Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 12 września 2014

Serduszka z haftem kwiatów

Takie małe serduszko można ofiarować z każdej okazji, może służyć jako zawieszka albo poręczna poduszeczka na szpilki czy igły.Haft niezmiernie prosty z którym poradzi sobie każda nawet początkująca hafciarka.









Przestało padać i zrobiło się cieplej, dlatego zabieram się za sprzątanie.
Miłego weekendu
Luna

52 komentarze:

  1. Pewnie tak! Ale ja nie mam pojęcia o hafcie płaskim ;-(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zawsze jest ten pierwszy raz, a to naprawdę nie jest skomplikowane. Musisz tylko sie przemóc.

      Usuń
  2. O mamuńciu, że tak powiem, piękne. To serduszko z bukietem polnych kwiatów zauroczyło mnie. Nigdy nie próbowałam haftu płaskiego. Jak się patrzy to nie jest trudne. Muszę kiedyś spróbować.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj to nie są skomplikowane ściegi,w tym wypadku tylko wypełniasz nićmi małe powierzchnie.

      Usuń
  3. Prześliczne i bardzo realistyczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne i delikatne i masz rację zastosowanie może być różne - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafty na bardzo ładnych serduszkach.
    Lubię dodawać różne serduszkowe zawieszki do prezentów.
    Ja zrobiłam sobie przerwę na kawę podczas sprzątania z myciem okien.
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okien jeszcze nie myłam brak mi czasu. Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Cudeńka!
    Ja ciągle myślę co by tu zacząć robić nowego nie kończąc tego co już zaczęłam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he dobre ! Może powinnaś odetchnąć od szydelka?

      Usuń
  7. Piękne hafciki:) Ja też powinnam zabrać się za sprzątanie, ale zdecydowanie wolę zabrać się za chwasty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowita jesteś:)cudne hafty!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne hafciki , takie urocze, subtelne. Serduszka jak marzenie.... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ! Ale cudeńka :) Hafty przepiękne, a serduszka pełne uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne Małgosiu cudne, rzeczywiście na prezent z każdej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Luneczko serducha wyszły super...Chyba nie każda....Bo taka leniwa do haftu to raczej nie...Buziaki ....

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie śliczne ale najbardziej podoba mi się serduszko z naparstnicą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze serduszka, takie malutkie hafciki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne,piękne,fantastyczne! Jak się tak napatrzyłam znowu na te Twoje cudowności igłą malowane to i ja nabrałam ochoty na hafty : ). Literaturę fachową posiadam,mulinę we wszystkich barwach tęczy też kiedyś w spadku dostałam...Ale czy ja jeszcze pamiętam jak się to robi? Od poniedziałku zaczynam trenować : ). Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne są, podziwiam Twoje hafty niezmiennie :) Tak sobie myślę, że im dłużej je oglądam, tym bliżej jestem, żeby też spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne hafty i te serduszka!
    Moja mama zrobiła kiedyś trochę takich haftów na kawałkach lnu. Może coś takiego z nich uszyję?

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze serduszka. Jeszcze nigdy nie próbowałam haftu płaskiego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Serduszka przepiękne, podziwiam precyzję wykonania haftu. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna interpretacja natury :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna te serduszka mi się też takie marzą nawet zaczełam coś robić w tym kierunku ale utknełam i jakoś nie mogę dalej ruszyć. :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to , ale przyjdzie czas ,że wrócisz do tego haftu.

      Usuń
  22. Urocze serduszka a haft jest cudowny. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne te serduszka i zestawienie z naturą mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziewczyny nie spodziewałam się tylu pochwał pod adresem tych serduszek, naprawdę haft nie jest skomplikowany, bardzo dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne hafty i serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładniusie, śliczniusie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. "Proste" powiadasz :) Hmmm :)
    Przepiękna praca i jak dla mnie bardzo skomplikowana!

    OdpowiedzUsuń
  28. Może i prosty, ale na pewno przepiękny! A już te dzwonki PRZEUROCZE. Cudne rzeczy robisz... Podziwiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak malowane te Twoje hafty , piękne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  30. Wstyd, hańba i 7 m mułu. Biję się w piersi i głowę nisko schylam. Takie serca przeoczyc. Co ślepemu po okularach. Ale myślę, że długo się nie będziesz boczyc.
    Ale mała prośba. Nie pisz bajek o łatwiźnie bo wcale to takie proste nie jest. Więc pakuj 4 litery i naucz mnie. Szybciutko Maleńka bo czas leci a ja w tyle stoję.
    Ucałowania dla chłopaków.
    No, dobra, dla Ciebie też. Ale dopiero jak mnie naumiesz.
    paaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  31. Najprostsze hafty są najpiękniejsze. Jest w nich coś takie słodkiego.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie i te przykłady wzięte prosto z natury .... śliczności :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy