Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 26 czerwca 2012

Robótkowe EURO kolejna relacja


A to kolejna relacja z zabawy Robótkowe Euro u Alex . Post na ostatnią chwilę , ponieważ wcześniej nie mogłam się za niego zabrać.
Niewiele mogę pokazać z różnych powodów  dlatego woreczek i poduszeczkę pokazuje od tyłu.  Ostro zabrałam się za haftowanie , dlatego zaraz uciekam do robótki.
Pozdrawiam jesiennie he he ..
  Luna

16 komentarzy:

  1. Wszystkie pięknie się zapowiadają

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny elfik i wszystko w koło niego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy hafcik bardzo ekscytujący !!!
    Czekam na prezentację ukończonego Elfika ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również czekam na dalszy ciąg Elfa. Już sie prezentuje pięknie. Jutro prześlę Ci filmiki z YouTube jak wykonać różyczki wg haftu brazylijskiego.
    Pozdrawiam cieplutko i dobrej nocy życzę
    Paaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie się zapowiadają :) czekam na więcej ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracowita z Ciebie dziewczynka i bardzo utalentowana :))) hafciki zapowiadają się cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz nie będę się mogła doczekać na woreczek i poduszeczkę od przodu:)))) Piękne hafciki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladnie sie zapowiada..ladne hafciki.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie do zabawy w 11 pytań :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem o co chodzi, ale fajnie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie haftujesz. Mnie to zajmuje tyle czasu, że gdybym pokazywała kolejne etapy nie byłoby widac zmian :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Z niecierpliwością czekam na resztę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapowiedz wyglada obiecujaco . Bede wypatrywac ukonczonych prac!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy