Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 3 czerwca 2012

Zakochałam się !!!!!!!!!!!


Tę fotkę dedykuje wszystkim kreatywnym osóbkom... może któraś się tu odnajdzie he he..
Ale przede wszystkim dedykuje je  Kasi

Jakiś czas temu znalazłam to zdjęcie na zachodnim blogu , potem je zgubiłam a teraz 
znowu odnalazłam  tutaj 
Dlaczego je pokazuję , poniewaz jestem zakochana w nim a może w jego idei , a może w tych panach,
Już sama nie wiem , ale jest niesamowita ! nawet jeśli to fotomontaż czy cokolwiek innego..
Nie ważne ! za każdym razem gdy na nie patrzę śmieje się do rozpuku ! jest takie urocze!, mam je nawet ustawione jako tapetę na monitorze laptopa i mojej komórki.
Mojemu mężowi bardzooooo się podoba. On także jest miłośnikiem motorów a szczególnie
Harleya Davidsona to Jego marzenie od najdawniejszych czasów he he , zresztą niespełnione.
Dodam tylko , że jego przyjaciel ze szkoły , który  pogrywał na gitarze i ładnie śpiewał napisał dla 
Niego piosenkę na ten temat , jeszcze gdzieś mam na kasecie..
No tak , ale odeszłam od tematu..
A jak Wam drogie Panie podoba się scenka ukazana na tym zdjęciu ?
Nawet jeśli nie podzielacie mojej miłości , to trudno sie nie uśmiechnąć na jego widok.

W tą pochmurną i nieco zimną niedzielę niech ta fotka rozgrzeje uśmiechem 
Wasze wyziębione ciałka.

Inhalująca się Luna

36 komentarzy:

  1. Fotka rewelacja, pogoda pad psem oczywiście nie obrażając psa... Miłego tygodnia ...Pa...Pa...)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna, po prostu najlepsza jaką ostatnio widziałam! :)) Muszę pokazac mojemu M. - motocykliście, gdy wróci z wyprawy! Dzięki, że się podzieliłas! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze ,że Ci sie podoba ,pokaz meżowi ,moj był zachwycony he he

      Usuń
  3. Luna ta fotka jest genialna!!! chciałabym wejść kiedyś do takiej knajpki i na własne oczęta zobaczyć coś takiego :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he Edyta ,ja tez ,ja tez bym chciała cos takiego zobaczyc...

      Usuń
  4. Fotka jest niesamowicie rozweselająca, chyba coś w powietrzu bo mnie bolą okropnie wszystkie stawy i mięśnie i wogóle do niczego...... Duzo zdrówka życzę;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chce należeć do tego klubu, fajnie by było podziergać w takim towarzystwie;))
    A zdjęcie samo w sobie super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super!Twardziele przy drutach- ekstra klubik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w rodzinie Harley'owca ktory pieknie maluje obrazy. Generalnie facet - zlota raczka, ale z igla czy szydelkiem go nie widzialam;)
    W tym roku natomiast natchnelam sie w metrze na dwoch dziergajacych publicznie panow. Ilu zatem jest takich, ktorzy sie ukrywaja?;) Moze wlasnie w takich klubach, hehehe?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mojemu mężowi czasem proponuję, że nauczę go haftować albo dłubać na drutach, bo to świetnie odstresowuje :)) W szpitalach psychiatrycznych pacjenci mają takie robótkowanie w ramach zajęć terapeutycznych. A niedawno włączyliśmy przypadkiem jakiś kanał TV z Górnego Śląska i tam akurat leciał program - reportaż , w którym panowie górnicy po robocie wieczorową porą zbierali się - zamiast na piwo, to na wspólne dzierganie na drutach!!! Serio!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fotka jest rewelacyjna i jedyna w swoim rodzaju:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki LUNA! Pokazałam mojemu M uśmiał się hihihi. Też sobie wstawię na pulpit :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta fotka jest wspaniała. Chętnie zaprzyjaźniłabym się z tymi panami, ale nie wiem co na to mój Władca :)
    Cudny ten Twój blog, z fajnym, ciepłym klimatem... będę tu powracać nie raz :)
    Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja tez bym sie z nimi zaprzyjażniła, miło mi gościc Ciebie na moim blogu.

      Usuń
  12. Zdjęcie jest boskie! Dobrze, ze je pokazałas, bo az mi się fajnie zrobiło :) Mnie też wiele osób nie wyobraza sobie z szydełkiem czy z mikserem w ręku... niby mnie znają, a jednak nie znają, bo że ja taka inna jestem, ostra, beszczelna w swoim zachowaniu... ale chyba jestem choć troche normalna? No chyba jestem, jak harleyowcy robótkują :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi ,że fotka polepszyła Ci nastrój ,temu miała słuzyć, a czy jesteś normalna... jesli jestes soba to pewnie tak ,pozdrawiam.

      Usuń
  13. Hahahaa... super scenka; chętnie znalazłabym się tam z nimi... ciekawę czy znaleźlibyśmy wspólny język....:)
    Super ; pozdrawiam gorąco !

    OdpowiedzUsuń
  14. super fotka, a co do pytania do wyzwania u mnie to jeśli nie dasz rady zrobić nic sie nie stanie, a jeśli tak to możesz wygrać :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fotka - rewelacja! Mój Mąż padł ze śmiechu :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. HIHIHI,,CHĘTNIE BYM POWYWIJAŁA DRUTAMI W TAKIM TOWARZYSTWIE:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest super. Nie można się nie śmiać :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale się uśmiałam , super zdjęcie ..

    OdpowiedzUsuń
  19. odrazu podnosi nastrój w pochmurny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcie super!Moi synowie to zapaleni motocykliści.Jak im pokazałam i zapytałam jak im się podoba roześmiali się i powiedzieli,że pewnie tak będą wyglądać na emeryturze.

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne! Wszystko! Ależ bym się do nich teleportowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie no...hahaha..super!!!Ja z moim mężem również uwielbiamy motory, a tu jeszcze robótki:) Normalnie dwa w jednym!!!Świetne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. ha ha ha ha ha jak dobrze, że tu do Ciebie dziś zajrzałam :D Uśmiałam się jak norka :D :D :D Zdjęcie oczywiście natychmiast rozsyłam dalej!
    Pozdrówko :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Umarłam z odpadnięciem:)

    Jest meeeeeeeega dobre! proponuję walnąć je w ramkę i fr na ścianę:)
    Powala..... a panowie są mega uroczy, zwłaszcza ten co gałami łypie:D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo bardzo mi miło ,że tak bez zastrzezen akceptujecie obiekt moich uczuc i go podzielacie, ale wara od moich chłopaków he he to ,że Wam ich pokazałam to nie znaczy ,że zaraz będę sie dzielić! ha ha

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjna fotka :) Dziękuję za udział w Candy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale jazda , brody , jak u dziadków z ZZ TOP !!
    Mój dyrektor z podstawówki całymi godzinami przesiadywał w kancelarii i dziergał sweterki.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy