Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 6 września 2014

Losowanie w Candy



Dni mijają jak godziny i czasem trudno się zatrzymać w tym szalonym pędzie by spojrzeć przez chwilę co jest obok nas :).

 Witam Was serdecznie, gdyby nie Sylwia z bloga Uroczysko Luny to zupełnie bym zapomniała o losowaniu tej szczęśliwej osoby, która otrzyma ode mnie wisior z różowo niebieskimi różyczkami. Na szczęście są koleżanki, które myślą czasem za mnie. Na Swoje usprawiedliwienie mogę tylko napisać, że w chwili kiedy dostałam przypomnienie od Sylwii byłam w pracy. A cały ubiegły tydzień minął mi w podobnym stylu czyli praca-zaprawy-praca-bieganie po łąkach za czarnym bzem -robienie z niego przetworów na przemian z aronią..ale to w innym poście :)
Tymczasem wracam do tematu. Ogromnie mi miło, że zechcieliście się zapisać na moje Candy i bawić się razem z moimi koleżankami z bloga Turkusowy Hamak . Upominków do wygrania jest więcej wystarczy zerknąć na blogi tych, które tworzą Hamakowy Zespół.
Nadszedł czas wylosowania szczęśliwej osoby, która wygrała  upominek u mnie  z okazji 
2 rocznicy istnienia bloga ''Turkusowy Hamak''. Postanowiłam posłużyć się programem do generowania liczb i tym sposobem wylosowana została cyfra ''15''. Pod 15-stym  numerem komentarza w poście ukrywa się Renata prowadząca bloga Robótki Myślami Pisane.
Reniu gratuluję wygranej i proszę o adresik na maila.:)
Do północy 7 września  czekam na Twój adres, po tym terminie jeśli go nie dostanę wylosuję kolejną osobę.
Pozdrawiam wszystkich stałych obserwatorów i komentatorów, to ogromny zastrzyk mobilizacji Wasza obecność. Spokojnej niedzieli.
Luna.

16 komentarzy:

  1. I znowu nie ja:-)
    Gratuluję wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie gratuluję Renacie wspaniałego prezentu !!!
    Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluje,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu to takie zboczenie zawodowe ;) z tym pilnowaniem terminów - choć czasem i mnie zdarzają się małe terminowe obsuwy ;) w końcu tylko ludźmi jesteśmy....całusy i miłej niedzieli i przetwarzania owoców :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje dla wygranej i dziękuję za miłą zabawę.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. No ładnie, to ja w ogóle przegapiłam.... jaki wisior? gdzie banerek?

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy