Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 6 marca 2011

ELFY



Kocham Elfy, uwielbiam ich eteryczność, niezwykłość i coś co trudno nazwać. Jako motyw krzyżyków są bardzo wdzięcznym tematem. Czy zastanawialiście się jakiego są koloru? Nie wiem czy zawsze,może za miesiąc będzie inaczej ale teraz są koloru fioletowego i takie mi się podobają.Przywodzą mi na myśl porę dnia gdy zaczyna zmierzchać lub świtać i tylko wtedy je widzę, są takie ulotne i delikatne ale mają charakter tak jak ja i dlatego mam chyba do nich słabość ha ha. Znalazłam kilka schematów które chcę przenieść na kanwę i płótno, od dawna marzy mi się poduszka i torba z takim motywem. Niestety nie potrafię szyć i dlatego jestem zależna od innych , którzy muszą nadać odpowiednią formę mojemu pomysłowi. Bardzo bym chciała móc uszyć sobie samemu to czy tamto..może gdybym miałą maszynę do szycia ha! muszę powiedzieć Swiętemu Mikołajowi o swoich marzeniach hi hi.
Jeszcze kilka innych mi się podoba tzn mam na myśli w tej chwili w jednym kolorze ..bo elfów które mi się podobają jest całe mnóstwo. mam w planach.. eh co tu będę opisywać plany planami , marzenia marzeniami a wolny czas ku  temu weryfikuje moje pragnienia.. przynajmniej na tym polu ha ha.



Te tańczące w kółku też bardzo mi się podobają.. gdy widzę taką ilość motywów zaczyna mi działać wyobrażnia , czuję lekkie podniecenie i palce chodzą mi niespokojnie , mam głowe zapchaną pomysłami i nie mogę się zdecydować od którego zacząć. te w kółku są wykonane ściegiem za igłą z elementami haftu płaskiego
A to już moja praca Elf Przebiśniegu.. to była miłość od pierwszego wejrzenia, zakochałam sie w nim bez pamięci .Przechodziłam w tym okresie czas smutku, żalu i straty.. i dlatego tak do mnie przemówił. Był dosyć trudny do zrobienia, chociaż na początku wydawało mi się inaczej.. ale nie żałuję czasu i nerwów, kilka razy rzucałam go  w kąt  by zacząć coś innego , ale doczekał się oprawy i widzę , ze wzbudza zachwyt nie tylko mój.


A tak wygląda haft w przybliżeniu .. chyba zorientowaliście się na podstawie jakiego rysunku powstał projekt haftu.. Mam nadzieję, ze autorka projektów weżmie pod uwagę wszystkie elfy, chociaż duża ilość wzorów już powstała , ale ja jestem pazerna i nienasycona ha ha ...
 Przebiśniegi to moje ulubione kwiaty zwiastujące wiosnę , biel na tle szarości i ta zapowiedż światła i koloru ;jak wszystkie kwiaty są nietrwałe i przemijają by co roku zachwycać nas swoją urodą.



4 komentarze:

  1. Haft zachwycający;a te kwiaty co przebijają śniegi rzeczywiście piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny Elf!!! Cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny haft! Ja też uwielbiam elfy! Pozdrawiam!
    Cyber Julka
    http://cyberjulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy