Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 10 stycznia 2022

Opuszczony dom..


 

Czuję się jakbym wróciła do starego opuszczonego i wymarłego domu...trudno mi ponieważ dawno tu nie byłam. Widać kurz i słychać echa dawnych wspomnień..., wracając w to miejsce czuję żal i smutek i nie wiem czy powrót jest możliwy...wiele niedokończonych spraw, wiele pytań...ale to miejsce zawsze było dla mnie ważne. Na niektóre pytania trudno odpowiedzieć, różne sprawy się zagmatwały i ciężko to naprawić... znacie mnie inną niż jestem, chociaż ciągle jestem tą samą osobą...i jak to wyjaśnić bez tłumaczenia?

W wyniku pewnych życiowych okoliczności musiałam zostawić blog...nie sądziłam że  potrwa to tak długo i do końca nie wiem czy uda mi się i czy chcę tu powrócić. 

Dlaczego odeszłam z miejsca które sprawiało mi tyle radości? Nie chcę i nie potrafię na to odpowiedzieć ..niektóre sprawy są nadal zbyt żywe i bolesne by o tym pisać. 

W życiu mamy rożne okresy raz jest dobrze raz już mniej...Ostatnie lata były dla mnie i w pewien sposób nadal są trudne, jak zapewne dla  Was wszystkich.  Miały i mają  miejsca  wydarzenia o których trudno mówić i pisać..dlatego nie będę tego robić..

Wy też pewnie się zmieniliście...to niestety przywilej czasu.. pewnych osób już  nie ma, odeszli by nie powrócić a innych już nigdy nie ,,usłyszymy,, i za nimi tęsknię najbardziej. Wielu z Was nie znam bo nie mieliśmy okazji się poznać i Wy mnie nie znacie...trudne to i dziwne..

Dom..ten jest pusty ale znalazłam klucz po wielu miesiącach bezskutecznego szukania, dzięki pomocy członka rodziny wreszcie się to udało, niestety adres przepadł na zawsze i dlatego zapewne nie było odpowiedzi na Wasze Listy, przepraszam ale nie jest to już możliwe. Jeśli ktoś będzie chciał podam nowy adres też odzyskany...

Luna


5 komentarzy:

  1. W życiu wszystko jest możliwe.Tym bardziej powrót do blogowania, bez wględu na to jaka warstwą kurzu został ten blog pokryty.Najważniejsze ,żeby nie porzucać pasji, bo haftowanie z pewnością Twoją pasją było, patrząc na prace jakie wyszły spod Twoich rąk. A życie jak to życie , dostarczy z pewnością jeszcze niejednej troski i różnych trudności...zdrowia więc życzę, bo mając je , pokonasz przeciwności losu. Dbaj o siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam z powrotem-) Miło będzie tu znowu zaglądać-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Powroty czasami są bardzo trudne i bolesne .... liczy się to że mamy gdzie wrócić i chcemy .... mimo przeciwności losu ....

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że ułoży Ci się wszystko tak jak planujesz

    OdpowiedzUsuń
  5. Prowadzę bloga już długo i smutno jak blogi znikają. Życzę aby chciała powrócić i pokazać co może teraz tworzysz. Wszystko dobrego pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy