Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 5 lipca 2014

Ślubny album na zdjęcia

Czasem trudno wybrać odpowiedni upominek dla Państwa Młodych, szczególnie kiedy jedno z nich jest naszym znajomym. Chciałam zrobić drobny niezobowiązujący upominek na tą okazję. Przejrzałam różne strony i przypomniałam sobie, że kiedyś widziałam ozdobioną haftem okładkę  albumu na zdjęcia. Na haftowanie krzyżyków nie miałam czasu, a na inne techniki pomysłu, ale serduszka zdobione haftem wstążeczkowym już przykleiły się do mnie na amen. Są wdzięcznym motywem na różne okazje i dają wiele możliwości łączenia kolorów i różnych technik. Najbardziej zainspirowała mnie nasza blogowa koleżanka, której serduszko na obrączki kiedyś wzbudziło mój zachwyt. To u niej podpatrzyłam kiść winogrona ...i przepadłam, już wiem, że tych kiści będzie więcej! Mam nadzieję, że koleżanka nie oskubie mnie i się nie obrazi bo przecież nie tylko przyroda, ale prace innych działają na mnie inspirująco. Podaję Wam link do bloga tej niezwykłej kobiety, która robi naprawdę przepiękne rzeczy KLIK.
Haft który widzicie na serduszku robiłam z wyobraźni. Na początku nie miałam pojęcia jak wyszywać i jak ma wyglądać. W zasadzie nie lubię aż takiej improwizacji, chociaż ostatecznie jestem zadowolona. Następnym razem, jednak wybiorę inną tkaninę do haftu, ta się kompletnie nie nadaje.
Chciałam aby było dużo błyskotek, koralików mieniącej się wstążeczki bo przecież okazja niecodzienna :)
Przepych nieco neutralizuje kolorystyka utrzymana w barwach bieli, kremu i perłowo-szklanych koralików.
Jestem ciekawa jak będzie wyglądało takie serduszko wykonane w innych kolorach.
Haft nakleiłam na wycięty w odpowiednim kształcie karton, do klejenia użyłam kleju Magic-niezastąpiony w tego typu robótkach. Pod tkaninę włożyłam 2 warstwy puszku. Kiedy całość wyschła serduszko też za pomocą Magika nakleiłam na okładkę albumu... przyznam się, że największy problem miałam z kupnem właśnie albumu z gładką okładką. A to że udało mi się kupić biało-perłowy graniczy wręcz z cudem :)
Na szczęście wszystko się udało i prezent został dzisiaj dostarczony.













Pozdrawiam
Luna.

31 komentarzy:

  1. Prezent przepiękny, oryginalny i będzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O za wapniała praca ;o) cudny prezent ślubny ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci ze jeszcze takiej nie widziałam i bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny prezent na wyjątkową okazję:) Pięknie go wykonałaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękny i oryginalny prezent, będzie służył dłuuuugie lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wykonany prezent, wygląda tak bardzo uroczyście!!! Pozdrawiam i dziękuję za punkcik. Obok Twojego blogu przejść obojętnie nie można, pięknie rozwijasz swój talent, a prace nie tylko piękne, ale gustowne, wykonane ze smaczkiem! Miłej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki prezent dostać,cos wspaniałego:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tu dużo pisać jak zwykle pięknie, delikatnie, subtelnie wspaniały prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to zrobiłaś, taki prezent robiony z sercem długo pozostaje w pamięci.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jestem zachwycona delikatnością i wykonaniem .
    Same śliczności u Ciebie oglądam i nadal bedę to robić .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca.....haft wygląda ślicznie....

    OdpowiedzUsuń
  12. Nono, wspaniała praca! Państwo Młodzi na pewno będą szczęśliwi! Piękna pamiątka z pięknymi wspomnieniami wewnątrz. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałaś wspaniały pomysł, serduszko piękne i na pewno album zachwyci Młodych:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To bardzo miłe kiedy mogę innych inspirować.Ależ nie masz się czego bać- nie oskubię Cię z zaczerpiętego pomysłu....Sama również uwielbiam podpatrywać prace innych blogerek.
    Haft wstążeczkowy mnie także wciągnął na dobre........
    Album śliczny.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedyny, niepowtarzalny, wyjątkowy. Zrobiony od serca i w doskonalej technice. Szacunek

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie to wymyśliłaś:))i wykonałas:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo! Świetna i piękna praca :) No i jaka pamiątka rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny album, bardzo pomysłowy i niebanalny, jeszcze takiego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny oryginalny prezent:) Wspaniale wykonany:)

    OdpowiedzUsuń



  20. Dzień dobry,

    reprezentuję stronę ZrobiszToSam.com, polski agregator blogów DIY i rękodzielniczych. Spodobał nam się Twój blog i dlatego chcielibyśmy zaprosić Cię do naszej społeczności bloggerów.

    Nasza strona oferuje Ci darmową promocję bloga oraz możliwość nawiązania kontaktów z ludźmi o podobnych zainteresowaniach.

    Po więcej szczegółów zapraszam na stronę:
    http://zrobisztosam.com

    Agregator działa na tym samym silniku co najlepszy polski agregator kulinarny "Mikser Kulinarny", ze ZrobiszToSam.com chcemy powtórzyć ten sukces :)

    Zapraszam i pozdrawiam!

    Anita

    OdpowiedzUsuń
  21. Gosiu przepiękny ten album ci wyszedł <3 cudo po prostu - nie przestajesz mnie zachwycać swoimi dziełami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuję wam za wszystkie komentarze, pochwały pod tym albumem, dzięki nim wiem że to co robię ma sens i może się podobać, bo w realu nie usłyszę tego co wy piszecie...

    OdpowiedzUsuń
  23. В эту работу я ВЛЮБИЛАСЬ ещё в прошлом году!!!! ФАНТАСТИЧЕСКАЯ, ВОЗДУШНАЯ и ГАРМОНИЧНАЯ!!! БРАВО!!!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy