Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 10 kwietnia 2011

METRYCZKA

Myślę, że wymowa tego obrazka jest jak najbardziej oczywista. Zbliżają się  święta i jakoś tak nam po drodze do zajączków. Cała ta seria jest niezwykle urocza, kolorowa ale te kolory nie są krzykliwe i nie przytłaczją, dlatego tak chętnie są wybierane jako metryczki.
I w tym wypadku nie było inaczej. Ten obrazek powędrował do małego Mateusza.
Z racji zbliżających się świąt Wielkiej Nocy chciałabym się z Wami podzielić tym wzorem..



9 komentarzy:

  1. Piękny króliczek. Ja również mam ten wzorek :), ale jeszcze nie nadeszła jego kolej :)
    Teraz przynajmniej widzę, że wspaniale się prezentuje na żywca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to jest śliczniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny, też go mam w planach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo!
    Moje dzieci by się zakochały ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy króliczek! Też mam go w hafciarskich planach, jak zresztą i parę innych z tej serii. Mulinki już czekają na swoją kolej:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super metryczka, na pewno się Mateuszkowi spodoba !

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny wzorek:)jeśli pozwolisz to sobie go ściągnę:)))może się przyda:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chwalę nie tylko ten obrazek (choć ten też super). Dzisiaj dopiero weszłam na bloga po raz pierwszy i muszę powiedzieć, że znalazłam tu bardzo dużo pięknych haftów, także jest co podziwiać i chwalić, a więc chwalę:). Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za wzorek. Też się przymierzam do wyszycia takiej metryczki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy