Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 11 listopada 2014

Lawendowa Biżuteria

Coraz rzadziej otwieram komputer, coraz rzadziej wchodzę na bloga, jak tak dalej pójdzie to będę musiała na jakiś czas zawiesić pisanie postów:( a wszystko przez szkolenia unijne którymi nas raczą. Dzisiaj mam pierwszy wolny dzień po 5 dniach siedzenia w pracy do późnych godzin. Ja się do tego nie nadaję... i musiałam odreagować :) I stąd ten post. Mam na szczęście jeszcze trochę ''zapasów'' w postaci moich prac, które powstawały w przeciągu tego i ubiegłego roku! tak mam coś co pokażę możliwe, że dopiero w Adwencie :), dlaczego tak długo czekałam? bo skończyłam te ''coś'' w styczniu ubiegłego roku i stwierdziłam, że się z lekka zdezaktualizował temat hi hi. Zdjęcia lawendowej biżuterii też poleżały trochę w moim komputerze.  Doszłam do wniosku, że jak nie mam niczego innego to pokażę wam co możecie zrobić na prezent pod choinkę dla mamy, siostry, cioci, babci, przyjaciółki. Te wisiory, pierścionki nie są aż tak bardzo pracochłonne jak np. wyszywanie obrazka krzyżykami a mogą być powodem radości kogoś bliskiego.
























Nie wiem czy będę miała możliwość zajrzenia na Wasze blogi w tym tygodniu bo teraz zaczynam praktyki a więc czasu tez nie będzie. Ale życzę Wam spokojnego tygodnia.
Luna.

54 komentarze:

  1. Przepiękna i niepowtarzalna biżuteria!
    Wytrwałości życzę na szkoleniach i praktykach...

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna biżuteria, ślicznie wyszyta, super

    OdpowiedzUsuń
  3. och Ty - taka cuda przed nami okrywałaś. Czekamy na lepsze dni u ciebie i niech dadzą Ci chwilkę oddechu, bo ile można się szkolić, A kto nas poszkoli, jak nie ma Luny???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest dużo dziewczyn które robia cudna biżuterię, na pewno ktoś jeszcze Cię zainspiruje :)

      Usuń
  4. Cudowny medalion...
    Też miałam kiedyś taki okres szkoleń... było ciężko, niestety :(
    Ale dasz radę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam właśnie żeby spróbować zrobić na prezent taki medalion, ale czy coś mi z tego wyjdzie...? Ty jesteś mistrzynią w tej dziedzinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mistrzynią nie jestem ale czuję że chyba idzie mi coraz lepiej, na pewno dasz sobie radę i pochwalisz się efektami.

      Usuń
  6. Jakie fajne wisiorki! Tez lubie haftowana bizuterie, moja mama wrecz uwielbia co dla niej powstaje:)
    A tu widze ten sam scieg co w dyni. Mozesz napisac co to za scieg? Moze sobie znajde w necie, bo widze ze zajecta jestes i moge sie niedoczekac obiecanego tutka:P
    Ja w pracy szkolen nie mam, ale studenci sie jak male dzieci zachowuja:( Dzis jeden zamiast okularow ochronnych chcial pracowac w okularach przeciwslonecznych:( Az sie zdziwil, ze go wywalilam z labu:( Oj, po 20-kilka lat a jak male dzieci:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podobają, moja babcia wyszywała tą metodą małe różyczki, które ozdabiały rózne przedmioty najczęściej robione na drutach...niestety nie zdążyłam się tego nauczyć , długo szukałam tej techniki az zobaczyłam na blogu naszej koleżanki cudne haftowane przedmioty. Kazia -http://mojemarzeniaija.blogspot.com/ , wyszywa niesamowicie ta metoda zobacz Jej prace. A tutaj link dla Ciebie i innych zainteresowanych nawijaniem na igłę niteczek.
      http://www.dicraft.co.za/blog/bullion-knot-stitch/

      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Obejrzalam wspomnianego bloga, ale to jednak nie moj styl:( Natomiast link z nawijaniem bedzie bardzo pomocny:)

      Usuń
    3. Cieszę się,że link się przydał, no cóż o gustach się nie dyskutuje, każdy lubi co innego, mnie się podobają prace Kasi :)

      Usuń
  7. To jest cudo, dzięki za linki, już sprawdzam i "małpuję".

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria :) Po szkoleniach życzę więcej czasu, żebyś odpoczęła i zajęła się robótkami a wtedy zobaczymy jeszcze więcej cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Misterna i niezwykle efektowną biżuterię stworzyłaś :) Bardzo podoba mi się ta asymetria :)
    Pozdrówko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna biżuteria :) Też zaopatrzyłam się w ramki, żeby wisiorki porobić, ale totalnie nie wiem, jak się za to zabrać. Tym bardziej podziwiam :) Mam nadzieję, że znajdziesz dla nas troszkę czasu i nie znikniesz! Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze drobiazgi, ślicznie zdjęcia. Pozdrawiam i życzę wytrwałości na szkoleniach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna i pięknie technicznie wykonana! Haft owijany a po mojemu wałeczki, jest bardzo dekoracyjny! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna i aktualna cały rok ukochana lawenda!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz rację, taki wisior na pewno ucieszyłby niejedną kobietę z rodziny. Fajny pomysł na prezent.Twoje lawendowe wisiory są piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zdążę to zrobię dla rodziny na prezenty kilka sztuk.

      Usuń
  15. Wow! piękna! Kusi mnie, żeby spróbować zrobić sobie taki wisior....

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna ta twoja biżuteria - moja mistrzyni - ta okrągłą jest najpiękniejsza - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  17. Que preciosidad Luna, están perfectamente bordados y montados, una maravilla!!!!!!!!!! Besitos desde Canarias.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudniste : ). Kończ szybko te szkolenia i wracaj,bo Ty jesteś stworzona do wyższych celów : ). Ale przyznaj się,jak tak siedzisz na takim szkoleniu to dłubiesz coś ukradkiem pod ławką,czy raczej nie ma opcji ? : ). Pozdrowionka : ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he brałam to pod uwage ostatnio , ale sie nie da:)

      Usuń
  19. No cudne !!! A ja dłubię pod ławką, ile tylko się da !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Luno... nietuzinkowa biżuteria !!!!!!!!!!!!! wspaniała...

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniała:) Delikatna i bardzo elegancka w całości.

    OdpowiedzUsuń
  22. Biżuteria pięknościowa !
    Już tradycyjnie się nią zachwycam ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna, elegancka, delikatna... Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Po prostu cudna. Nie mam już nic do dodania gdyż poprzedniczki wyczerpały moje oceny. Jestem oczarowana. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna biżuteria.
    pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lawendowa biżuteria przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały komplet! Co do pracy to bardzo współczuję...praca jest ważna, ale życie i pasje też też...gdy braknie na nie czasu człowiek jest nieszczęśliwy :( Życzę Ci czasu na to co ważne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dokładnie! nic ująć nic dodać, pozdrawiam.

      Usuń
  28. Wspaniała biżuteria!!!
    A jak w pracy się unormuje, to będzie lepiej w końcu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza praca to taka, którą robisz z pasją...jestem na etapie gdy powinno się ją zmienić...no ale ja nic innego nie potrafię a z rękodzieła nie da się wyżyć...

      Usuń
  29. Lavandula L. zawsze w modzie, u mnie już wysuszona, czeka za woreczki. pozdrowionka.papa

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowicie podoba mi się taka biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknotki! chciałabym dostać taki prezent.
    ja skromniej, al i tak zapraszam do siebie na candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale piękne są te drobiazgi!!! Śliczne! Czy pisałaś jakiś post na temat tego, jak zrobić taką biżuterię? Albo gdzie kupiłaś te medaliony? Pozdrawiam serdecznie ez

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) posta na temat biżuterii nie pisała, ciągle brakuje na to czasu pomyślę o tym może na początku roku...a biżu kupuję w http://passionroom.pl lub beads. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy