Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 14 grudnia 2014

Niebieska Gwiazda

Nazwałam ten wisior niebieska gwiazdą:) nie wiem skąd to skojarzenie ale takie mi przyszło na myśl.
Jedna z moich znajomych która nie była zwolenniczką wisiorów w tej kolorystyce zmieniła zdanie na widok ''Niebieskiej Gwiazdy" :) Mam nadzieje, że i Wam się spodoba.













Pozdrawiam i idę dalej oglądać Hobbita :)

31 komentarzy:

  1. Cudowna niebieska gwiazda, choć ja widzę chabry, ale to moja wizja... tak, czy siak, przepiękna praca!!!
    Podziwiam raz jeszcze i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie widziałam u kogoś wisiora z haftem, a jest śliczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proponuję zmienić nazwę na NIEBIANSKĄ GWIAZDE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowicie piękny wisior! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory bardzo stonowane ale ładnie to wygląda, wzór śliczny, chociaż ja bym użyła żywszej zieleni ale to mój osobisty gust.

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wygląda wisior z haftem :) twój jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wisior. Bardzo podoba mi się ten niebieski kolor. Super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny, obojętnie jakiego byłby koloru, dla mnie prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspanialy wisior! Ech jesteś w tym specjalistka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny wisior :) wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudeńko!!!
    podziwiam za cierpliwość, bo to przeciez takie maleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dopieściłaś każdy najmniejszy szczególik...
    takie małe cacuszko

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszedl Ci ten wisior znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się kojarzy bardziej chabrowo, co nie zmienia faktu, że medalion jest prześliczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześlicznie wyszedł ten wisiorek! Piękny haft:)

    OdpowiedzUsuń
  16. As mulheres aqui de casa ficaram maravilhadas com seu blog!
    Parabéns, ele é realmente muito bonito.
    Abraços e Boas Festas!
    VitorNani/Hang Gliding Paradise

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwycająca ta gwiazda. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale boski! A gdzie kupujesz wisiorki? W sensie tą bazę wisiorkową na haft i łańcuszek

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy