Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 3 listopada 2014

Oswajanie jesieni

 Obiecałam Wam przy okazji pokazywania poduszki z kotem ,że pokażę moje inne transfery co poniżej czynię. Witam Was gorąco !
Nie powiem abym była rozkochana w tej porze roku, kiedy kolorowe liście tracą bezpowrotnie swoje piękno, a przenikliwy chłód i deszcze obniżają nastrój i samopoczucie. Szczególnie to uciążliwe dla meteoropatów. Dlatego w tym ciężkim dla nas okresie trzeba sobie radzić jak kto umie :) U mnie oswajanie jesieni wygląda przeróżnie, bo przecież natura obdarowuje nas w tej porze roku przecudnymi darami. Jako miłośniczka wszelkiego rękodzieła radzę sobie z tym problemem na swój sposób, czyli tworząc w tematyce jesiennej wykonałam transfer na bawełnianej koszulce z grafiką wg.Pascala Moguerou. Obrazek przedstawia elficzkę na tle typowo jesiennych kolorów bawiącą się, tańczącą w śród liści. W przeciwieństwie do innych grafików ten tworzy raczej kolorowe obrazy, na widok których nie trudno o uśmiech. To moja propozycja na oswajanie jesieni.


 Mam nadzieję,że tą koszulką wywołam nie jeden uśmiech w pochmurny deszczowy dzień.
Pozdrawiam.
Luna.

29 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podoba, aż mi się chce nauczyć tej metody.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z taką koszulką żadna jesienna słota nie straszna ! : ). Śliczny jest ten transfer : ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wzorek wybrałaś na transfer, super koszulką. A moje lawendowe mydełka co ci kiedyś obiecałam Gosiu czekają na moje pójście na pocztę tylko nie wiem czy uda mi się w tym tygodniu :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na oswajanie jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesoła ta jesienna elficzka, super koszulka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. z pewnoscia wywołasz :) śliczny wzorek i perfekcyjny transfer :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taaaaaaaaaaaaa...Elficzka niczego sobie tylko tak się po cichu zastanawiam kto w tej koszulinie chodzi??? Mąż???eeee, chyba nie!!! Syna jeden albo drugi???...tiaaaa, nie jestem pewna ale może?! A uśmiech i owszem, wywołałaś niezły, bo właśnie Twoich panów sobie w niej wyobraziłam, hehe.
    Tutka szukam i jakoś zaginął w akcji. Masakra
    Buziole wielkie przesyłam, szczególnie panom w koszulince. Paaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Elficzka niewątpliwie poprawia nastrój :) A jak jeszcze za oknem pięknie świeci słońce to już pełnia szczęścia :) Bardzo mi się podoba Twoje nowe dzieło :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak XD na pewno :) śliczna bluzka, taka idealna dla kobietki łobuziary :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście że tak....Super.....buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  11. Oswajanie super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. masz tych pomysłów wspaniałych i każdy jeden jest strzałem w dziesiątkę - koszulka super - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pozytywny uśmiech :) Uwielbiam prace Moguerou.
    Świetnie wyszedł Ci transfer.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja uwielbuiam tę zmienność aury, tę odmienność każdej pory roku! No i gdyby liście jesienią nie opadły, nie mielibyśmy wiosny :))) i kocham bez wyjątku każde zjawisko atmosferyczne :) Transferów jak dotąd nie próbowałam i podziwiam te Twoje na koszulkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie oswajasz jesień:)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny obrazek wybrałaś. Koszulka nabrała uroku

    OdpowiedzUsuń
  17. obrazek fantastyczny i tylko tyle, na temat wykonania sie nie wypowiem:(

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy