Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 13 lutego 2023

Walentynki..

  To prawda...szkoda mi tego bloga..ale czy to ma sens.. chociaż to szmat czasu, wiele mojego świata, prac i wspomnień...porzuciłam bloga i Was, ale nie zapomniałam! 

...nie chcę się tłumaczyć..bo co mam powiedzieć? każdy z nas ma swoje tajemnice i je skrywa...nie jestem wyjątkiem..ale mnie tez szkoda blogów które znikają, mnie tez martwiły te ,,opuszczenia,, często jest to podyktowane przejściem na inne platformy ale bywa tez, że ludzi dotyka tragedia ...a nawet śmierć.. to boli, ale taka kolej rzeczy. Pandemia corona wirusa pokazała jak wszystko jest względne i nic nie jest pewne..jedni wyszli z tego wzmocnieni, ale są tacy co stracili życie, nie koniecznie z powodu wirusa ale braku opieki medycznej, strachu i wszystkiego co za tym się kryje. Zobaczyliśmy prawdę o sobie i o tym jacy jesteśmy. To ważna nauka także dla mnie. Zobaczyłam jaka jestem i zrozumiałam wiele rzeczy..

Ale nie o tym chciałam pisać.. :) trudno mi tu wrócić, trochę się boję.. wielu z Was zawiodłam i nie potrafię się usprawiedliwić...i nie chcę. 

Przychodzą mi na myśl słowa z książki i filmu który jest dla mnie szczególnie ważny a wiele cytatów jest ponadczasowych ...chciałabym kilka zacytować..

,,Świat się zmienił. Mówi mi to woda. Mówi mi to ziemia.Wyczuwam to w powietrzu.Wiele z tego, co było,

   zostało zatracone, bo nie żyją już Ci, którzy to pamiętali.,,


***


,,Wiem, to wszystko nie tak. Nie powinniśmy tu być, ale jesteśmy, jak w bohaterskich opowieściach,

   tych naprawdę  ważnych, mrocznych i pełnych grozy. Baliśmy się, poznać ich zakończenie, bo czyż

   koniec może być szczęśliwy ?  Czy świat będzie taki jak dawniej, choć stało się tyle zła ? Ale w końcu

   zły czas przemija, usuwa się w cień.    Nawet mrok przemija, przyjdzie nowy dzień, a gdy wzejdzie słońce

   tym jaśniej rozbłyśnie. Te opowieści zapadały w pamięć, nawet jeżeli byłeś zbyt mały, by pojąć ich sens.

   Ale wydaje mi się, że to pojmuję. Teraz wiem, bohaterowie tych  opowieści mogli zawrócić, ale nie chcieli,

   szli naprzód ponieważ mieli wiarę. A w co my wierzymy ? W to że na tym  świecie istnieje dobro i że warto

   o nie walczyć.,,


***

,,Słońce przestało grzać, wszystko przenika chłód. - To tylko wilgoć po pierwszym wiosennym

   deszczu . Nie wierzę, by ta ciemność miała się utrzymać .

 

 A w co Wy wierzycie ?,,

 

                                                                       ***





Jutro Walentynki..takie obśmiane ,, świeto,, dla jednych ważne , dla innych nie... mówią, że to komercja itd. Dla mnie każdy powód by wyrazić miłość tym których kocham jest ważny...nawet walentynki...
Ten obraz powstał ponad 7 lat temu i trafił do osoby która mnie zdradziła, zawiodła a sam obraz wybłagała... no cóż takie życie.. wszyscy kogoś zdradzamy i zawodzimy..tak jak ja Was...
Chyba nie miałam okazji go pokazać tutaj więc czynię to teraz.
Wierzę w Miłość i to,że ona potrafi wszystko przetrzymać, naprawić i wszystko wybacza ..a Wy?
























Życzę Wam prawdziwej Miłości i wszystkiego co najlepsze..

Luna.



16 komentarzy:

  1. Cóż... Przychodzimy... odchodzimy... mijamy się po drodze... Takie nasze życie. Ono się składa z ciągłych powitań i pożegnań. Teraz dla Nas - dla Ciebie i dla mnie, jest czas powitania i ja witam Cię serdecznie, z radością. W drodze naszej dźwigamy bagaż, a z czasem jest on coraz cięższy: przybywa lat, doświadczeń dobrych i mniej szczęśliwych. Ten pęczniejący bagaż sprawia, że coraz wolniej i trudniej nam iść przez pełen wyzwań świat. Coraz ciężej godzić obowiązki i przyjemności. To ma przełożenie na wszystkie nasze działania, również blogowe. Potrzebujemy więcej ciszy na rozmowę z sobą. I nie trzeba wyrzucać sobie, że już nie to tempo, nie te chęci. Przychodzę na blog, kiedy zatęsknię. I tak jest dobrze. Nic na siłę, wszystko w tempie, na jaki możemy sobie pozwolić :-))
    Wracasz z najpiękniejszym słowem na świecie. Tylko Miłość ma sens. Dla Niej jesteśmy na tym świecie, bo tylko ona jest w stanie nas ubogacić. I wyszyłaś to słowo przepięknie. Sercem.
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda..nasze życie to ciągła podróż i w przenośni i dosłownie, zmierzamy z jednego punktu do drugiego, czasem się witamy a czasem żegnamy. Ja wierzę, że żadna strata nie jest na zawsze. Potrzebuje czasu by się tu odnaleźć, już myślałam,że nie wrócę do tego bloga, straciłam adres mailowy, ktoś go zhakował i nie dało się go niestety odzyskać, strona tez nie wiem dlaczego była przez jakiś czas niedostępna, ale przy pomocy informatyka udało mi się ja aktywować...Ten powrót tutaj będzie dla mnie trudny..zbyt dużo wspomnień, ale spróbuję. Nie mam już tyle sił i czasu co kiedyś ale jak napisałaś, kiedy zatęsknię to wrócę. Bardzo się cieszę ze słów powitania jakie do mnie skierowałaś i mam nadzieję częściej do Ciebie pisywać. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Pozdrawiam Cię walentynkowo i równie serdecznie, Gosieńko :-)
      Dobrze, że udało się odzyskać to miejsce w sieci. A co złe, puść w niepamięć.
      Szkoda czasu na rozpamiętywanie. Lepiej cieszyć się tym, że jeszcze tyle dobrego i pięknego przed nami :-)

      Usuń
    3. Dziękuję Aniu, zrobię tak jak piszesz..

      Usuń
  2. To niesamowite, ale ja też dzisiaj wróciłam na bloga po wielu, wielu latach. Doskonale ujęłaś to, co sama myślałam przeglądając blogi, które kiedyś były tak poczytne/aktywne, a teraz nic się tam nie dzieje...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nie wiesz jak sie ciesze,że się odezwałaś, już jakiś czas temu widziałam Cię gdzieś na blogach ale widocznie wtedy nie byłaś gotowa..idę do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft, oglądam i podziwiam. :) Zajrzałam tu, bo zostawiłaś u mnie komentarz. A blogi ciągle się zmieniają, niektóre wracają, na innych już nigdy nie pojawi się nowy post - samo życie. Ale ten blogowy światek ciągle jest dla wielu a nas ważną częścią naszych rzeczywistości i każdy powrót cieszy. Pozdrawiam serdecznie .:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda..jedne blogi pojawiaja się, inne znikają, ale ja na razie wróciłam..

      Usuń
  5. Jak ja się cieszę, że widzę Twój powrót. Odwiedzałam Cię zawsze z radością podziwiając Twój ogromny talent. Haft prześliczny. Co do przerw w blogowaniu. Nic na siłę. Ja też mam kilka przerw i obecnie też mam ograniczenie w blogowaniu ze względu na stan zdrowia. Ale u Ciebie musiałam zostawić komentarz, by wyrazić swoje zadowolenie z Twojego powrotu😀🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale to znam, szkoda zostawić, ale już nie ma się takiego serca, jak na początku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest ale bede sie starac odzyskac serce :)

      Usuń
  7. Cieszę się, że się wróciłaś. Twój blog był dla mnie ważny. Przez covid straciłam wiele, ale i też mam więcej pokory do świata. Dziękuję losowi za lockdown, ponieważ spędziłam go z moimi maluchami. Teraz dziękuję, że mogę chodzić do pracy. Covid dał mi też coś dobrego, odseparował od toksycznych ludzi z mojej rodziny i po raz pierwszy poczułam, że mogę się od nich uwolnić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest wiedzieć,że ktos w tym miejscu na mnie czekał.. powroty są trudne ale zobaczymy, w moim przypadku covid również naprawił niektóre relacje.

      Usuń
  8. "Tremendous article! I really appreciate the depth and clarity of your writing."
    ittelkom jakarta

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna foto-relacja💚😊
    Cudne, to Twoje podróżowanie🙂
    Ciekawa jestem, jakim aparatem tak wyraziste zdjęcia robisz?
    Serdeczności zostawiam🤗🌷
    ភ្នាល់បាល់​អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy