Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 14 czerwca 2014

Niezwykłe serduszko.

Witam Was gorąco po 2 tygodniach milczenia. Tak się składa, że kolejne tygodnie tez raczej miną mi bez blogowania i odwiedzania Waszych stron....to tzw.''chude''miesiące, no ale bywały tłuste! i muszę to zaakceptować nie ma rady. Mój podły nastrój poprawiła niespodziewana przesyłka od mojej ulubionej Warszawianki :) No kto nie lubi takich niespodzianek ! serduszko które dostałam wraz z przepiękna karteczka zawojowało moje serce! w niedziele gościłam rodzinę u siebie i musiałam pilnować by mi je nie wynieśli ! tak przypadło im do gustu. No cóż nie dziwię się bo jest cudowne! Od dawna podziwiam prace Kasi i marzyłam o tym by zobaczyć na żywo jak wyglądają różyczki w Jej wykonaniu. I teraz mogę się cieszyć osobistym serduszkiem....Zdradzę wam tajemnicę...ja ciągle mam problemy z wykonaniem tych różyczek...tylko się nie śmiejcie..Ale teraz nareszcie gdy widzę to cacko na żywo będę mogła podjąć kolejne próby w tej niesamowitej technice zdobienia.
Kasia dostarczyła mi również motywu na kolejny haft...karteczka ,która przyjechała z serduszkiem jest jak wzór haftu a raczej jego motyw! cudowna! i na pewno ja wykorzystam jak będę mieć wenę i nieco więcej czasu to zmierzę się z tym wyzwaniem.

Kasiu Jesteś kochana!!!!!!!!... ale to chyba wiesz...

Jako,że ledwie patrze na oczęta to będę się streszczać. Jutro czeka mnie bardzo intensywny dzień a ostatnie  były dla mnie tak wyczerpujące, iż obawiam się, że kolejne wolne chwile prześpię..no cóż czasem bywa i tak...






Życzę Wam dobrego weekendu i wspaniałego spokojnego tygodnia. Całuski specjalne dla Kaśki..:)
Luna.

40 komentarzy:

  1. również życzę udanego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i po weekendzie..ale dzięki za życzenia, mam nadzieję,że Twój byl udany ,marzą mi się wszystkie wolne może nawet padać...ale to chyba w następnym wcieleniu z dala od służby zdrowia hi hi.

      Usuń
  2. Byłabym przeszczęśliwa, gdybym dostała taki prezent :)
    Karteczka faktycznie nadaje się na uroczy haft!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem przeszczęśliwa z powodu serduszka, a karteczka jest przepiękna.

      Usuń
  3. o rany ale skarby :) urzekła mnie ta ramka z sercem...a hafcik uroczy :) a ta karteczka to cala ręcznie robiona? arcydzieło :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Сама нежность! изыскано!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramka z serduszkiem,urocza:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgoś Ty moja. Cieszę się, że wszczeliłam się z karteczką bo o sercu wiedziałam, że chcesz i koniec. Kochana, nie wiem dlaczego takie kiepskie klimaty i nastroje u Ciebie-chociąz wiem, przecież przegadałyśmy to-ale mam nadzieję, że idzie ku lepszemu. Zobacz, zaczęło się, że jesteś tak wyjątkowa, że dwa razy w roku imieniny obchodzisz-ja nadal będę pamiętała o 10 czerwca-więc teraz będzie tylko lepiej. Więc koniec bidolenia, zabieraj się za karteczkę, bo wiedziałam, że ją wykorzystasz. Mam nadzieję, że mąż nie jest zazdrosny, hihi.
    Kochana, słoneczka i wytchnienia Ci życzę bo mi się zarobisz na amen i z kim będę przez telefon bajdurzyc. Buziole wielkie przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he już nie chciałm o tych imieninach wspominac ..ale niech tak zostaje! nie mam nic przeciwko Twoim prezentom 2 xw roku :p , ale ze mnie pazerna maupa! nie ? Ty lepiej pomyśl co tu mam se uszkodzic by pójść na zolnienie bo to chyba jedyne co mi zostało jeśli mam Cię odwiedzić !

      Usuń
  7. Wspaniały prezent! Życzę samych miłych chwil i więcej czasu na przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ wspaniały upominek , super ,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tym serduszkiem, zaraz idę do wykonawczyni na zwiady..... z różyczek się nie śmieję (Twoich).... to tak jak ja za wstążeczkowy się nie biorę bo mnie nie powalił w moim wykonaniu !!! Ta kartka to jest drukowana ? ze zdjęcia z haftem.... jak rozumiem? może cosik ściągnę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he ja też często chodzę na zwiady...jeśli chodzi o karteczkę to chyba niejasno się wyraziłam..czasem tak mam :)
      Kartka jest drukowana , a obrazek tak inspirujący,ze doszłam do wniosku(ofiarodawczyni-podobnego), że świetnie nadaje sie jako wzór do haftu.
      A na wstążeczki trzeba mieć wenę , ja czasem podpatruję u innych bo też nie mam pomysłów i doświadczenia.

      Usuń
  10. No jest się czym chwalić....Serduch super...U mnie taka ramka jest pusta....buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Ula pusta?????? masz tyle pomysłów ..to celowa pustka czy brak czasu na zapełnienie?

      Usuń
  11. Zachodziłam w głowę, czemu się nie pojawiasz na bogu. Teraz wiem. Cokolwiek w tym przeszkadza, niech się wreszcie na lepsze odmieni!
    Prace Kasi szczęśliwie mam i podziwiam, a Twoje serduszko zachwycające!
    Uściski przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się ostatnio zastanawiałąm jak Was powiadomię jeśli przypadkiem zejdę z tego świata...i trochę się zmartwiłam...nie wiem czy to ostatnie stadium czarnego chumoru i coś innego...ale na chwilę obecną jeśli przypadkiem nie zawaołają mnie do pracy w nieprzewidzianym terminie będą nowe posty...
      Jeśli masz Kasi prace to wiesz o czym mowię..:)

      Usuń
  12. Coś pięknego...!serce jak...zaczarowane.. piekne..

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne serce... takie z nutką magii...
    hm... u mnie też chudo...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ten sposób haftowania kwiatów ,znalazłam instrukcję na pintereście i może w końcu się nauczę:)))piękne serduszko dostałaś:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NOOOOOOOO ja też cały czas się uczę... nie ukryam ,że Kasi serduszko bardziej mi w tej nauce pomorze..

      Usuń
  15. wspaniałe prace :0 pięknie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny dar otrzymałaś !
    Kajka to wyjątkowa babeczka ( mam przyjemność znać ją osobiście )
    Pogody ducha życzę !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara ! ja tylko znam Kachnę przez telefon...ale ufam ,ze pewnego dnia sie to zmieni..

      Usuń
  17. Cudne to serducho! Naprawdę wyjątkowy prezent. U mnie również zastój w robótkach, a przyczyną totalny brak czasu. Miałam nadzieje zacząć tego liska Nimue, ale jeszcze go nawet nie tknęłam i nie wiem kiedy to nastąpi :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlaśnie ..o ten czas i siły chodzi bo weny mi nie brakuje ale sił już tak...ja też marzę o tym lisku ale chwilowo inne Nimue na tapecie:)

      Usuń
  18. Serduszko cudne, a karteczka magiczna. Jak ja chciałabym zobaczyć to na żywo. Twoje blogi też obejrzałam. Ale Ty masz talent kobieto. Życzę wypoczynku i relaksu to pozwala spojrzeć z dystansem nawet jeżeli pojawią się trudności. Coś o tym wiem. Pozdrawiam - Janina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wszystkie komplementy, myślę ,że w każdej kobiecie tkwi ukryty talent tylko trzeba go odkopać :) a jeśli chodzi o wypoczynek to nie wiem czy te 11 dni urlopu są w stanie zregenerować moje siły i nerwy, myslę ,że zrobiłby to roczny urlop wypoczynkowy albo przedwczesna emerytura...ale na to nie ma szansy:) Pozdrawiam.

      Usuń
  19. Cudny prezent, taki do podziwiania :) Te różyczki faktycznie piękne :)
    U mnie też ostatnio jakiś zastój, czas pędzi, robota czeka, ehhh... :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowności, przepiękny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ cudeńko! Nie dziwię się, że rodzina chciała się zaopiekować tym uroczym serduszkiem ;) Jest boskie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż miło takie prezenty dostawać, normalnie zazdroszczę :) A różyczki... masz rację, są urocze.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy