Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 6 stycznia 2015

Mini-candy.

Z okazji dzisiejszego Święta i pierwszych dni Nowego Roku postanowiłam podarować jednej z Was biżuterie. 

1. Jeśli chcesz wziąć udział w zabawie zostaw pod postem komentarz z podaniem którą biżuterię wybierasz, może być to jeden z wisiorów lub kolczyków. 
2.  Na swoim blogu umieść banerek z linkiem do tego posta, oraz informację o zabawie.               
3. Będzie mi miło jeśli dodasz mojego bloga do obserwowanych, ale nie jest to warunek wzięcia   udziału w zabawie.          
Zabawa potrwa do 11 stycznia 2015 r. godz.24.00 :) po tym terminie wylosuję jedną z Was.









Zapraszam do zabawy :)

36 komentarzy:

  1. Z przyjemnością sie zapisuje. Banerek już u mnie wisi, a obserwuje od dawna, bo lubię. Jesli dopisze mi szczęście poproszę o wisiorek z ostatniego zdjęcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie się zapisuję, bardzo podoba mi się wisior ze słonecznikiem. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też staję w kolejce, dla mnie idealne były by kolczyki ze słonecznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wisior ze słonecznikiem wygląda jak robiony dla mnie .
    Oczywiście chcę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. grzecznie staję, jeżeli szczęscie mi dopisze to poprosze wisiorek ze słonecznkiem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No ja się oczywiście zapisuję. Zakochałam się w wisiorku ze słonecznikiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. :))) Wisior ze słonecznikiem - może się poszczęści i będzie mój :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie wezmę udział w zabawie. Licząc na szczęście wybieram kolczyki w słoneczniki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi podobają się kolczyki ze słonecznikami :) staję w kolejce i czekam na losowanie :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście, że się dopiszę. Po wisior z różą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja też się ustawie w kolejce po ... wisior ze słonecznikiem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zainspirowalas mnie, musze tez zrobic jakas bizuterie ze slonecznikami!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna biżuteria, trudny wybór, ale uwielbiam słoneczniki. Marzy mi się słonecznikowy wisiorek. Ustawiam się w kolejkę z cichutką nadzieją na wygraną. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna okazja na zabawę, dlatego zapisuję się z ogromną chęcią. Baner u mnie jest, obserwatorką jestem, a wybieram wisior ze słonecznikiem, bo jest słoneczny i letni.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna biżuteria.... hafciki urocze. Jak tylko internet zacznie mi normalnie działac i będę mogła normalnie dodawac banery u siebie na blogu to się zapiszę. A na razie podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj kochana nie może mnie zabraknąć....Super ta biżuuuuu.....Staję w ogonku....całuje noworocznie....

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny jest wisior ze słonecznikiem ,więc i ja szczęścia spróbuję i się zapisuję.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna biżuteria i trudny wybór. Bardzo lubię różne wisiory,więc wybieram wisor ....hm naprawdę trudny wybór-ostatni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam słoneczniki - to moje ulubione kwiaty :) Najchętniej przygarnęłabym ten wisior ze słonecznikiem - boski! :)
    Pozdrawiam, inaa232

    OdpowiedzUsuń
  20. brawo :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja się zapisuję bo piękna biżuteria, i wybieram naszyjnik, bo kolczyków nie noszę

    OdpowiedzUsuń
  22. All the jewelleries yuo made are beautiful, but my favorite is the sunflower necklace. I would choose this one...

    OdpowiedzUsuń
  23. Questi fiori sono tutti bellissimi, complimenti!!
    Buon inizio 2015
    un abbraccio
    erba

    OdpowiedzUsuń
  24. Biżuteria przecudna. Jeśli można to ustawiam się w kolejce po kolczyki ze słonecznikiem.
    Może się uda. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. zapisuję się na te kolczyki ze słonecznikami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniała biżuteria, ale się nie zapisuję bo się nauczyłam robić taką podpatrując Ciebie Małgosiu:)- moja mistrzyni, więc nie będę zabierać szansy innym :) pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z chęcią wezmę udział, a jako nagrodę wybieram wisiorek ze słonecznikiem.
    sart-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. och piękne rzeczy ... kolczyków nie noszę, ale wisiorek ucieszy mnie jak najbardziej każdy ... teraz mam chwilę by pomarzyć:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się do zabawy ;) ponieważ biżuteria jest przepiękna, wykonana własnoręcznie czyli tak jak lubię ;) Wisiorków nie noszę więc wybieram kolczyki - obie pary są rewelacyjne !
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Och ten ze słonecznikiem wisiorek był chyba z myślą o mnie - przepiękny ;o) Zgłaszam się oczywiście ;o)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja staje w kolejce po te kolczyki ze slonecznikiem :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. To i ja staję w kolejce, gdyby mi szczęście dopisało poproszę wisiorek ze słonecznikiem... banerek już u mnie http://wiolinowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow, świetny słonecznik. Nie zdążyłam, ale musiałam napisać;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR
    Tumblr blogs. I think as a webmaster, you know the importance
    of having backlinks from high PR blogs. And you also
    know how costly it can be to have backlinks to this
    high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at
    our offer. At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks
    to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Here is my page; Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi,

    I would like to let you know that we are selling
    high PR Tumblr blogs. I think as a webmaster, you know
    the importance of having backlinks from high PR
    blogs. And you also know how costly it can be to have backlinks to this high
    PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks to your site.


    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    My web blog :: Cheap High PR Tumblr Blogs

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy