Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Haft na Dzień Matki


Z wielkim opóźnieniem prezentuję Wam haft, jaki zrobiłam za życzenie mojej Mamy. Wstążeczki w wiosennym bukiecie. Moja mamusia uszyła sobie torebkę. Dodałam delikatne szklane, przezroczyste koraliki, które wszyłam w płatki tulipanów i przebiśniegów. Nie mogłam się powstrzymać aby nie dodać koralikowej ważki, ten owad ostatnio mnie prześladuje. Opcji kolorystycznych i sposobów wykonania tego haftu jest tak dużo, że praktycznie gdybym chciała, każda mogła by być w innym kolorze. Te na żywo które widziałam mieniły się niesamowicie oczarowując mnie bez reszty.
Gotową torbę prezentuję na tle moich ukochanych róż , które zagościły w delikatnym różu na wewnętrznej ścianie balkonu. Są moją radością i dumą, ta odmiana kwitnie do pierwszych przymrozków :).

Bardzo dziękuję za komentarze pod ostatnimi postami ,za Waszą wyrozumiałość i cierpliwość wobec mnie.
Jak tylko czas mi na to pozwoli będę do was zaglądać, obiecuję ,że kiedyś nadrobię zaległości...ale jeszcze nie dziś. Teraz robię tylko to co najważniejsze i co muszę wykonać jak najszybciej, pozostałe prace czekają na lepsze jutro.
Witam serdecznie nowych obserwatorów , miło mi, że uważacie mój blog na tyle ciekawy iż warto zostać na dłużej..Mocno Was ściskam i pozdrawiam.
Luna. 

37 komentarzy:

  1. Śliczny haft,a róża wyglada cudnie;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft, a ta ważka to prawdziwe cudeńko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowny haft!Niezły z was duet hafciarsko krawiecki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , bez mamy nie było by wielu pieknych rzeczy:)

      Usuń
  4. Róże uwielbiam więc trochę zazdroszczę takich okazów.
    Zniechęciła mnie do ich uprawy, któraś z minionych mroźnych zim, ale muszę znów coś posadzić.
    Ważka mnie zauroczyła. Jest cudowna :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt , moje róże maja słońce cały dzien..jesli swieci, balkon mam od południa i jest w osłoniętym miejscu, jak na razie jeszcze mi nie zmarzły.

      Usuń
  5. Torebka piękna! Nie nosiłabym w niej zakupów, na pewno! A róza zachwycająca! Eh, gdybym tylko mieszkała na parterze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że mama tez raczej w niej zakupów nosic nie bedzie.

      Usuń
  6. Beautiful stitching and garden hugs.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale ozdobiona torba! Cudowny prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo żałuję, że nie jestem twoją mamą.;) Nie dość, że piękna torba, to jeszcze w tulipany, moje ukochane...

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie ozdobiona torba,ważka jest bombastyczna .Aż się nie chce wierzyć że można tak pięknie zrobić sobie fantastyczną torbę w tulipanki.
    POzdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogę zostać Twoją mamą :)dla takiej torebki:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna torba Haft ja zawsze cudowny ale całego smaczku dopełnia ta ważka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Precioso bolso y precioso bordado, bss

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna torebka, a ważka jest przepięknym dodatkiem :) śliczności tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem tak...piiiiiiiiiii, piiiiiiiiiiii, i jeszcze raz piiiiiiiiiiiii. Tyle co się napisałam to już dawno nie pamiętam a tu pieprzony komunikat: ups, Twój komentarz nie został zapisamny, coś tam, coś tam...
    I jak ja mam to wszystko na nowo napisać??????? Przecież nie pamiętam!!!! Wrrrrr....
    W telegraficznym skrócie. Wiem od dawna a co zwolnienie od ręki dostaniesz, tylko nie za mocno przyświruj bo Cię jeszcze zamkną. Potem tylko w torebeczkę się zapakuj i kurierem w postaci muża do Warszawy się wyślij. Mamcia nic przeciwko nie będzie miała, bo równa z niej Babeczka i wie, że Pan Bóg kazał się dzielić.
    Tak więc kochana sprawę torebki, wysyłki i Twojego zwolniątka mamy opracowane.
    Co do Twojego zejścia w zasadzie nie muszę się wypowiadać, bo pan doktor tylko po tych objawach na miesiąc wyśle Cię na przymusowy urlop.
    Ważkuj, kwiatuj, fisiuj i przybywaj.
    Buziole wielkie przesyłam i koniec z czarnymi chmurami i takowym humorkiem.
    Paaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Dear Luna, beautiful ribbon embroidery! And this white dragonfly is so lovely!!!
    Love your work and your rose!
    Hugs
    erba

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona Twoim haftem, jest w każdym calu doskonały - efekt jest niesamowity! A Twoje róże balkonowe... zazdroszczę, są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna wspaniała torba wyszła spod Twojej utalentowanej rączki! Ważka prezentuje się świetnie. Tylko pozazdrościć mamie takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Torba super....Mam nadzieję że szykujesz się na sierpień.....Gorące buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny bukiecik, a ważka wręcz powaliła mnie na kolana i tak trzyma. Ja też tak chcę, buuuuuu :)
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny, subtelny haft. A ważka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny haft,piękna torba ,a ważka niczym żywa :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też chcę Cię adoptować nie tylko za piękny haft ale za całokształt. Jesteś utalentowaną wrażliwą kobietą. Pozdrawiam- Janina

    OdpowiedzUsuń
  23. Ważka zachwyciła mnie ogromnie a torba prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ważka jest prześliczna. Idealnie pasuje do całości :))

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy