Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 19 sierpnia 2014

Lawendowa Poduszka

Witam Was serdecznie! Moja długa nieobecności skutkuje zaległościami, które będę systematycznie nadrabiać.. Dzisiaj tak trochę od końca, a post dotyczyć będzie lawendy i wzoru który ostatnio króluje na moim blogu i pewnie będzie tak przez dłuższy czas :). Jak już wielokrotnie pisałam jestem urzeczona projektami Kazuko Aoki i jak tylko mam okazje chętnie przenoszę je na płótno. I takim to sposobem powstał haft, którym ozdobiłam poduszkę, technikę haftowania płatków lawendy która możecie zobaczyć na mojej pracy wykonywałam pierwszy raz. Była to też próba przed projektem który ciągle wykonuję, dlatego też do lawendy będę wracać jeszcze długo:)
Zdjęcia wykonałam przebywając na Mazurach goszcząc w domu Moniki i Maćka o których wielokrotnie pisałam. Ich gościnność i zachowanie sprawiło, że czułam się jak u siebie. Jeśli ktoś chce wypocząć od tłumów racząc się wspaniałymi widokami i doskonałą kuchnią. A dla chętnych zostawiam link do ich strony Agrozagadka i nowo powstałej na Facebooku. a teraz zapraszam do oglądania zdjęć. 



















Pozdrawiam serdecznie.
Luna. 

45 komentarzy:

  1. Jak prosto z natury przyklejone do plótna!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna poduszka, niesamowicie starannie wyhaftowana, wyszyta, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Takim wzorem nie da się znudzić, piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pałam do lawendy specjalną miłością, ale doceniam jej urok. Podusia świetna i fachowo się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladaja jak prawdziwe kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna poduszka , uwielbiam motyw lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo delikatny wzór, taka poducha będzie śliczną dekoracją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu nie przestajesz mnie zachwycać swoim hafciarskim warsztatem - czemu mieszkasz tak daleko???? eh szkoda

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokochałam ją miłością absolutną!
    Uściski ślę i uznanie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham lawendę więc w ogrodzie jej nie brakuje, a twój haft prześliczny. Może kiedyś się pokuszę. Na razie po tym co zobaczyłam u Ciebie nie śmiem dotykać igły. Pozdrowienia ślę cieplutkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie taki miałam cel! , miałam zachęcać a nie zniechęcać.

      Usuń
  11. Przepiękna poduszka! Uwielbiam zapach lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lawenda jak żywa! Przecudny haft. :) Już to pewnie wiele razy powtarzałam, ale bardzo żałuję, że moja mama nie znosi lawendy, bo bym ją nasadziła w ogródku. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny delikatny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny haft, poduszka jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała poduszka...haft taki delikatny i realistyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. istne cudo!!niczym pachnąca z mojej działki lawenda... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna poduszka! Haft wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam lawendęa poduszka wyszła ci śliczna - jest nie krzykliwa i taka spokojna - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful pillow I love lavender.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój ulubiony ostatnio motyw.Piękna poduszka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Precioso cojín y un jardín muy acogedor, besos

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna, delikatna, wielce estetyczna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Poduszka cudna, taka delikatna i ta lawenda na niej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna poducha, lawenda wygląda jak żywa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj jak pięknie. Lawenda jak "żywa".

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna!
    Dobrze, że już wróciłaś Lunka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana piękne - robi wrażenie- bynajmniej na mnie, kiedykolwiek do Ciebie zaglądam:)Uściski.pa

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniały wypoczynek, uwielbiam takie miejsca, moje dzieciństwo to Mazury , ale pod namiotami:) teraz chętnie pojechałabym na taki domek:)a poduszka obłędna!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Lawenda jak żywa! Niezmiennie podziwiam Twój talent!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny, delikatny haft. Poduszka wygląda zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna podusia. Haft lawendy w Twoim wykonaniu jest niespowity!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dear Luny, it's so beautiful ! I love your Lavender Pillow !! :-)
    Hugs erba

    OdpowiedzUsuń
  33. taka prosta, a taka śliczna...

    OdpowiedzUsuń
  34. Jaka piękna ta poduszka. Piękno drzemie w prostocie i ta poduszka jest tego przykładem. Piękny, delikatny haft! Jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy