojego hobbita ;) obiecuję - odezwę się wtedy do Ciebie po pierwsze lekcje - wiadomo jak się uczyc to od najlepszych!

      Usuń
  26. Torba przepiękna aż brak słów. Cudnie wymyśliłaś motyw jarzębiny.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpatrzyłam jarzębinę ,w oryginale była trochę inna , więc ja zmodyfikowałam do swoich potrzeb.

      Usuń
  27. Trudno znaleźć słowa do opisania mojego zachwytu...Jesteś niezwykle zdolną kobietą...:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Najpiękniejsza torba jaką w życiu widziałam.Haft jest przepiękny-wybacz ale zaniemówiłam z wrażenia :)
    Pozdrawiam jesiennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej naprawde są ładniejsze , ale skoro Ci sie tak podoba to naprawdę się cieszę.

      Usuń
  29. Widzę nowy kierunek w hafcie. Ślicznie Ci wychodzi,jesienna torebka śliczna .
    P:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos tak wyszło, mamusia chciała to spróbowałam..

      Usuń
  30. Rewelacja!!! Uważałam Cię za mistrzynię haftu płaskiego, a teraz doszło kolejne mistrzostwo - w hafcie wstążeczkowym! Haft bajeczny, torba zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalliope uważj bo prawdziwe mistrzynie w tej technice poczują się urażone ! , ja jestem tylko amatorką i podglądaczką.

      Usuń
  31. Haft przecudny!!! Jestem pod wrażeniem, bardzo, bardzo mi się podoba! Jesteś Kochana Mistrzynią w swoim Fachu!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękna torba. Haft wyczerpuje temat jesieni. Jest tu wszystko. Jeżeli mogę zapytać - gdzie zaopatrujesz się w tak piękne odcienie wstążek? Ja szukam i szukam i nie mogę znaleźć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wstążeczki kupuje w miejscowej pasmanterii , ale poszukaj na allegro , jest duzy wybór.

      Usuń
  33. Jeny Luna mistrzostwo świata ta torba, patrze patrze i napatrzeć się nie mogę takiej cudnej torby nie widziałam, oj dzisiaj będę bić rekord odwiedzin tutaj i tylko och i ach słychać. A zdjęcia z poprzedniego postu niesamowicie magiczne :) Pozdrawiam Mistrzynię rękodzielnictwa cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  34. Zaparło mi decha :) Cudny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudo! wspaniała robota, genialne połączenie wstążek i koralików. Efekt zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale wspaniały haft!!!! Dobrze, że jest dużo zdjęć, bo warto podziwiać każdy element, wszystko jest niesamowite, a ta jarzębina jest rewelacyjna! Jesteś niesamowicie zdolna!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. The bag is beautiful, lovely colours (:
    Enjoy your weekend!

    OdpowiedzUsuń
  38. ja się cieszę, że jest tyle zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta torba... jest niesamowita... po prostu brak mi słów... jestem zachwycona :) Czego ja bym nie dała za taką torbę... niestety, haftu wstążeczkowego jeszcze nie próbowałam, ale może w przyszłości...

    Projekt jest przepiękny, kompozycja, kolory... nie potrafię tego opisać... Będę chyba teraz wchodzić na Twojego bloga, żeby patrzeć, patrzeć, patrzeć...

    Pozdrawiam i gratuluję talentu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu dziękuję za te wszystkie pochwały , koniecznie musisz spróbować tej techniki , nie jest taka straszna jak ja opisują.

      Usuń
  40. Strasznie mi się podoba ta torba, cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  41. Rewelacyjna torba. Sama bym taką chciała. Genialna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Brakuje słów, więc jedno - PIĘKNA!

    OdpowiedzUsuń
  43. Torba cudna jest naprawdę i materiał mój kochany i z kolorystyką wstrzeliłaś się w środek tematu te ciepłe kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  44. o wow! jakie to piękne! aż mnie zatkało i nie wiem, co napisać, żeby nie było banalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Feeria jesiennych barw. Piękna torba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna torba, zakładam że skonsumowała sporo czasu by tak wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Luna! Padlam z zachwytu....i nie wiem kiedy sie podniose! Ciesze sie, ze jestes tak utalentowana i taka skromna! Piekny wzor wyszyty - cudo torba! Chyle czola..!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emmaja szybko wstawaj bo tyle jest pieknych rękodzielniczych prac ,że szkoda czsu na padenie przede mną... zreszta niedługo pokażę Ci przed czym ja padam...

      Usuń
  48. Dziewczyny!.... niedawno wróciłam z pracy , wzięłam kąpiel , otworzyłam laptopa i ze strachem otwarłam stronę... przygotowałam się raczej na słowa krytyki a tu... ja tego nie ogarniam , nie spodziewałam się , ryczec mi się chce ! przeciez ja dopiero się uczę tej pięknej techniki , niektóre kwiatki wychodza niezdarnie , nie wiem jak tworzyć pączki , a koralikami i ozdobnymi guziczkami chciaąłm nadrobić i ukryc braki w technice... nie spodziwałam sie takich słów , ja nie wiem czy Wy wiecie co piszecie , nie wiem co powiedzieć , musze to przemysleć , jestem oszołomiona , dziękuję Wam wszystkim , potem jak ochłonę napiszę do Was więcej, dzięki!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudna torba,jestem zachwycona.I powiem,że zdolna jesteś:))

    OdpowiedzUsuń
  50. Znów wlazłam tu, żeby popatrzeć na ten cudny okaz. I wejdę jeszcze nie raz...

    OdpowiedzUsuń
  51. Przecudna torba, jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jakaż ta torba cudna - zakochałam się w jarzębinie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale jesienne cudo! Coś niesamowitego!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Torba jest przepiękna, brak mi słów aby to wrazić
    Jestem pełna podziwu dla Twojej pracy
    Dziękuję ślicznie za odwiedziny
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  55. Prawdziwe cudeńko stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna torba! Świetnie dobrałaś haft do tkaniny. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , ta tkanina pieknie pasuje do takiego haftu , ale na obrus się nie nadaje.

      Usuń
  57. Przepięknie wszystko wygląda!kolory obłędne! Mistrzowska praca!
    Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  58. No zaniemówiłam... :) Twoja mama to szczęściara :D Tu się absolutnie nie ma do czego przyczepić, a wstążeczkowa biedronka powala na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  59. hmm to moja KOCHANA MAMA czego bym dla niej nie zrobiła...

    OdpowiedzUsuń
  60. Już drugi raz oglądam te zdjęcia i nie mogę wyjść z podziwu.Ileż pracy musialaś w to włożyć ,ale efekt cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  61. Luno - dziękuję za odwiedziny i Twój głos na moją kopertę w Siłowni - to dla mnie ogromne wyróżnienie. Moje haftowanki są niczym w porównaniu z tymi przepięknymi haftami, które tu prezentujesz! Jesień w Twoim wykonaniu jest niezwykła... pod każdym względem - estetycznym, warsztatowym... przepiękna! I jarzębina jak malowana :-)
    Pozdrawiam i podziwiam raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  62. Istne dzieło sztuki podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Fantastyczna!!!!
    Nic więcej z siebie nie wyduszę,popatrzę sobie jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Piękna torba, pięknie pokazana. Z tak dokładnych fotek, można byłoby się nauczyć tej techniki, to jak tutorial !

    OdpowiedzUsuń
  65. Obłędna torba! Haftem wymalowana...a podobno malować nie umiesz hi hi!
    Dzięki za tyle miłych słów!
    Sciskam Cię mocno!
    aga

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękne wstążeczki, na tym materiale wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Podziwiam pomysłowość i mistrzostwo wykonania! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Powiedzieć, że praca jest niesamowita, to o wiele za mało.. nie wiem jak wyrazić swój podziw, zachwyt i moje zaszokowanie, że coś tak ślicznego mogło powstać tak po prostu..
    Pozdrawiam serdecznie. Pełna podziwu - Ada

    OdpowiedzUsuń
  69. Ilość zdjęć - nie dziwię się, nie widziałabym co wybrać, a dzięki nim przybliżyłaś na piękno swojej pracy. Praca od początku do końca przemyślana, nawet materiał pasuję ta plecionka świetnie komponuję się z motywem słonecznika - wspaniała !!!

    OdpowiedzUsuń
  70. Normalnie mnie zatkało ! Przepiękna torba !!! W każdym calu !!! Gratuluję mamie takiej zdolniachy i zazdroszczę ... torebki ;). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  71. Jesień faktycznie jest znakomita porą, która u artystycznych dusz napędza do twórczych prac, wszelakich. Twój haft wstążeczkowo - koralikowy jest wspaniały!!! PODZIWIAM!!! A mamie zazdroszczę>

    OdpowiedzUsuń
  72. Jestem pod wielkim wrażeniem! Ujęłaś wszystko to, co uważam za najpiękniejsze w jesieni. Rośliny wyglądają niesamowicie realistycznie!
    Torby i torebki to coś, za czym szaleję, dlatego od razu zaświeciły mi się oczy.

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  73. Za oknem zimno i ponuro to tak sobie weszłam jeszcze raz popatrzeć na tą cudowną jesienną torbę. Od razu poprawiła mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Amazing. Do't come words. I LOVE it so much.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy