Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 21 stycznia 2013

Neddlebook dla cioci chrzestnej


Pisałam Wam ostatnio , że pokażę kolejny przybornik , który zrobiłam wczoraj.


Wykonałam go dla mojej cioci , która z wujkiem obchodziła 40 rocznicę ślubu.


Miał stanowić drobny dodatek do prezentu , ale miałam wrażenie , że był od niego ważniejszy..


Moja ciocia  bardzo ceni sobie prezenty wykonane ręcznie i czułam , że upominek
przypadnie jej do gustu.


Bardzo się cieszę , że tak bardzo jej się spodobał . 


Kleiłam go wczoraj cały wieczór i włożyłam w niego całe  serce .
Wzór pewnie wydaje wam się znajomy , ponieważ haftowałam go w 
tamtym roku i czekał na swoje zastosowanie.


Tym razem grzbiet przybornika zrobiłam szerszy , aby  łatwiej było go domknąć.


Wykończyłam go koronką z racji braku odpowiedniego sznurka , który sobie już zamówiłam ,
mam nadzieję , że następny będzie już z zastosowaniem innego rozwiązania.


Na końcówki wstążeczek nałożyłam koraliki .


Środek wygląda jak poprzedni , z tym ze kieszonkę z lewej strony wycięłam w 
nietypowy kształt zaokrąglając brzegi .


Na grzbiecie i w środku umieściłam dwie zawieszki charmsy , które tak kocham .
Maja nadać osobisty charakter przybornikowi .


Środek wyłożyłam bawełnianą tkaniną w delikatnej zieleni , tak aby pasowała do haftu z okładki.


Obok dziurek z napami słuzącymi do zaczepienia nożyczek , dodałam dwa koraliki , na
mulinę lub koronkę .
przy okazji może ktos wie gdzie mogę kupić podobne w innych kolorach ? no. białym ?
U nas to ciagle problem z powodu którego niezwykle boleję .


Tak wygląda kieszonka z bliska , tkaniną okleiłam odpowiedni kształt kartonu.
dobór odpowiedniej tkaniny tez jest dla mnie problemem , jakos nie mam do nich szczęścia .



Tak wypełniłam całość .


Te przyborniki mnie tak oczarowały , że już myślę o następnych , tym bardziej , 
że moja rodzina również jest nimi zachwycona i już mam zamówienia na kolejne..
A teraz zabieram się za kończenie haftu na słoiczek TUSalowy.

Pozdrawiam serdecznie Luna.

53 komentarze:

  1. Piękny, wcale sie cioci nie dziwię. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczności:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygląda, taki mięsisty jest. Śliczne wykonanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudny, jestem nim oczarowana ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny! mały gadżet dla kogoś kto macha igiełką, a daje tyle radości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to zrobiłaś :) Podoba mi się użyta do haftu tkanina i sam haft, i wykończenie przybornika... Te koraliki-kwiatki do zaczepienia wstążki czy koronki to rewelacyjne rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny przybornik kochana zrobiłaś :) pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze są te Twoje przyborniki....Pozdrawiam pa.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny i bardzo praktyczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały! Przepiękny, cudo! Niesamowite wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezent dany z sercem i z serca zasługuje na docenienie jest piękny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku, ależ to cudowne, i wcalę się nie dziwię że wszyscy mają na to chrapkę. Pięknie wyhaftowane, wykończone i te drobiazgi. Dopieszczone w każdym szczególe. Ja na takie rzeczy mam zbyt lewe ręce... wiec podziwiam u innych. :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW!!!!
    Istne cudenko, wykonalas kawal pieknej roboty, mnie rowniez podoba sie i to jak!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. CUDOWNY!!! A te drobne zawieszki nadają uroku! Ja jestem zauroczona tymi Twoimi neddlebookami! Tylko u Ciebie takie widzialam i nie wyobrażam sobie lepszych! Są idealne i takie dopracowane! Aż brak mi słów! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. wcale sie cioci nie dziwie..to prawdziwe cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny!

    Właśnie się zastanawiałam - gdzie ja widziałam ten hafcik :)

    Uwielbiam Twoje przyborniki, zresztą jeden z nich mam i nie wyobrażam sobie hafcenia bez niego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudeńko! A jakie dopracowane! W każdym szczególe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podobają takie przyborniki, choruję na taki. Śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Przybornik dopieszczony, ciocia na pewno była zachwycona, jak i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ cudowny nic dziwnego, że ciocia się cieszyłą

    OdpowiedzUsuń
  21. Wcale się nie dziwię, że Cioci się podobał :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż mi szczęka opadła , takie cudowności , i w poprzedni poście ,. Ale piękny przybornik , brak mi słów , Wracam jeszcze raz popatrzeć ,i mam ogromna prośbę , czy mogę sobie spróbować i cos podobnego zrobić . Ale cudeńko ,,

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie to wymyśliłaś i zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje przyborniki oczarowały także i mnie. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać, że dałaś całą siebie w ten przybornik.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny przybornik :) a wykonanie też idealne jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anstahe , yolcia , Doriss, Mysia, blasiuk, Mangosia, tychna , Kalliope, Sylwia - Luna,Ulencja, barbaratoja ,Anna,Cath,Dusia, Qra Domowa,Magdalena ,Marina ,Diana,AsiaB, bk110,Daniela, Palmette, ANA ,lorena24 ,Karolina -bardzo Wam dziewczyny dziękuje za wszystkie miłe słowa pod adresem tego przybornika , nie jest jeszcze taki jak mi się marzy , ja widze w nim więcej braków , ale moze z czsem uda mi sie uzyskać wymarzony efekt.

    violi igłą malowane- kochana nie mam monopolu ani patentu na te przyborniki , kiedys widziałam podobne i bardzo chciałam zrobic podobne , dlatego kazdy może robic takie na jakie ma ochote , pozdrawiam.

    Emka- może kiedys Ci zrobię podobny.

    Anja- taki haft robiła tez cyber julka ,bardzo sie ciesze ,że mój przybornik jest Ci przydatny.

    alex- nie tylko ja robie takie przyborniki..

    Anna M- nie wierz tym 2 lewym rękom mnie tez tak kiedys mówiono.

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczny przybornik - jestem pod wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. A kto by nie był zachwycony???? Zbieram szczękę z podłogi! Ciekawe, czy umiałabym zrobić takie cudo?

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny! Chciałabym taki! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jest CUDOWNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podoba: pomysł i wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz wiele ciekawych pomysłów nie tylko na projektowanie zewnętrznej strony ale także środka, gdzie można znaleźć kieszonki, tasiemki, uchwyty i inne cuda, które ułatwiają uporządkowanie przyborów do haftowania i szycia. Genialne :) A czy mogę zapytać czym wypełniasz boczki, że są takie kształtne i pulchne ? Wata czy jakieś specjalne wynalazki ?

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochana, extra. Ja to haftować mogę, ale już wykańczać i tworzyć coś z tych haftów to już nie bardzo..Dlatego tym bardziej podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudo! Widać, że włożyłaś w to całe serce i swój talent. Podziwiam zarówno pomysł jak i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Brdzo piekna i praktyczna rzecz z takimi cudnymi detalami. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super! Podziwiam tych, którzy haftują. Ja niestety mimo prób nie mam do tego cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  38. Cuuuudo!
    Ale co ja tam piszę..Ty i tak o tym wiesz:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny, podziwiam bardzo Twój talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  40. DZiękuję za odwiedziny na moim blogu i za miłe komentarze. Już po wielkanocy kolejna tura zabawy u mnie więc zapraszam.
    Dzięki temu, że zostawiłaś u mnie miły ślad mogłam trafić do Ciebie i już jestem pod wrażeniem. Idę na zwiedzanie i na pewno zostaję u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczny ten przybornik! Nie dziwie sie ze masz zamowienia na nastepne
    :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Istne cudo. Na jakim materiale wyszywałaś obrazek? Jakich jest wymiarów i czym wypełniłaś że jest taki 'puszysty'? Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  43. Powiem tylko że oniemiałam !!!! zrobiłaś coś CUDOWNEGO. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy