Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 1 lipca 2014

Ważki rządzą!!

Wszyscy macie pewnie ten sam problem z czasem co i ja. W zasadzie brakuje go na wszystko a jeśli do tego nałożą się kłopoty to w zasadzie człowiek już nad czasem i jego brakiem się nie zastanawia.
Nie zamierzam się Wam tu żalić czy narzekać , bo każdy z Was przeżywa lub będzie przeżywał swoje kłopoty i tak już jest na tym świecie. Ale w każdej sytuacji można wykrzesać nieco sił :). Tak się złożyło, że moja teściowa po raz kolejny trafiła do szpitala z powodu bardzo poważnych problemów z kręgosłupem jest już po 2 operacjach a sytuacja nie przedstawia się zbyt różowo. Siłą rzeczy jej nastrój tez jest bardzo zły czemu się nie dziwię. W niedziele pojechaliśmy ja odwiedzić a dzień wcześniej zastanawialiśmy się co zastaniemy i w jakiej będzie kondycji. Mój małżonek wpadł na pomysł by zrobić jej upominek , który chociaż na chwile sprawi ,że się uśmiechnie. Czasu było niewiele bo miałam tylko wieczór sobotni. Małżonek przypomniał sobie,że bardzo podobała jej się kosmetyczka którą zrobiłam w tamtym roku. Popatrzyłam na niego i wiedziałam, że takiej prośbie nie mogę odmówić.. Zadzwoniłam do mamy i ustaliłyśmy, że jeśli otrzyma materiał z haftem do rana to postara się ja uszyć. Ta deklaracja mnie zmobilizowała i zabrałam się do pracy. Miała być ważka a jej haft jest dość pracochłonny dlatego musiałam go nieco zmodyfikować i do wyszywania skrzydeł użyłam wstążki. Obiecałam teściowej, że na grudniowe imieniny dostanie torbę a wtedy haft ważki będzie zmodyfikowany:). O 23.00 wysłałam syna do mamy z wyszytym wzorem i rano odebrałam gotową kosmetyczkę. Uśmiech i łzy wzruszenia mojej teściowej powiedziały więcej niż słowa.
Dlaczego Wam o tym piszę? bo pomyślałam o tym ,ze wiele ludzi bagatelizuje takie sprawy , twierdząc szczególnie robią to mężczyźni, że takie sprawy w chorobie są najmniej ważne.. a ja uważam inaczej...
A tak wygląda haft.









Mam jeszcze jeden powód do radości :) w tamtym tygodniu dotarła do mnie przesyłka-niespodzianka od naszej wspólnej koleżanki Violi , która robi niezwykle piękne bransoletki i co było dla mnie ogromnym zaskoczeniem glicerynowe mydełka. I tym oto sposobem stałam się szczęśliwą posiadaczką 2 bransoletek i 2 bardzo oryginalnych mydełek. Nie pokazuje Wam ich rozpakowanych bo chcę się jeszcze nacieszyć ich widokiem w takiej formie jak do mnie dotarły. Ale jeśli interesuje Was jak wyglądają Violi prace możecie zerknąć na bloga, który prowadzi Pasje Violi




Violu z całego serca Ci dziękuję za ten piękny prezent :) !

Zapowiada się wspaniały słoneczny dzień..przynajmniej u mnie może w końcu uda mi się wysuszyć pranie :)
ściskam Was mocno..
Luna.

39 komentarzy:

  1. Prezent ofiarowany od serca, musi po prostu MUSI być udany, nie dziwię się teściowej :) , której życzę dużo zdrowia, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo bym chciała by te życzenia pod jej adresem się spełniły

      Usuń
  2. Wspaniałości w każdym calu... Twój upominek wspaniały- mydełka robił mój przedszkolak- i tez mi ich szkoda rozpakować, ja 3miesiąc się z nich cieszę, patrzę na nie ale nie mam odwagi by użyć... to taka wspaniała ręcznie i od serduszka wykonana pamiątka:) Dlatego nie dziwię Ci się, że masz tak samo:) a ważka? cudowna... piekna!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... a ja się nie dziwię ,że chcesz zachować skarby od dziecka :)

      Usuń
  3. Piękny hafcik...rumianek i ważka uroczo wyglądają w połączeniu. Pomysł z prezentem dla teściowej w tak trudnych dla niej dniach-świetny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna ważkowa kosmetyczka :-) Dużo zdrowia dla teściowej.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny haft! Cudowne powody do radości - pomimo zmartwień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam widzieć radość na buzi obdarowanych, dlatego staram się jak najczęściej robić prace dla kogoś :) Super pomysł z zmodyfikowaniem ważki, udało się idealnie ;) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ważka, więc niech się rządzi wśród tych pięknych kwiatów, a dar od serca , to rzec bezcenna!!!
    Pozdrawiam i jak najmniej kłopotów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna kosmetyczka, nie dziwię się, że teściowa łezkę uroniła. Dla takich chwil warto!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bo najważniejsze są odruchy serca, a w chorobie to rzecz bezcenna... Wspaniały pomysł na prezent i rewelacyjne wykonanie! Dużo zdrowia dla Teściowej i coraz mniej kłopotów na głowie dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasteś wspaniałą synową,sprawiłaś piękny prezent teściowej.
    Ja po tym jak moją kuchnną łapkę chciała założyć na głowę zrezygnowałam. Ostatecznie łapka zawisła na ścianie dużego pokoju....

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafiłam do Ciebie przez przypadek ale zostaję na dłużej. Bardzo mi się tu poddoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli prezent jest stworzony własnoręcznie całym sercem, to z całą pewnością się spodoba. Nawet w trudnych chwilach małe prezenciki, takie drobne gesty, są baaardzo potrzebne i dodają otuchy :)
    Kosmetyczka wyszła prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja uważam, że takie sprawy w chorobie sa bardzo ważne, dla mnie na pewno by były.
    Wspaniała niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Que preciosidad de bordado, me encanta!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też rozpieszczam swoją teściową !!! Wysłałam jej naszyjnik z haftem...Mam dla Ciebie małą podpowiedź - kup maszynę do szycia, będziesz miała łatwiej :-) ja kupiłam właśnie !! (tzn. teściowa mi kupiła :-) kosmetyczka jest cuuudna !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. hafcik jest zapierający dech !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. kolejne cudo wyczarowałas:)

    OdpowiedzUsuń
  18. życzę zdrowia, chyba muszę to napisać, jesteś szczęściara, że masz tak wspaniałą teściową!
    a teściowa też szczęściara, że ma taką zdolną synową:) piękny upominek!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kosmetyczka, a haft po prostu magiczny :) Piękny prezent, życzę dużo zdrowia dla teściowej, oby wszystko ułożyło się pomyślnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. takie gesty sa ogromnie ważne...zwłaszcza w czasie choroby:)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. w chorobie każdy gest się liczy i każda odrobina radości:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. To bardzo serdeczny gest, ważka wyszła super, masz dobre serducho kobietko :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe prezenty :) Takie "drobiazgi" od serca potrafią zdziałać cuda :):)

    OdpowiedzUsuń
  24. O Kochana dobra z Ciebie duszyczka. Co i rusz sprawiasz komuś radość swoimi prezentami pomimo braku czasu, a wzruszenie teściowej... aż się łezka w oku kręci...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna i zrobiona z sercem, musiała sprawić radość... :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam nadzieję, że jakaś przyfrunie do mnie....Prezenty zawsze sprawiają przyjemność....Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  27. I znowu mnie zadziwiłaś,dałaś do myślenia, zburzyłaś powoli kiełkujący pomysł. Oszalec z Tobą można.
    Mam nadzieję, że zdrówko mamusio-teściowej wróci w szybkim tempie, czego z całego serca jej życzę. I nie dziwne łzy w jej oczach skoro takie cudo dostała. Fajna babka z Ciebie.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje wstążkowe hafty są niesamowite, wszystkie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały prezent. Zdrowia życzę dla teściowej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zawsze wiedziałam że Luna ma wielki serce wspaniały prezencik dla teściowej i wcale nie dziwię się łzom wzruszenia :). Cieszę się również, że niespodzianki sie spodobały w połowie lipca będa kolejne mydełka z zatopiona lawenda :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  31. Duzo zdrowka dla tesciowej .Kosmetyczka napewno ja ucieszyla..zreszta jest sliczna..a prezencki..no coz, zawsze ciesza.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne te hafty wstążkowe !!!Podziwiam bardzo !!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna kosmetyczka. Nie dziwię się, że w oczach teściowej pojawiły się łzy. Wykonując dla kogoś prezent myślimy o nim, oddajemy tej pracy swoje serce. Osoba obdarowana czuje się dla kogoś kimś ważnym. To jest najważniejsze. Jesteś wspaniałą synową. W przeciwnym razie tak byś się nie trudziła.
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  34. cudo !!!! kocham twoje ważki Gosiu <3 całusy

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy