Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 5 kwietnia 2011

zajacowo

Dziś tylko kilka zdań.. mam dużo pracy i chwilowo muszę omijać komputer i internet .. ale marnie mi idzie ha ha .Ta serweta powstała jakiś czas temu.Mam nadzieję, że uda mi się  skończyć kiedyś tam inne tego typu .Hafty Richelie zawsze mnie pociągały ale doba jest zbyt krótka niestety. Ale teraz na blogach dominuje tematyka Wielkanocna i dlatego nie chcę być do tyłu.
A to moje ostatnie zakupy.. chcę zrobić sobie stroik taki wiosenny trochę , dlatego potrzebowałam bazi .. a z reszta to jeszcze nie wiem co zrobię..

7 komentarzy:

  1. Sympatyczny zajączek!
    Ja straciłam zapał do haftu richelieu, jak porozcinałam nitki wykańczając obrus, dawno, dawno temu :)))
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zając świetny! Haft richelieu jest piękny. A forsycja i tulipanki to też wiosenne kwiaty, więc czemu też nie dać ich do stroika :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachniało Świętami... a one tuż tuż, śliczny haft :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafty richelieu zawsze mi się podobały, ale tylko raz udało mi się zrobić prostą serwetkę jeszcze w szkole podstawowej.Nigdy do niego nie powróciłam i tak naprawdę nie wiem dlaczego...
    Wypadałoby to zmieniś, ale obecnie dla mnie doba również jest trochę za krótka :D
    Króliczek wygląda superancko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci za wizytę u mnie :)Tak myślę, że niedługo w blogowym świecie będę bardziej znana z porad drukarkowych niż z filcowania czy szycia :P Ale co zrobić taki zawód, dosyć często przydatny na co dzień:)
    Co do szycia to nie powiedziałabym nadal, że potrafię!
    Maszynę mam od listopada, szyję coś tam od grudnia.
    Powolutku, małymi kroczkami coś tam wychodzi.
    Nie wyobrażam sobie natomiast, że mogłabym wykonać taki haft jakie tu widać u Ciebie. Piękne.
    Pozdrawiam cieplutko i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkanoc tuż,tuż....cudownie będą wyglądały u was święta przy stole nakrytym tym cudownym, pięknym,zajączkowym obrusem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, jesteś pierwszą osobą jaką tutaj spotkałam, która wyszywa Richelieu. W końcu! A myślałam, że jestem jedyna. :)

    A króliczek fajny, cały czas mam wrażenie, że wzór jego mi gdzieś przemknął przed oczami. :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy